Колеги, има ли 211-ка без прословутия модул SBC който все се скапвал.
SBC модулSBC модул
Започната от mitkoo31, 22 дек 2021 - 20:34:23
26 мнения по тази тема
#1
Публикувано 22 декември 2021 - 20:34
#2
Публикувано 22 декември 2021 - 21:34
Има, фейслифт моделите нямат SBC.
#3
Публикувано 22 декември 2021 - 21:39
Има, фейслифт моделите нямат SBC.
Феислифт да разбирам ли след 2006 година.
#4
Публикувано 23 декември 2021 - 09:59
Да точно това разбирай.
#5
Публикувано 25 декември 2021 - 23:48
Не знам кое се ремонтира по-евтинo - SBC или м272.
#6
Публикувано 26 декември 2021 - 17:37
Не знам кое се ремонтира по-евтинo - SBC или м272.
SBC - за около 40 лв...
Просто ако замине модула в СС го сменят гаранционно, стига да не е пипано по него и да не са връщани километрите на колата.
Моето го смениха преди 2 седмици заедно със спирачната течност и единствения ми разход беше 40 лв за пътна помощ да закара колата от нас до СС
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Публикувано 17 януари 2022 - 18:46
Колега, какви въпроси ти зададоха в СС, за да сменят модула?SBC - за около 40 лв...
Просто ако замине модула в СС го сменят гаранционно, стига да не е пипано по него и да не са връщани километрите на колата.
Знам, че в американските дилъри го сменят гаранционно, но за Европа не важеше това.
Какъв беше проблемът с твоето SBC и какво съобщение ти излезе на таблото?
#8
Публикувано 17 януари 2022 - 20:05
Никакви въпроси. Запазих си час като обясних, че таблото ми свети в червено и нямам спирачки (малко лайшки, че исках да видя дали ще пуснат по пързалката)
Часът ми беше за след 2 седмици или нещо такова, през това време се карантинирах та съклубник придружи колата с пътната помощ то СС и там даде ключовете и това е.
На следващия ден ми звъннаха да кажат, че са поръчали ново СБЦ и ще го сменят гаранционно и искаха да ме предупредят, че често при смяната на спирачна течност, спирачните маркучи не издържат и се пукат (че повечето не са сменяни), но им казах, че няма да имат този проблем, че моите са на 1 месец. Човекът остана и той доволен, че ще минат безпроблемно и така..
В петък ми пратиха смс с това - https://eu.citnow.com/vtgb3lsl4zhи час по-късно ми звъннаха да видим кога и как да я взема.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#9
Публикувано 18 януари 2022 - 08:41
Чудесно!
Изненадан съм, че ги сменят гаранционно в България.
На колко километра пробег се появи проблемът при теб?
Изненадан съм, че ги сменят гаранционно в България.
На колко километра пробег се появи проблемът при теб?
#10
Публикувано 18 януари 2022 - 10:01
SBC-то няма общо с километрите, то е на брой натискания.
Това може да се случи и при 100 000, а може и при 500 000. Зависи как е карана самата кола. При мен на 250
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11
Публикувано 18 януари 2022 - 12:41
Да, знам, че е така. Интересно ми беше на колко километра е била колата. При мен се появи съобщение за проверка на спирачките на 267 000, но модулът работи, SBC Hold също. Няма разлика при спиране в сравнение с преди излизането на съобщението. Явно модулът е стигнал лимита на броя натискания.
#12
Публикувано 19 януари 2022 - 22:01
Да, знам, че е така. Интересно ми беше на колко километра е била колата. При мен се появи съобщение за проверка на спирачките на 267 000, но модулът работи, SBC Hold също. Няма разлика при спиране в сравнение с преди излизането на съобщението. Явно модулът е стигнал лимита на броя натискания.
В случая се занулява само брояча.
#13
Публикувано 19 януари 2022 - 22:16
В случая се занулява само брояча.
Да, обикновено така процедират. Друг е въпросът, колко ще издържат четките на електромотора на блока след зануляването. Все още се двоумя, дали да го изпращам за рециклиране или да чакам, докато излезе червеното съобщение на таблото. Не искам да си правя експерименти със спирачките на колата.
#14
Публикувано 20 януари 2022 - 06:41
Пробвай да видиш какво ще излезе от Силвър Стар.
Ако нищо не направят то рециклирай в Дупница превантивно. Щом е светнала лампата веднъж то неминуемо ще се наложи ремонт.
Ако нищо не направят то рециклирай в Дупница превантивно. Щом е светнала лампата веднъж то неминуемо ще се наложи ремонт.
#15
Публикувано 20 януари 2022 - 15:55
Колега, не ходи в СС преди да ти е светнал дисплея в червено.
1. Прочети колата със стар - грешката може да е от сферата на самото сбц - без отстъпки и с труда излиза около 300-350 лв. На един пич, който не ме послуша, отиде в СС и му казаха, че няма да мине колата по гаранция и ако иска те да я сменят са му дали оферта от 2500 лв. Не съм фен да се ходи при тях без да свети в червено, защото записват, че е влизала с проблем в сбц-то и когато светне в червено и отидеш пак.. ще те върнат като кажат, че не отговаряш на едно от условията им (А именно да не е човъркано по тоя модул)
2. На база на грешките, които видиш със стара реши как ще процедираш. Когато светна при мен, се бях приготвил психически да ходя при пича в Дупница (няма друг, който да го прави към момента...), но имах късмет.
3. На това с ресетването аз не съм му фен, за жалост си чак във Варна иначе мога да ти го направя, но ще трябва винаги да караш с едно на ум.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни