



Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Posted 16 August 2022 - 14:29
Posted 20 August 2022 - 16:31
Posted 31 August 2022 - 13:34
Posted 31 August 2022 - 23:08
Posted 01 September 2022 - 08:04
Posted 01 September 2022 - 08:06
Posted 01 September 2022 - 08:44
Все пак, са изкарали до 2 бара - това е над 170% повече отколкото е предвидено да се кара колата. Те стоково са на 0.6-0.8 буустнати моторите, нали?
Не можеш да им се сърдиш
Даже новите АМГ-та с 2л. мотори идват с по около 400 к.с. на двигател.
Сега към кои бутала се насочи?
Има един във фейса, който предлага ковани бутала за турбинирани м103/м104, правят ги някъде в Турция. Сигурно може и за м111 да предложи нещо.
Posted 01 September 2022 - 10:10
Стани, може ли да метнеш един линк, че май ще сменям буталата на минито, а не ми се занимава с оригиналните Мале или Колбеншмит.
Posted 01 September 2022 - 12:11
Posted 02 September 2022 - 18:13
Posted 02 September 2022 - 22:57
Супер, стискам палци.
Я кажи за маслата - предполагам не караш с 0w30?
Особено сега с новите биели и бутала, ще трябва някой по-сериозен вискозитет и внимателно достигане до работна температура.
Edited by Subsonic, 02 September 2022 - 22:58 .
Posted 03 September 2022 - 08:19
Posted 24 September 2022 - 16:36
Posted 26 September 2022 - 13:08
Браво! Добре сте го наплели.
От черна стомана е направен колектора нали?
0 members, 1 guests, 0 anonymous users