CLK230 TURBOM111.975
Started by mitkofitnes, 05 Dec 2021 - 12:26:58
132 replies to this topic
#106
Posted 16 August 2022 - 14:29
Вече и ойл кулера е монтиран
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#107
Posted 20 August 2022 - 16:31
Селфиии
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#108
Posted 31 August 2022 - 13:34
Снощи бе луда дино нощ
Нещата тръгнаха със загуба на налягане от сцепен турбопът и стигнаха до нелошия резултат от 292 киловата и 540 нютона на гуми на 1.85 бара
На 2 бара обаче се предаде, или сегмент или бутало ще трябва да отворя мотора да проверя кое камъче ме спря от ваденето по сметки на 310киловата на гуми на 2 та бара и 320 на 2.1 където отивам на 500кс на мотор
Не съм се отказал а точно обратното амбицирах се още повече и ще постигна зададената цал.Диапазона е голям от 3500 до 7200 об държи и времената щяха да са много добри.
Некст колеги
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Нещата тръгнаха със загуба на налягане от сцепен турбопът и стигнаха до нелошия резултат от 292 киловата и 540 нютона на гуми на 1.85 бара
На 2 бара обаче се предаде, или сегмент или бутало ще трябва да отворя мотора да проверя кое камъче ме спря от ваденето по сметки на 310киловата на гуми на 2 та бара и 320 на 2.1 където отивам на 500кс на мотор
Не съм се отказал а точно обратното амбицирах се още повече и ще постигна зададената цал.Диапазона е голям от 3500 до 7200 об държи и времената щяха да са много добри.
Некст колеги
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#109
Posted 31 August 2022 - 23:08
Развенчахме май мита за кованите бутала и колко държът
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#110
Posted 01 September 2022 - 08:04
Рисковете са големи
#111
Posted 01 September 2022 - 08:06
Нема яд взимам билет бутала и газ
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#112
Posted 01 September 2022 - 08:44
Все пак, са изкарали до 2 бара - това е над 170% повече отколкото е предвидено да се кара колата. Те стоково са на 0.6-0.8 буустнати моторите, нали?
Не можеш да им се сърдиш
Даже новите АМГ-та с 2л. мотори идват с по около 400 к.с. на двигател.
Сега към кои бутала се насочи?
Има един във фейса, който предлага ковани бутала за турбинирани м103/м104, правят ги някъде в Турция. Сигурно може и за м111 да предложи нещо.
#113
Posted 01 September 2022 - 10:10
Стани, може ли да метнеш един линк, че май ще сменям буталата на минито, а не ми се занимава с оригиналните Мале или Колбеншмит.
#115
Posted 01 September 2022 - 12:11
Да питах го препоръчаха ми го и други.Страхотни са му като изработка и ще взема едни да ги пробвам.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#116
Posted 02 September 2022 - 18:13
Поръчах буталата,Сливен Драг го пропускам но мисля че ще хвана Кондофрей да запиша една висока 11ка
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#117
Posted 02 September 2022 - 22:57
Супер, стискам палци.
Я кажи за маслата - предполагам не караш с 0w30?
Особено сега с новите биели и бутала, ще трябва някой по-сериозен вискозитет и внимателно достигане до работна температура.
Edited by Subsonic, 02 September 2022 - 22:58 .
#118
Posted 03 September 2022 - 08:19
До сега карах с 10W60 но след като инсталирах ойл кулера мога да си позволя 5W50. Винаги раздавам пълната газ само когато достигна работна температура, все пак стреса върху биелните лагери е голям-670нм на мотора за този 4цилиндров котър са си стрес
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#119
Posted 24 September 2022 - 16:36
Лек ъпдейт
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят 2107113SG с помощта на Tapatalk
#120
Posted 26 September 2022 - 13:08
Браво! Добре сте го наплели.
От черна стомана е направен колектора нали?
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users