Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Турбо проблем


  • Please log in to reply
6 мнения по тази тема

#1 XYZ

XYZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    W211 2006

Публикувано 31 май 2022 - 21:08

Здравейте колеги. Преди месец рециклирах турбото и от тогава насам ми дава грешка на актуатора. Пробвах с два актуатжра втора ръка пак грешка. Сложих от работеща кола пак същата работа. От време на време колата е в авариен режим без даже да светне чека, а понякога чека свети и не е в авариен режим. Преди дни светеше чека, а сега угасна без да съм го чистил (не съм го закачил на диагностика и чистил грешки). Та въпроса ми е какъв може да проблема и някой имал ли е подобен проблем. Благодаря на всички колеги предварително.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#2 st1886

st1886

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 64 Мнения:
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    Е320/2003

Публикувано 31 май 2022 - 21:20

Като цяло доста неща... Просто трябва да намериш човек, който знае какво прави и най-вече да му се занимава

Изпратено от моят M2101K9G с помощта на Tapatalk
  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4531 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 01 юни 2022 - 09:55

А сега, като е угаснал чека, реално имаш ли проблем?

 

Кодовете за неизправност минават от статус "активен" в статус "съхранен" след известен брой паления, ако условията за вдигане на кода за неизправност не са налични.

 

Не очаквай като смениш частта и грешката магически да изчезне. Освен това като откачаш и закачаш актуатора също може да зашише грешки, защото вероятно проверява дали по захранването и комуникацията няма късо или прекъсната верига.

 

Иди на диагностика, изчетете и изчистете всички кодове. После покарай пак и виж какво ще запише.


Този пост е редактиран от Subsonic: 01 юни 2022 - 09:56

  • 0

#4 XYZ

XYZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    W211 2006

Публикувано 01 юни 2022 - 10:41

А сега, като е угаснал чека, реално имаш ли проблем?

Кодовете за неизправност минават от статус "активен" в статус "съхранен" след известен брой паления, ако условията за вдигане на кода за неизправност не са налични.

Не очаквай като смениш частта и грешката магически да изчезне. Освен това като откачаш и закачаш актуатора също може да зашише грешки, защото вероятно проверява дали по захранването и комуникацията няма късо или прекъсната верига.

Иди на диагностика, изчетете и изчистете всички кодове. После покарай пак и виж какво ще запише.

От 4- 5 дена чека не ми свети обаче понякога пак влиза в авариен режим.

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#5 Gently

Gently

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 01 юни 2022 - 20:35

нетрябва ли да се адаптира


Този пост е редактиран от Gently: 01 юни 2022 - 20:35

  • 0

#6 XYZ

XYZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 61 Мнения:
  • Град:Кърджали
  • Автомобил:
    W211 2006

Публикувано 01 юни 2022 - 21:34

нетрябва ли да се адаптира

По точно ково(значи) трябва да се направи колега

Изпратено от моят SM-G930F с помощта на Tapatalk
  • 0

#7 Gently

Gently

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 22 Мнения:
  • Град:Plovdiv

Публикувано 02 юни 2022 - 16:23

със стар диагнозата има опция задеисване или въвеждане в експолатация


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни