Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Висок разход на масло и картерни газове на М112 двигател


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 19 декември 2021 - 15:26

Здравейте колеги, имам следния проблем. Колата харчи по 700 грама масло на 1000км, няма теч, не пуши и синьо, нито при подаване на газ, нито при работа на място. Днес свалях да почистя дросела и там всичко беше омаслено, по малките маркучета които са около дросела и влизат в главата, също има масло. Възможно ли е проблемът да е в картерните газове, също така има ли някакъв клапан за тези картерни газове и как се лекува този проблем с картерната вентилация ?

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от Martinmw203: 19 декември 2021 - 15:29

  • 0

#2 Bogi

Bogi

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 459 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дупница- 60169
  • Интереси:стари двуврати
  • Автомобил:
    US 1972 280SE 4.5
    US 1972 250C
    US 1972 280C
    EU 1984 500SEC
    US 1989 560SEC
    US 1998 CL500
    EU 1999 CLK320
    US 2008 S550

Публикувано 19 декември 2021 - 17:05

Това е симптом за износен двигаел.

Имаш ли идея какъв е пробега ?

 

Благодаря


Този пост е редактиран от Bogi: 19 декември 2021 - 17:06

  • 0

сесшисе ?


#3 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 19 декември 2021 - 19:16

Пробега може би е около 400 000км, по табло и стар диагнпстика е н 280 000, но 2008г. В мерцедес австрия е била на 200 000. Та едва ли са я карали по 5000км на година. Тая картерна вентилация има ли как да се оправи, понеже както написах, колата не пуши, освен картерната вентилация да вкарва маслп в главата и да го яде, какъв друг може да е проблемът ?
  • 0

#4 Martinmw203

Martinmw203

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 51 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes C200 Kompressor W203

Публикувано 04 януари 2022 - 11:39

Ъп
  • 0

#5 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 04 януари 2022 - 13:06

Повишената картерна вентилация е признак на поизносени сегменти

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0

#6 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 06 януари 2022 - 23:24

М112 има маслоотделители в капаците на клапаните. Има едни малки капачета, хванати с 2 болта на единия капак и с 3 на другия. Гарнитура няма, приготви силикон.

 

Внимавай да не счупиш капачетата при демонтажа. Приготви си и комплект маркучи за картерна вентилация.


  • 1

#7 Krasi.Martinov

Krasi.Martinov

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 889 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofiq
  • Автомобил:
    W212 350cdi 4matic

Публикувано 07 януари 2022 - 20:45

М112 има маслоотделители в капаците на клапаните. Има едни малки капачета, хванати с 2 болта на единия капак и с 3 на другия. Гарнитура няма, приготви силикон.

Внимавай да не счупиш капачетата при демонтажа. Приготви си и комплект маркучи за картерна вентилация.

колегата правилно те е насочил. Сваляш капаците на клапаните направо, огледай вътре да се ориентираш с гняста. Хубаво измий капаците и малките капачета в миялната, после нови гарнитури и задължително ги стегни с динамометричен за да е еднакво. Малките капачета със силикон, междувременно използвай момента за да смениш и свещите. Смени и маркучите за вентилацията ако са се напукали. Ако вътре е гадна ситуацията ще се наложи 2-3 flush продукта за промивка на мотора


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#8 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 07 януари 2022 - 23:48

Тези flush продукти всъщност са много опасни за стари кочини. С основното си предназначение да разтрварят нагара, отлюспват парчета от боклуците, те правят тромбофлибит на цедката, мотора няма сензор за налягане и става беля.
  • 2




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни