Към съдържанието

  •  

Снимка

Налягане на маслото1000км след смяна


  • Please log in to reply
20 мнения по тази тема

#1 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 22 май 2007 - 23:25

колеги, на кратко да опиша какво наблюдавам от днес.
В задръстванията виждам че на манометъра за маслото не е на 3 а на 2,5...2,7 први работа на място и варира в тези стойности. До сега винаги е било на 3. Преди 1000км смених маслото с това:
http://www.kuttenkeu...ten.htm#GALAXIS

уж ми го хвалиха...било много добро итн...може ли проблема да е от маслото или има друга причина?
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#2 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 23 май 2007 - 01:05

Не се излагай, проблема ти е точно никакъв.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#3 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 23 май 2007 - 07:31

Не се излагай, проблема ти е точно никакъв.


де да знам...а и нямам представа в какви граници е нормално налягането на маслото...и кога е критичната граница. При Бенца поне има манометър :icon_coolgrin:
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#4 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 23 май 2007 - 09:41

де да знам...а и нямам представа в какви граници е нормално налягането на маслото...и кога е критичната граница. При Бенца поне има манометър :icon_coolgrin:


Критично е като застане на нула при работещ двигател. :)
Иначе, в ръководствата се казва, ако е поне 0,5, няма страшно.
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#5 Lorinser

Lorinser

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5339 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    --Първият в БГ C124 CE500 M117-V8 Custom.
    --W126 260SE 1988

Публикувано 23 май 2007 - 18:35

колеги, на кратко да опиша какво наблюдавам от днес.
В задръстванията виждам че на манометъра за маслото не е на 3 а на 2,5...2,7 први работа на място и варира в тези стойности. До сега винаги е било на 3. Преди 1000км смених маслото с това:
http://www.kuttenkeu...ten.htm#GALAXIS

уж ми го хвалиха...било много добро итн...може ли проблема да е от маслото или има друга причина?



абе все пак е интересно. ако досега винаги си държал на 3атм, с какво масло си я карал досега ???? моля опиши точно всичко. а това че с това масло пада няляганео говори зле за маслото, но проблема е никакъв. на моя пише под 0,7 е критик, а винаги ми държи над 2атм
  • 0

#6 caki

caki

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 501 Мнения:
  • Град:Разград
  • Интереси:коли,тенис и ...
  • Автомобил:
    Mercedes 190 Е
    Mercedes 200 CE

Публикувано 23 май 2007 - 19:12

Дали не са ти паднали оборотите след смяната ;)
  • 0

#7 mbenz

mbenz

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2892 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    МВ 124/Е 250D 20V'94г.

Публикувано 23 май 2007 - 19:58

Преди седмица смених маслото с 5/40 и също ми падна налягането с 0,2 до 0,4 атм. налягането но мотора определено утихна на високи обороти,и се разтовари,живна някак...са остава само да разбера,ще го "яде" ли...
  • 0
Публикувано изображение Публикувано изображение Публикувано изображение

#8 Антонио

Антонио

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 75 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia

Публикувано 25 май 2007 - 09:01

1000кв след смянятя е вече и пада с 0,3-0,5 атм.
преди маслото е било Кастрол 10/40 Магнатек.

...и странното е че не го прави винаги...забелязвам че само когато загрее двигателя над 80 градуса...по време на задръствания и работа на място на двигателя
  • 0
Ihr guter Stern auf allen Straßen
Публикувано изображение

#9 hektor

hektor

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1751 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Гера/София
  • Автомобил:
    Alfa Romeo 147 1.6 ts

Публикувано 25 май 2007 - 09:55

:spam: Да вземете накрая да си купите по една А класа там нищо не показва. Само КМ, гориво и оборотки. Па ако заумре колата тогаз ще се разсветка хихихихи! :kill_myself:
  • 0
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!

" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"

#10 stanislav13

stanislav13

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 31 Мнения:

Публикувано 06 септември 2007 - 07:58

Колеги доста четох за налягането на маслото ,но не можах да разбера къде е датчика за налягане на маслото.За нивото на маслото ми стана ясно.При мен се получи следния проблем гръмна ми газовото и излезе тръбата която е под въздушния филтър и когато я наместих налягането ми се промени преди това си показваше на празен ход 2 а сега отива към 1
  • 0

#11 Dezki

Dezki

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1517 Мнения:
  • Град:София

Публикувано 06 септември 2007 - 09:48

Колеги доста четох за налягането на маслото ,но не можах да разбера къде е датчика за налягане на маслото.За нивото на маслото ми стана ясно.При мен се получи следния проблем гръмна ми газовото и излезе тръбата която е под въздушния филтър и когато я наместих налягането ми се промени преди това си показваше на празен ход 2 а сега отива към 1


Няма връзка м/у 2-те
или датчика нещо е тръгнал или маслото е вече на км , знам ли.- провери първо кабела на датчика.
  • 0
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR

#12 Bobi

Bobi

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 359 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes W204 220CDI
    Nissan Patrol Y60

Публикувано 06 септември 2007 - 10:50

Аз наблюдавам същата работа и при мен отскоро при смяна на маслото. Интересното в случая е че не ползвам др масло а си ми е Мобил. ПРи мен най-вероятно се дължи на проблема ми с оборотите - ниски са ми. Иначе при задръстванията - ДА и при нормални обороти в задръстване съм наблюдавал спад в налягането. Хубаво,ще е в случая,ако все пак някой успее да обясни каква е връзката с качеството на маслото и налягането,което поддържа колата. Би било доста полезно...
  • 0
Публикувано изображение

#13 LYNX

LYNX

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 2380 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 септември 2007 - 11:16

Аз наблюдавам същата работа и при мен отскоро при смяна на маслото. Интересното в случая е че не ползвам др масло а си ми е Мобил. ПРи мен най-вероятно се дължи на проблема ми с оборотите - ниски са ми. Иначе при задръстванията - ДА и при нормални обороти в задръстване съм наблюдавал спад в налягането. Хубаво,ще е в случая,ако все пак някой успее да обясни каква е връзката с качеството на маслото и налягането,което поддържа колата. Би било доста полезно...



В твоя случай е нормално когато оборотите са ти по ниски от предписаните да ти държи по- ниско налягане!
А и ти използваш едно и с ъщо масло!
При загрял двигател и трафик е приемливо налягането да ти спадне малко-маслото е загрято около 100-120 градуса и е доста течливо!
При това положение всички хлабини в мотора/лагери,маслена помпа и др/позволяват на маслото да премине по-лесно и резултата е спад на налягането на празен ход!
Връзката между качеството на маслото и налягането в маслената система/при условие че механиката е в добро техн.състояние/ е как маслото запазва вискозитета/плътност/ в рамките на температурния интервал на работа зададен му от производителя.

В техническата литература на Даймлер Краислер е описано как се контролира налягането на маслената система-допустимо е да показва дори 0.5 бара на загрял мотор на празен ход!
Изискването е при кратко подаване на газ уреда да отчете максимум показания!
  • 0

#14 tdd2003

tdd2003

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 82 Мнения:
  • Пол:Мъж

Публикувано 06 септември 2007 - 13:16

Тая тема може спокойно да се премести в "ДЪРА БЪРА" :blink:
  • 0

#15 MC BOBBY

MC BOBBY

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 130 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Велико Търново

Публикувано 25 септември 2007 - 13:32

Хора, имам подобен "проблем" с налягането и температурата се покачва бързо до 100-110, незнам да ли не е пък вентилатора. Сложих ОМV Биксол 15/40.

Цитат(Lorinser @ Sep 25 2007, 01:28 PM)
На колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането
това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита
по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик.

ПРОВЕРЯВАМ
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни