Разглабяне на врата на 124-ка
Started by mad_butcher, 11 Mar 2006 - 18:02:04
40 replies to this topic
#1
Posted 11 March 2006 - 18:02
Здравейте.
Отново искам да ви питам някои неща относно малки ремонтни дейности по колата. Първо ме интересува ако някой може да каже как точно се разглабя предна врата на 124-ка - може и по-накратко? Въпроса е на какво се държат ключовите елементи (дръжка, кора)? Разглеждах някакви схеми, но не ми стана много ясно от тях...доколкото се разбира трябва да махна една кожена кора, която прилича на перде (нагъната е) и под нея трябва да има някакви болтове, но дали е така?
Втория ми въпрос е малко по-дебилен - някой има ли представа какво може да има под лайсната зад задния калник, което да дрънчи? Под дрънчене имам предвид, че като си пусна музика по-силно, при басовите звуци се чува буквално някакво дрънчене, което първоначално си мислех, че е от нещата, които съм натрупал в багажника. В последствие извадих всичко и установих, че причината е в нещо, което по първоначални впечатления трябва да се намира под лайсната. Предполагам, че е някаква пластмасова кора, но не съм сигурен дали ще може да се види ако се качи колата на канал или трябва да се сваля самата лайсна.
Отново искам да ви питам някои неща относно малки ремонтни дейности по колата. Първо ме интересува ако някой може да каже как точно се разглабя предна врата на 124-ка - може и по-накратко? Въпроса е на какво се държат ключовите елементи (дръжка, кора)? Разглеждах някакви схеми, но не ми стана много ясно от тях...доколкото се разбира трябва да махна една кожена кора, която прилича на перде (нагъната е) и под нея трябва да има някакви болтове, но дали е така?
Втория ми въпрос е малко по-дебилен - някой има ли представа какво може да има под лайсната зад задния калник, което да дрънчи? Под дрънчене имам предвид, че като си пусна музика по-силно, при басовите звуци се чува буквално някакво дрънчене, което първоначално си мислех, че е от нещата, които съм натрупал в багажника. В последствие извадих всичко и установих, че причината е в нещо, което по първоначални впечатления трябва да се намира под лайсната. Предполагам, че е някаква пластмасова кора, но не съм сигурен дали ще може да се види ако се качи колата на канал или трябва да се сваля самата лайсна.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#2
Posted 11 March 2006 - 19:53
http://www.gdtm.ru/razborkiw124.htm
кората казват нагоре се повдига, докат се освободят щипците. При свалено стъкло и всички други дивотии свалени. Няма кирил. Сега. sorry.
Браво много точен отговор.
кората казват нагоре се повдига, докат се освободят щипците. При свалено стъкло и всички други дивотии свалени. Няма кирил. Сега. sorry.
Браво много точен отговор.
Edited by ALEXONE™, 11 March 2006 - 21:32 .
Blood, Sweat and Diesel !
#3
Posted 11 March 2006 - 21:50
Мерси за линк-а, макар че ми се струва, че при мен нещата изглеждат по малко по-различен начин. Утре ще пробвам да го направя това нещо и дано да стане.
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#4
Posted 12 March 2006 - 11:56
Да ти кажа честно не е никак сложно самото сваляне.Май качването е по-сложно.Аз съм свалял само задните и съвета ми е, да не прилагаш груба сила и да не дърпаш.Задните кори изливат след като развиеш всички болтове щипките са Г-образни които излизат нагоре не напред.Но това е за Пурата и забравих, да ти кажа едиднсвения тарикатлък е дръжката за отварянето на вратата отвътре.Под нея има пластмасово капаче а под него винтче с което се държи.С много финна отверка и много внимателно се отсранява това капаче за да се стигне до винта.УспехМерси за линк-а, макар че ми се струва, че при мен нещата изглеждат по малко по-различен начин. Утре ще пробвам да го направя това нещо и дано да стане.
Edited by ALEXONE™, 12 March 2006 - 12:37 .
#5
Posted 12 March 2006 - 17:20
Скапания дъжд ми провали всичките планове. Ще трябва да пробвам някой друг ден (най-вероятно другия weekend).
гр. София
Mercedes W124 200E
---------------------------------
Mercedes W124 200E
---------------------------------
#6
Posted 12 March 2006 - 17:34
Надявам се обяснението което написах да ти помогне
#7
Posted 12 March 2006 - 17:42
Не знам за mad_butcher, но след няколко дена аз ще сваля предна врата и ще ти кажа дали е станало лесноНадявам се обяснението което написах да ти помогне
#8
Posted 12 March 2006 - 19:44
а аз вече свалях и предни и задни кори на мойта 124 и не е трудно. И при 2-те мурафета е около свалянето на капачето при дръжката за отваряне.Горе долу се спазва следната последователност:
1.сваля се капачето(черното в горния край на дръжката
-използва се тунка права отверка , като се подхожда от към горния край на дръжката-там където то я покрива. Освобождава се първо долната щипка, после и горната. Неговите щипкипокриват жлебовете на пластмасата дето е зад дръжката за отваряне. о] - така се захлупват щипките
2.с ключе 8 или 10 се отвива рапидката дето държи дръжката
3.стъклото се сваля до долу и се демонтира дръжката за стъклото(в случай че има -пластмасовото капаче се избутва от към ръкохватката към оста на която е нахлузена дръжката.
