Очиларка Е250Д
Започната от Nike250, 16 мар 2006 - 09:27:25
22 мнения по тази тема
#1
Публикувано 16 март 2006 - 09:27
Здравейте,
Наскоро си купих колата.
Колата гасне както си работи и после не може да запали.
Като я оставя за около 1 мин после пали. При опит да запаля започват да ми светят на огледалото лампичките (червено и зелено).
Не светва индикатора за това че помпата нагнетява.
Някои знае ли от какво може да е това нещо?
Наскоро си купих колата.
Колата гасне както си работи и после не може да запали.
Като я оставя за около 1 мин после пали. При опит да запаля започват да ми светят на огледалото лампичките (червено и зелено).
Не светва индикатора за това че помпата нагнетява.
Някои знае ли от какво може да е това нещо?
#2 Гост_GuestГост_
Публикувано 16 март 2006 - 09:50
Колега, при моя С250 проблема се появяваше ако мотора достигне над 3 000 об/мин и след това не можеше да запали поне 1 час, оказа се че първичния филтър на горивото е пълен с тиня след почистване всичко вече е ОК, искам обаче да сваля резервоара, за да видя от там какво ще се изгребе. Като видях майстора какво извади от филтъра се плаша за резервоара.Мн хора ми казаха че в Италия дизела бил кофти, а сигурно от добавките дето ги сипват по бензиностанциите тука сега когато бяха ниските температурите тоя тиняк се е разтворил и е стигнал до филтъра :-(
#3
Публикувано 16 март 2006 - 10:04
A tova moje li da e ot tova che kolata e stoqla 7-8 meseca.
#4
Публикувано 16 март 2006 - 10:21
аз също си мислех от начало за помпи, дюзи, ГНП-та, О-пристени и други такива смного нули отзад, почни от горивото-това е моя съвет.Смени филтъра за фино пречистване, а другия, дето ти говорих по-горе само се почиства-той е метален, а не от хартия и тогав ще видиме. И дори не бързай да ходиш при разни "Супер дизелджии" дето могат само да си го местят до другия крачол ;-)
светещи желетки, що сте толко нервни?
bliznatsite написаха: mn ne mi haresvat za6toto emblemata na mecedesa e kato mernik i izglezda 4e 6a te zastrelq
#5
Публикувано 16 март 2006 - 16:44
A kude se namira toq
"а другия, дето ти говорих по-горе само се почиства-той е метален"
"а другия, дето ти говорих по-горе само се почиства-той е метален"
#6 Гост_GuestГост_
Публикувано 17 март 2006 - 14:00
в конзолата, дето се захваща финия филтър;отвива се 1 планка отгоре и се изважда филтъра, ако мога ще ти изпратя снимка тея дни
#7
Публикувано 20 март 2006 - 09:09
Закарах колата при един майстор гледа филтъра и си беше чист нямаше много боклуци.
Но аз си мисля, че е нещо от електрониката защото като ми угасне и когато се опитам да залая не светва пружинката за подгряване и като се опитам да запаля ми мигат лампичките на огледалото.
Но аз си мисля, че е нещо от електрониката защото като ми угасне и когато се опитам да залая не светва пружинката за подгряване и като се опитам да запаля ми мигат лампичките на огледалото.
Този пост е редактиран от ALEXONE™: 20 март 2006 - 10:57
#8
Публикувано 29 март 2006 - 16:48
Здравейте и от мен!
При мен имаше подобен проблеми го отстраних като смених гумените О-пръстени на накраиниците на маркучитатадето влизат в филтара.Бяха се изпекли и от тамсмучеше въздух.Надявам се да сум бил полезен.
@Nike250 пиши от какво е било като разбереш!
При мен имаше подобен проблеми го отстраних като смених гумените О-пръстени на накраиниците на маркучитатадето влизат в филтара.Бяха се изпекли и от тамсмучеше въздух.Надявам се да сум бил полезен.
@Nike250 пиши от какво е било като разбереш!
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#9
Публикувано 29 март 2006 - 16:58
@Nike250 Какво излезе? Отстрани ли дефекта?
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#10
Публикувано 01 април 2006 - 16:43
Okaza se che imalo 2 problema
1.vezdushniq filter e bil mnogo zamersen (ne ne sum siguren che e ot tova)
2.Imalo nqkakuv fabrichen defekt w edna platka pri w210.
No gasneneto bilo mai poveche ot defekta w elektronikata.
1.vezdushniq filter e bil mnogo zamersen (ne ne sum siguren che e ot tova)
2.Imalo nqkakuv fabrichen defekt w edna platka pri w210.
No gasneneto bilo mai poveche ot defekta w elektronikata.
#11
Публикувано 02 април 2006 - 12:14
За първи път чувам това
Е 250 DIESEL 20v 113hp 1994
#12
Публикувано 25 януари 2007 - 14:18
имам го същия проблем и искам да попитам каде да го оправя телефона ми е 0888832148 е-майл [email protected]
#14
Публикувано 20 февруари 2007 - 12:34
Я да се възползвам аз от темата, така и така се изчерпа...
Колеги, искам да помоля някой с така наречената "очиларка" да пробва дали от ключалката може да се заключи централното?
На моето ДУ му се случи случка в перланята и погоря часта дето управлява централното.
Колата се отключи от ключалката ама не ще да се заключи.
Особеност или нещо по-банално, като неработещ механизъм, например?
Поръчах ново, ама докле дойде колата трябва да виси отворена и съм малко неспокоен
Колеги, искам да помоля някой с така наречената "очиларка" да пробва дали от ключалката може да се заключи централното?
На моето ДУ му се случи случка в перланята и погоря часта дето управлява централното.
Колата се отключи от ключалката ама не ще да се заключи.
Особеност или нещо по-банално, като неработещ механизъм, например?
Поръчах ново, ама докле дойде колата трябва да виси отворена и съм малко неспокоен
#15
Публикувано 21 февруари 2007 - 21:51
Аз също имах проблем с Е 250-20Vдизел,сутрин пали и след известно време изгасне,даже по време на движение ми гасна,смених и по4истих вси4ки видове филтри,смених нафтата,сипвах разни добавки-за малко се оправи,оба4е продължи.Колегата по горе спомена за въздуха,при мен оба4е го праве6е от време на време-особено сутрин.За съжаление не открих при4ината,ядосах се и я продадох,но 4ух от мн.добър майстор,4е тази серия са имали проблеми с горивната система,и като мощност са бая слаби, а на баир включва на задна.Еее това преживях.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни