Колеги, има ли 211-ка без прословутия модул SBC който все се скапвал.
SBC модулSBC модул
Started by mitkoo31, 22 Dec 2021 - 20:34:23
26 replies to this topic
#1
Posted 22 December 2021 - 20:34
#2
Posted 22 December 2021 - 21:34
Има, фейслифт моделите нямат SBC.
#3
Posted 22 December 2021 - 21:39
Има, фейслифт моделите нямат SBC.
Феислифт да разбирам ли след 2006 година.
#4
Posted 23 December 2021 - 09:59
Да точно това разбирай.
#5
Posted 25 December 2021 - 23:48
Не знам кое се ремонтира по-евтинo - SBC или м272.
#6
Posted 26 December 2021 - 17:37
Не знам кое се ремонтира по-евтинo - SBC или м272.
SBC - за около 40 лв...
Просто ако замине модула в СС го сменят гаранционно, стига да не е пипано по него и да не са връщани километрите на колата.
Моето го смениха преди 2 седмици заедно със спирачната течност и единствения ми разход беше 40 лв за пътна помощ да закара колата от нас до СС
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#7
Posted 17 January 2022 - 18:46
Колега, какви въпроси ти зададоха в СС, за да сменят модула?SBC - за около 40 лв...
Просто ако замине модула в СС го сменят гаранционно, стига да не е пипано по него и да не са връщани километрите на колата.
Знам, че в американските дилъри го сменят гаранционно, но за Европа не важеше това.
Какъв беше проблемът с твоето SBC и какво съобщение ти излезе на таблото?
#8
Posted 17 January 2022 - 20:05
Никакви въпроси. Запазих си час като обясних, че таблото ми свети в червено и нямам спирачки (малко лайшки, че исках да видя дали ще пуснат по пързалката)
Часът ми беше за след 2 седмици или нещо такова, през това време се карантинирах та съклубник придружи колата с пътната помощ то СС и там даде ключовете и това е.
На следващия ден ми звъннаха да кажат, че са поръчали ново СБЦ и ще го сменят гаранционно и искаха да ме предупредят, че често при смяната на спирачна течност, спирачните маркучи не издържат и се пукат (че повечето не са сменяни), но им казах, че няма да имат този проблем, че моите са на 1 месец. Човекът остана и той доволен, че ще минат безпроблемно и така..
В петък ми пратиха смс с това - https://eu.citnow.com/vtgb3lsl4zhи час по-късно ми звъннаха да видим кога и как да я взема.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#9
Posted 18 January 2022 - 08:41
Чудесно!
Изненадан съм, че ги сменят гаранционно в България.
На колко километра пробег се появи проблемът при теб?
Изненадан съм, че ги сменят гаранционно в България.
На колко километра пробег се появи проблемът при теб?
#10
Posted 18 January 2022 - 10:01
SBC-то няма общо с километрите, то е на брой натискания.
Това може да се случи и при 100 000, а може и при 500 000. Зависи как е карана самата кола. При мен на 250
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#11
Posted 18 January 2022 - 12:41
Да, знам, че е така. Интересно ми беше на колко километра е била колата. При мен се появи съобщение за проверка на спирачките на 267 000, но модулът работи, SBC Hold също. Няма разлика при спиране в сравнение с преди излизането на съобщението. Явно модулът е стигнал лимита на броя натискания.
#12
Posted 19 January 2022 - 22:01
Да, знам, че е така. Интересно ми беше на колко километра е била колата. При мен се появи съобщение за проверка на спирачките на 267 000, но модулът работи, SBC Hold също. Няма разлика при спиране в сравнение с преди излизането на съобщението. Явно модулът е стигнал лимита на броя натискания.
В случая се занулява само брояча.
#13
Posted 19 January 2022 - 22:16
В случая се занулява само брояча.
Да, обикновено така процедират. Друг е въпросът, колко ще издържат четките на електромотора на блока след зануляването. Все още се двоумя, дали да го изпращам за рециклиране или да чакам, докато излезе червеното съобщение на таблото. Не искам да си правя експерименти със спирачките на колата.
#14
Posted 20 January 2022 - 06:41
Пробвай да видиш какво ще излезе от Силвър Стар.
Ако нищо не направят то рециклирай в Дупница превантивно. Щом е светнала лампата веднъж то неминуемо ще се наложи ремонт.
Ако нищо не направят то рециклирай в Дупница превантивно. Щом е светнала лампата веднъж то неминуемо ще се наложи ремонт.
#15
Posted 20 January 2022 - 15:55
Колега, не ходи в СС преди да ти е светнал дисплея в червено.
1. Прочети колата със стар - грешката може да е от сферата на самото сбц - без отстъпки и с труда излиза около 300-350 лв. На един пич, който не ме послуша, отиде в СС и му казаха, че няма да мине колата по гаранция и ако иска те да я сменят са му дали оферта от 2500 лв. Не съм фен да се ходи при тях без да свети в червено, защото записват, че е влизала с проблем в сбц-то и когато светне в червено и отидеш пак.. ще те върнат като кажат, че не отговаряш на едно от условията им (А именно да не е човъркано по тоя модул)
2. На база на грешките, които видиш със стара реши как ще процедираш. Когато светна при мен, се бях приготвил психически да ходя при пича в Дупница (няма друг, който да го прави към момента...), но имах късмет.
3. На това с ресетването аз не съм му фен, за жалост си чак във Варна иначе мога да ти го направя, но ще трябва винаги да караш с едно на ум.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users