3.1на предна врата се демонтира триъгълното капаче зад страничното огледало (има г-образна щипка подпъхната зад кората и кръгла щипка-пирон в горната част на капачето.
4.кората се подхваща от долу и се повдига, като се взимат мерки да се подпъхне оста на дръжката за стъклото под кората(ако не са елстъкла)
5.кората може да се запъва, за това внимателно с права отверка или плосък шабърсе подпомага движението нагоре, като се подходи от външната страна през отворения прозорец-за опора се използва стъклото а се повдига металния горен ръб на кората(тя е набита на ръба на вратата посредством метални щипки.
6.сваля се кората и при свалено положение се оглежтат всички щипки.
Монтажа става по обратния ред, като има вероятност да се изскубе някоя от металните щипки от горния ръб на кората, но се поставят лесно с помощта на чук(обикновено остават закачени за ръба на вратата)
Успех Мад бучер да пита ако се запъне- нали сме комшии :P
1.сваля се капачето(черното в горния край на дръжката
-използва се тунка права отверка , като се подхожда от към горния край на дръжката-там където то я покрива. Освобождава се първо долната щипка, после и горната. Неговите щипкипокриват жлебовете на пластмасата дето е зад дръжката за отваряне. о] - така се захлупват щипките
2.с ключе 8 или 10 се отвива рапидката дето държи дръжката
3.стъклото се сваля до долу и се демонтира дръжката за стъклото(в случай че има -пластмасовото капаче се избутва от към ръкохватката към оста на която е нахлузена дръжката.
3.1на предна врата се демонтира триъгълното капаче зад страничното огледало (има г-образна щипка подпъхната зад кората и кръгла щипка-пирон в горната част на капачето.
4.кората се подхваща от долу и се повдига, като се взимат мерки да се подпъхне оста на дръжката за стъклото под кората(ако не са елстъкла)
5.кората може да се запъва, за това внимателно с права отверка или плосък шабърсе подпомага движението нагоре, като се подходи от външната страна през отворения прозорец-за опора се използва стъклото а се повдига металния горен ръб на кората(тя е набита на ръба на вратата посредством метални щипки.
6.сваля се кората и при свалено положение се оглежтат всички щипки.
Монтажа става по обратния ред, като има вероятност да се изскубе някоя от металните щипки от горния ръб на кората, но се поставят лесно с помощта на чук(обикновено остават закачени за ръба на вратата)
Успех Мад бучер да пита ако се запъне- нали сме комшии :P
Lancia Kappa TDS / Land-Rover 88 Series 3 FFR
#9
Posted 12 March 2006 - 20:54
Евала Дески ако и сега има трудности значи нямам думи
#10
Posted 13 March 2006 - 10:27
Бих казал че точната дума не е МУШАМА B)
поне при мене и супер тънък найлон, но наистина е добре да го има
поне при мене и супер тънък найлон, но наистина е добре да го има
#11
Posted 13 March 2006 - 14:43
До тук добре!
#12
Posted 13 March 2006 - 18:22
Аз пък сложих допълнително изолиращо фолио върху този найлон на три от вратите. Четвъртата врата не беше сваляна никога и ми дожаля да я разбутвам.не забравяйте да си сложите мушамата, която се намира между врата и кората и да я залепите по целия периметър. Това спомага за запазването на корите отвътре, за херметизирането на салона и за увеличаване на звукоизолацията.
Аз нямах такива мушами и свалих всички кори, за да си поставя.
Препоръчвам го на всички!!!
Не че забелязах някаква голяма разлика в изолирането на шума или температурата, ама вероятно има някакъв ефект.
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603
#13 Гост_GuestГост_
Posted 13 March 2006 - 21:33
Голямо благодаря!!!Хитро измислено от дойчовеца,мамка му!Нямаше да се сетя!Пластмасовата накладка, която е върху дръжката за вдигане /сваляне на стъклото трябва да се преплъзне в посока от ръкохватката - там , където хващаш - към центъра на въртене на дръжката. Тя отключва самата дръжка, която е поставе на шлици- и после просто издърпваш от шлиците.
Добре е да си отбележиш изходното положение
Успех
#14
Posted 13 March 2006 - 21:37
:PГолямо благодаря!Хитро го е измислил дойчовеца мамка му,нямаше да се сетяПластмасовата накладка, която е върху дръжката за вдигане /сваляне на стъклото трябва да се преплъзне в посока от ръкохватката - там , където хващаш - към центъра на въртене на дръжката. Тя отключва самата дръжка, която е поставе на шлици- и после просто издърпваш от шлиците.
Добре е да си отбележиш изходното положение
Успех
И предишното е мое но бях забравил "да вляза"с паролата си и ника-сори -_-
#15
Posted 15 March 2006 - 10:57
Добре де,а ръкохватките с които дърпаш за да затвориш вратата как ще се свалят?
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users