Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Заден SAMДесен стоп и габарит липсват


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 Daimler_fan

Daimler_fan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    C230

Публикувано 30 август 2022 - 11:02

Здравейте! Имам ядове със заден десен стоп и габаритна светлина. Левият няма ядове. Стоп светлина на багажника също. Та... Ту го има- ту го няма. Буксата за стопа е прегледах- ок е. Тази на сам модула също. Там чрез стар-а ме напъти пин10 да го прегледам. Вярно, че когато го размърдах всичко си дойде наред. Кабела го прозвъних- перфектен. Реших, че самият пин на кабела халтави. Раглобих буксата и смених крачето на кабела с ново. Нямаше промяна. Та- докато седи сам-а изкаран с наместен кабел- всичко е ок. А съм го вкарал на мястото- няма стоп и габарит. Напрежение идва към консуматора нещо от рода на 3.6волта. Мислех, че самото гнездо на сама има студена спойка и го закарах на приятел да го провери. Каза да е ок всичко.. Е тук вече съм объркан.. :-( Моля да споделите компетентно мнение, да ме насочите към нещо което пропускам.. Благодаря Ви предварително! Поздрави!
  • 0

#2 BOzz

BOzz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W251

Публикувано 31 август 2022 - 10:27

Щом механично като го преместиш спира да работи, значи или САМ-а, или кабел.

Пробва ли докато наместваш САМ-а на мястото му да следиш напрежението на неговата букса и да видиш дали изчезва? Демек в кой момент от 12-те става 3 волта? Въпросните 3 волта къде ги измерваш спрямо маса? На стопа и конкретната светлина (фасонката) или +12 волта на кабела от САМ-а и маса на купето.

Също така гледам, че и мигача, и светлината за задната взимат от едно и също място маса. Може ли да потвърдиш, че когато изчезне стопа или габарита, през това време няма проблем с мигача и светлината за задна? Или включваш аварийни, включваш задна и държиш спирачка. В този момент липсва габарит и стоп, но задната и мигача си светят пълноценно и силно?


Този пост е редактиран от BOzz: 31 август 2022 - 10:29

  • 0

#3 Daimler_fan

Daimler_fan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    C230

Публикувано 31 август 2022 - 10:51

Мога да потвърдя, че мигач и задна имам на двата стопа(независимо дали имам габарит и стоп или нямам в дясно) + давам на пин 10, - давам на - един път на захранващатата букса(2 кабела +/- ) и после - меря и през консуматорната букса(изходяща от сам модула към стопа) Напрежението не се променя при измерване. Едно и също(ако е било 3.5v, пак си е такова и в другият случай) На стопа пробвах да дам напрежение от левият стоп. Кога там светне, да свети и от дясно. Веднага изключва защитата и тогава и на левият нямам.. След изкл/ вкл на контакт от ключа се оправя левият.Мен много ме съмнява да имам студена спойка(образно казано) на управляващият чип за светлината при масата. На едно от крачетата има не добра здрава връзка, но понеже чак толко не съм в час,че да го подменя, се надявам да пропускам нещо и да ме насочите..

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
  • 0

#4 BOzz

BOzz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W251

Публикувано 31 август 2022 - 11:10

Почти си представих как си мерил, ама не съм сигурен. smile.png

Ама предложение за по-бързо ориентиране. Щом знаеш кой е пина на буксата на САМ-а за стопа и си вадил пина от буксата, аз лично бих взел външна крушка, бих и сложил маса директно на купето и с един проводник да я бутна във въпросния пин на САМ-а. Ако вкараш САМ-а на мястото му и крушката пак не светне, значи проблема си е директно в него. Ако така свети без никакви забележки, то бих пуснал външен кабел от САМ-а до крушката в стопа и да видя дали ще свети.

Успех.

 

п.п. И грозно по принцип, но работещо. Ако намериш, че проблема е в САМ-а, може да го прескочиш с едно модулче, вземайки сигнал от левия стоп. Ама побългаряване, на което не съм фен.


Този пост е редактиран от BOzz: 31 август 2022 - 11:14

  • 0

#5 Daimler_fan

Daimler_fan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    C230

Публикувано 31 август 2022 - 11:18

с външен кабел и крушка е същият х... Признавам, че директно от крака на сам модула не дръпнах кабелите а от щекера към модула. Явно, докато те чета съм изпробвал всички варянти и проблема се окаже в модула(мамка му) Уговорих днес да го давам да го лекуват.. Ще пиша за резултат!

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 BOzz

BOzz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W251

Публикувано 31 август 2022 - 11:20

А предполагам в този случай имаш някаква грешка за неработещи светлини на таблото?

И сподели след това резултата.


  • 1

#7 Daimler_fan

Daimler_fan

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Varna
  • Автомобил:
    C230

Публикувано 01 септември 2022 - 11:17

Такаа.. Стопа свети вече. Сам модула беше оставен за ремонт. Сменен е бил управлянащият чип( по исказване на майстора) Въпреки да съм на мнение, че чипа не е сметняван а крачетата за буксата са припоени наново съм доволен, че работи всичко и спестих от пари за друг модул. Хубаво щеше да е да знам със сигурност обаче точно причината да не рабогят. Цена на майстор никога не коментирам, пак бих платил онова кое си иска за труда. Не мисля да се харесва на някого да го правят на будала.. Хубав ден от мен!

Изпратено от моят SM-N960F с помощта на Tapatalk
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни