Налягане на маслото1000км след смяна
Започната от Антонио, 22 май 2007 - 23:25:17
20 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 май 2007 - 23:25
колеги, на кратко да опиша какво наблюдавам от днес.
В задръстванията виждам че на манометъра за маслото не е на 3 а на 2,5...2,7 први работа на място и варира в тези стойности. До сега винаги е било на 3. Преди 1000км смених маслото с това:
http://www.kuttenkeu...ten.htm#GALAXIS
уж ми го хвалиха...било много добро итн...може ли проблема да е от маслото или има друга причина?
В задръстванията виждам че на манометъра за маслото не е на 3 а на 2,5...2,7 први работа на място и варира в тези стойности. До сега винаги е било на 3. Преди 1000км смених маслото с това:
http://www.kuttenkeu...ten.htm#GALAXIS
уж ми го хвалиха...било много добро итн...може ли проблема да е от маслото или има друга причина?
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#2
Публикувано 23 май 2007 - 01:05
Не се излагай, проблема ти е точно никакъв.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#3
Публикувано 23 май 2007 - 07:31
Не се излагай, проблема ти е точно никакъв.
де да знам...а и нямам представа в какви граници е нормално налягането на маслото...и кога е критичната граница. При Бенца поне има манометър
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#4
Публикувано 23 май 2007 - 09:41
де да знам...а и нямам представа в какви граници е нормално налягането на маслото...и кога е критичната граница. При Бенца поне има манометър
Критично е като застане на нула при работещ двигател.
Иначе, в ръководствата се казва, ако е поне 0,5, няма страшно.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#5
Публикувано 23 май 2007 - 18:35
колеги, на кратко да опиша какво наблюдавам от днес.
В задръстванията виждам че на манометъра за маслото не е на 3 а на 2,5...2,7 први работа на място и варира в тези стойности. До сега винаги е било на 3. Преди 1000км смених маслото с това:
http://www.kuttenkeu...ten.htm#GALAXIS
уж ми го хвалиха...било много добро итн...може ли проблема да е от маслото или има друга причина?
абе все пак е интересно. ако досега винаги си държал на 3атм, с какво масло си я карал досега ???? моля опиши точно всичко. а това че с това масло пада няляганео говори зле за маслото, но проблема е никакъв. на моя пише под 0,7 е критик, а винаги ми държи над 2атм
#6
Публикувано 23 май 2007 - 19:12
Дали не са ти паднали оборотите след смяната
#8
Публикувано 25 май 2007 - 09:01
1000кв след смянятя е вече и пада с 0,3-0,5 атм.
преди маслото е било Кастрол 10/40 Магнатек.
...и странното е че не го прави винаги...забелязвам че само когато загрее двигателя над 80 градуса...по време на задръствания и работа на място на двигателя
преди маслото е било Кастрол 10/40 Магнатек.
...и странното е че не го прави винаги...забелязвам че само когато загрее двигателя над 80 градуса...по време на задръствания и работа на място на двигателя
Ihr guter Stern auf allen Straßen
#9
Публикувано 25 май 2007 - 09:55
Да вземете накрая да си купите по една А класа там нищо не показва. Само КМ, гориво и оборотки. Па ако заумре колата тогаз ще се разсветка хихихихи!
Sky каза:Ела да сръбнеш от извора!
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
" Ау ми врътнеш един Биг Бен ма! Ни моа, боли ме главата!"
#10
Публикувано 06 септември 2007 - 07:58
Колеги доста четох за налягането на маслото ,но не можах да разбера къде е датчика за налягане на маслото.За нивото на маслото ми стана ясно.При мен се получи следния проблем гръмна ми газовото и излезе тръбата която е под въздушния филтър и когато я наместих налягането ми се промени преди това си показваше на празен ход 2 а сега отива към 1
#11
Публикувано 06 септември 2007 - 09:48
Колеги доста четох за налягането на маслото ,но не можах да разбера къде е датчика за налягане на маслото.За нивото на маслото ми стана ясно.При мен се получи следния проблем гръмна ми газовото и излезе тръбата която е под въздушния филтър и когато я наместих налягането ми се промени преди това си показваше на празен ход 2 а сега отива към 1
Няма връзка м/у 2-те
или датчика нещо е тръгнал или маслото е вече на км , знам ли.- провери първо кабела на датчика.
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#12
Публикувано 06 септември 2007 - 10:50
Аз наблюдавам същата работа и при мен отскоро при смяна на маслото. Интересното в случая е че не ползвам др масло а си ми е Мобил. ПРи мен най-вероятно се дължи на проблема ми с оборотите - ниски са ми. Иначе при задръстванията - ДА и при нормални обороти в задръстване съм наблюдавал спад в налягането. Хубаво,ще е в случая,ако все пак някой успее да обясни каква е връзката с качеството на маслото и налягането,което поддържа колата. Би било доста полезно...
#13
Публикувано 06 септември 2007 - 11:16
Аз наблюдавам същата работа и при мен отскоро при смяна на маслото. Интересното в случая е че не ползвам др масло а си ми е Мобил. ПРи мен най-вероятно се дължи на проблема ми с оборотите - ниски са ми. Иначе при задръстванията - ДА и при нормални обороти в задръстване съм наблюдавал спад в налягането. Хубаво,ще е в случая,ако все пак някой успее да обясни каква е връзката с качеството на маслото и налягането,което поддържа колата. Би било доста полезно...
В твоя случай е нормално когато оборотите са ти по ниски от предписаните да ти държи по- ниско налягане!
А и ти използваш едно и с ъщо масло!
При загрял двигател и трафик е приемливо налягането да ти спадне малко-маслото е загрято около 100-120 градуса и е доста течливо!
При това положение всички хлабини в мотора/лагери,маслена помпа и др/позволяват на маслото да премине по-лесно и резултата е спад на налягането на празен ход!
Връзката между качеството на маслото и налягането в маслената система/при условие че механиката е в добро техн.състояние/ е как маслото запазва вискозитета/плътност/ в рамките на температурния интервал на работа зададен му от производителя.
В техническата литература на Даймлер Краислер е описано как се контролира налягането на маслената система-допустимо е да показва дори 0.5 бара на загрял мотор на празен ход!
Изискването е при кратко подаване на газ уреда да отчете максимум показания!
#14
Публикувано 06 септември 2007 - 13:16
Тая тема може спокойно да се премести в "ДЪРА БЪРА"
#15
Публикувано 25 септември 2007 - 13:32
Хора, имам подобен "проблем" с налягането и температурата се покачва бързо до 100-110, незнам да ли не е пък вентилатора. Сложих ОМV Биксол 15/40.
Цитат(Lorinser @ Sep 25 2007, 01:28 PM)
На колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането
това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита
по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик.
ПРОВЕРЯВАМ
Цитат(Lorinser @ Sep 25 2007, 01:28 PM)
На колко пада налягането?? ако е под 0,7атм, това е зле, иначе можеш да караш още. смени маслото с полусинтетика, можеби ще ти вдигне налягането
това за темпертурата не е добре. не трябва да настъпва 100. КОГАТО е загряла на 110, загаси мотора, дай на контакт и провери дали перката е зацепила(с ел.магнит е) не би трябвало да може да я помръднеш с ръка. ако се върти свободно, провери: датчика на главата, релето, ел.магнита
по-принцип, този мотор е смалък радиатор МЕРЦЕДЕС или BEHR, освен ако нямаш климатик.
ПРОВЕРЯВАМ
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни