Налягане на маслото1000км след смяна
Започната от Антонио, 22 май 2007 - 23:25:17
20 мнения по тази тема
#16
Публикувано 25 септември 2007 - 15:54
Не се ли научихте ,че мерджана се кара с КАСТРОЛ
#17
Публикувано 25 септември 2007 - 16:14
С кастрол и с мобил винаги на празен ход ми е 1,5 ! На 2000 оборота и над -е 3 атм., както и при студен двигател,за моя турбо дизел Е250. Какви са тия 3 атмосфери по сфетофарите на колегата незнам? Поже би не на празен ход...
#18
Публикувано 25 септември 2007 - 22:49
И аз карам с кастрол 15-40 но нещо не съм много доволен. Малко бавно ми качва налягането при студен старт. Трябват му някъде 5-6 сек. Но иначе нямам проблеми. Вече е на 7000 км. и при загрял мотор ми държи 2.3-2.5 атм. на празен ход (800 об.) Карал съм я и с фуш и тексако и никога не съм виждал манометъра под 2 атм. Незнаех че да падне под 1 атм. е нормално.С кастрол и с мобил винаги на празен ход ми е 1,5 ! На 2000 оборота и над -е 3 атм., както и при студен двигател,за моя турбо дизел Е250. Какви са тия 3 атмосфери по сфетофарите на колегата незнам? Поже би не на празен ход...
#19
Публикувано 26 септември 2007 - 01:23
Колкото и да го дъвчете,....по-мек нема да стане!
Маслото се казва Кастрол!
Налягането се казва >0,5 бара/на празен ход!
Всички други коментари са педантични!
Маслото се казва Кастрол!
Налягането се казва >0,5 бара/на празен ход!
Всички други коментари са педантични!
#20
Публикувано 26 септември 2007 - 10:40
Проверил съм че този мотор ако e 8 клапанов а не винтилов се кара с минерално масло 15w40 castrol но оригинално а не менте както се оказва че на castrol има най-много ментета така ми казаха в Балканстар. Ако е винтилов може да се сложи и полусинтетика от същото. Аз лично дълго време се мъчих с избора и накрая го направих и мисля че оцелих шестица от тотото с това масло. Ползвам го вече 30000 км.като го сменям на всеки 10000 , маслото е ЛИКВИ МОЛИ 15W40 което е с вградена добавка молибденов дисулфат в него за по-добро уплътняване на мотора отвътре и повишаване на компресията като тази добавка се наслоява върху всички триещи се части и ги предпазва от допълнително износване при студен старт. И да не се притеснявате когато видите цвета на маслото като ново в тубата, то седи графитено сиво-черно заради добавката. Маслото се продава в туби по 5литра и си го купувам от бензиностанциите на ЛУКОЙЛ срещу около 45-50лв . или ако го няма там разбрах къде е вносителя му а той е на ул.Хр.Ботев в близост до петте кюшета не помня кой номер. Това масло е 100% оригинално и засега е почти невъзможно да попаднеш на ментета. Откакто го ползвам налягането на маслото ми се повиши с 1 атмосфера и при загрял мотор го държи на 2.5-2.7 а на студен двг ще счупи стрелката над 3 ката. Пропоръчвам го на всички които имат 8 клапанови мотори а защо пък не и винтилките които са доста километри. Разхода на масло е 0, колкото налея толкова източвам и се чувствам щастлив дори горд от себе си при тези факти.
#21
Публикувано 26 септември 2007 - 14:35
И аз карам такова ма лилавото синтетично на Призрака и Мрака,маслото си го бива доста.Мислех и на дизела да сложа ма той се справя и с корабно.
.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни