Здравей, всъщност подгряването работи около два-три пъти по-дълго отколко свети лампата на таблото.Това съм установил на моята 123ка 300dБре- и при мен има нещо такова и все се канех да питам защо е така...?Само,че на топъл двигател не винаги е така-в 50% от случаите само!Докато на студен мотор-от раз пали!А,сега,де-да не е специфичен цедесов "трик"...?И на топъл двигател лампата за подгряване светва за секунда някъде,изчаквам да загасне и тогава паля!Ако забавя стартирането със секунда пали по-бързо!Предполагам,че този ефект може би е,че при топъл мотор няма подгряване,въпреки,че лампата светва за кратко,знам ли...?

Как палите топъл дизел?
Започната от bobyii, 31 май 2007 - 20:10:35
19 мнения по тази тема
#16
Публикувано 13 юни 2007 - 22:40
#17
Публикувано 13 юни 2007 - 22:52
При цедесите не знам как е, защото моя е бензин, но преди няколко години карах Toyota Landcruiser 2.5 ТД и там лампата за подгряване гаснеше почти веднага след завъртането на ключа. Подгряването приключваше обаче когато цъкне релето. Би трябвало и за МБ да е така.Здравей, всъщност подгряването работи около два-три пъти по-дълго отколко свети лампата на таблото.Това съм установил на моята 123ка 300d

#18
Публикувано 14 юни 2007 - 08:08
[quote name='mitun' date='Jun 1 2007, 12:36 PM' post='45710']
Само да уточня, че степента на сгъстяване и компресията в атм са две различи неща. Атмосферите са физическия ефект от сгъстяването, а степента е математическото отношение на пълният обем на цилиндъра вкл и горивната камера (в ДМТ) и обема само на камерата (т.е. буталото в ГМТ)
Това се нарича обем на работното тяло!
Само да уточня, че степента на сгъстяване и компресията в атм са две различи неща. Атмосферите са физическия ефект от сгъстяването, а степента е математическото отношение на пълният обем на цилиндъра вкл и горивната камера (в ДМТ) и обема само на камерата (т.е. буталото в ГМТ)
Това се нарича обем на работното тяло!
Само вселената и човешката глупост могат да бъдат безкрайни.
#19
Публикувано 14 юни 2007 - 08:18
Прави ми впечатление, че пали по- лесно като е студен, отколкото топъл. Това не го приемам за нормално. При първото палене сутрин двигателят стартира на секундата след угасване на индикатора. А когато е топъл, въртя и паля без подгряване, при което стартера върти няколко секунди до заработване на ДВГ. По този начин всеки Голф-2 или Опелче могат да го засрамят при топъл старт. При това нямат подкачваща помпа в резервоара. Минават ми някои неприятни идеи като обяснение за това- например боклуци в резервоара, пробпем в ГНП, падане на налягането в горивната магистрала по време на престоя и др. При вас как е? Споделете впечатления.
При палене преди да въртиш трябва да изчакаш да ти загасне лампата за подгряване, независимо дали е топъл или студен. Освен това този ДВГ е с предкамерно впръскване и се нуждае от подгрев.
Причината за "проблема ти" е комбинация от това че релето не включва свещите достатъчно и разтегната ангренажна верига, чието разтягане може да се компенсира с завъртане на ГНП но в сервиз.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#20
Публикувано 14 юни 2007 - 08:31
Здравей, всъщност подгряването работи около два-три пъти по-дълго отколко свети лампата на таблото.Това съм установил на моята 123ка 300d
Абсолютно си прав.
Мисля че при всички модели е така.
Реалния подгрев на камерата е доста по-дълъг периода на светене на лампата.
Ето пример тук - ЦЪК.
Това е темпрата, лампата за подгрев е жълтата горе в дясно.
Момента в който намалява яркоста е когато би следвало да загасне в нормална ситуация.
Аз обаче моднах релето и намаления интензитет на светене показва реалния подгрев на свещите.
Направих го защото на 2 пъти залепваха контактите на релето а аз не знаех

Там няма никаква зависимост дали е топла или студена, дори няма значение колко е студено.
Пали от четвърт оборот.
Обаче трака здраво.
При мерца го има този момент, понякога като е топъл има нужда от някколко оборота на стартера в повече.
Като цяло, на мерцедеса му трябва наистина повече въртене да запали.
Обаче звука от мотора няма нищо общо с фиатовия - мек и кадифен е

Така че brpi е на верния път

С липса на свещи обаче доста съм тествал.
Мерцедеса, Фиата и един Сутиен Ксантия - и той 1,9TD както Фичо.
Без подгрев просто нямат палене. Имам предвид без подгрев на нито една свещ.
Вярно че не съм въртял до забрава, обаче доста опити и никакви зачатъци да се опита да запали.
Гроб.
Или на колите на които съм тествал е нормално да не палят без подгрев, или всичките нямат компресия.
Не съм я мерил на нито една в интерес на истината, обаче фича го карам от 5 години и имам добър поглед.
Той просто пали "на барут" до около -28гр - до толкова падаха температурите преди няколко години.
Та си мисля че тая работа няма как да стане без компресия

0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни