Прав си, сега проверих. На мен ми е напълно непозната CGI версията на този мотор и нямам наблюдения.
И двете ми (не-Мерцедес коли) са с директно впръскване и съм сменял помпите за високо налягане и инжекторите. Инжекторите им са евтини, на Аудито помпата е евтина много, на Мини-то направо си е скъпа.
Помня че при БМВ имаше някакви пиезо инжектори на бензиновите, които бяха неприятно скъпи. Вероятно и тук е така, изглеждат сходни. Но ги сменяш веднъж.
Запушват се всички директно впръскване от работни часове и кофти гориво. Късите разстояния не мисля, че ги трогват. Всички малки градски коли, при всички марки, от години са директно впръскване.
Имах нормалното 272 в друг модел и по мотора не съм пипнал абсолютно нищо. Беше прекрасен.
Според мен голяма част от митовете и легендите идват от някакви тарикатчета, които са си накупили Е и S-класи на по милион километра и после бучат. Ако мога да намеря фейсова с не-директно впръскване, най-добре.
Колите са все по-сложни, а ползвателите им все по-малко способни да осмислят системите в един автомобил... в резултат има писане и четене на глупости по фейсбук и форумите.
7г-то си е здраво, не го мисли. Дори и дилърите на МБ допускат грешки и сипват маслото на 7г+ в нормалното 7г. обаче. Така че, да ти е мирна главата като я вземеш, ще трябва да си обслужиш автомата. Нищо революционно няма в кутията. На практика си е домашно сглобен торк автомат, който просто работи. Кутията е бавна, в сравнение със всички ZF от 6hp насам. С DSG/S-Tronic просто няма база за сравнение. Изключение са AMG, където е съвсем друго поведението.
Понася повече торк отколкото 272 мотора може да даде, така че й няма нищо.
Продължаваш да сравняваш с DSG на Ауди, което води до допълнителни митове и легенди. Аз не знам надлъжна кутия на Ауди да е сгънала.
Но... знам за доста сгънали Мерцови 722.9 кутии, които са за смяна на торкове, основно на SUV-ове. Та... истината е някъде там.
Чувал съм и за някоя друга 8hp ZF с проблеми, но... предвид че това е може би най-смисления автомат на пазара... какво от това... Нямаше я 2006та година, когато Мерц слагат 722.9 в CLS-a.
Окачването е същото.
Единственото, което трябва да се гледа е колата да е автентична и да е малко амортизирана. Кошници на пазара със сигурност са много, гледай да не си купиш такава.
Реалната цена на тези автомобили е тази в mobile.de / autoscout24. Teзи тук, за да са евтини, са минали през нещо. Или са въртени, или са имали удар. По-добре да са имали удар
Можеш да търсиш и 280 версията, която е М272 3.0 и не е директно впръскване
https://www.autoscou...ldtsrc=listPage
https://www.autoscou...ldtsrc=listPage