CLK230 TURBOM111.975
Started by mitkofitnes, 05 Dec 2021 - 12:26:58
132 replies to this topic
#91
Posted 06 August 2022 - 17:37
Колеги, ще съм благодарен на всеки който разбира и може да ми даде обоснован теоритичен отговор на един проблем който възниква при ъпгрейда на горивната ми система.При монтажа на горивна помпа Бош044 която е външна на тази кола се получи интересна аномалия, налягането в рейката се повиши до бруталните 7бара на празен ход.Дълго търсех причината и се оказа тази механична час която е откъм шофьорската страна на резервоара и в нея влиза обратното гориво.Вътре има стеснение което е направено за да се използва метода на вентури за прехвърляне на горивото от едната страна на другата.Когато откача маркуча за обратното гориво налягането си става толкова колкото ми е горивния регулатор на рейката,как може да стане хем да функционира тази изравнителна вентури помпа, хем да се разтовари системата.С тройник и вкарване на част от горивото в резервоара, но къде да влезе и колко да е тройника да не загубя налягането нужно за прехвърляне,досега карах с регулатор намален до минимум но не функционираше както трябва, при буст не се качва налягането и не компенсира и 630куб инжектори малеят. Моля за съвет и мнение,Благодаря.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#92
Posted 06 August 2022 - 20:25
Просто си купи нов спортен резервоар 30-40л
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
#93
Posted 06 August 2022 - 21:17
Това е краен вриантПросто си купи нов спортен резервоар 30-40л
Sent from my iPhone using Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#94
Posted 07 August 2022 - 08:14
Ето видимата разлика на стоковия вал с Dibilas
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#95
Posted 07 August 2022 - 10:17
А не, няма грижи. Аз просто споделям нещо, което си мисля че е интересно и може да ти е от полза, но не съм го проверявал първа ръка, а и не съм толкова академичено настроен.
Като сменяхме веригите на Аудито, се чудех дали да не се хлъзна и аз към червените на R8. Te имат няколко ревизии през годините, но ги слагат масово на всякакви тунинг проекти: Мазди, Нисани, каквото се сетиш.
Бях се запознал с един мега адекватен VAG ентусиаст, който експериментираше зловещо с неговата и беше направил чудовище от обикновено комби 2.0 TFSI, автомат.
Карах я, наистина вървеше ужасно добре, не помня цифрите, бяха далеч от твоите, но все пак доста сериозни за почти стокова машина.
Та той ми обясняваше надълго и широко, как върви една тенденция в тунинг средите да ги слагат, понеже не са никак лоши и на фона на стандартните бобини по тунинг проектите, тези били друга планета.
Но, нещо свързано с coil dwell, оказало се, че U5015 се държали доста по-добре, които пак са си стокови бобини и слагали тях на Gallardo.
Oтделно имаше и червени аналози на U5015, от други производители.
Не намирам детайлните теми, на които бях попаднал преди време, когато ги сравнявах и мислих какво да сложа.
Последната версия на турбо бобините е: 07K905715G, което при NGK е U5015
На R8, червената бобина е 077905115T, която се слага само на атмосферни големи мотори.
Пиша ти горното, не като критика от какъвто и да е тип, а като тема за разговор с мапъра. Знам колко трудни за ориентиране са VAG каталозите. Има много ентусиасти там, но е океан от информация.
https://www.hpacadem...-dwell-settings
Отново евала за проекта!
#96
Posted 07 August 2022 - 11:22
Аз това обяснявам че нямам никакво намерение да чета и да се връщам назад и да проббвам ненужни според мен неща,мапера ми е казал тез бубини тез сложих, а той има 1.8т със околу 700кс така че не мисля че е човек който не разбира.Идеята бе че стоковите са слабички и затова минах към вагаджийските, същото като защо съм взел гейт Turbosmart а не Tial, сигурно имат разлика но толкова малка че не мисля да задълбавам толкова.От всичкото което разбрах е че турбината е най важна с евтини китайки се губи потенциал, и електрониката ебаси разликата от фул груп(мега) до секвенция(Екумастер). Имам достатъчно мощност 404кс на мотор и 560нм но исках да видя каква е силата и дали ще мога да я карам на 500кс, май ще е мн трудна за каране кола. Както се казва конски сили и Ц*ц* никога не стигат
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#97
Posted 07 August 2022 - 16:39
За ц*ц*те не знам, но за конските сили, май си е точно така
#98
Posted 09 August 2022 - 15:36
Колеги, ще съм благодарен на всеки който разбира и може да ми даде обоснован теоритичен отговор на един проблем който възниква при ъпгрейда на горивната ми система.При монтажа на горивна помпа Бош044 която е външна на тази кола се получи интересна аномалия, налягането в рейката се повиши до бруталните 7бара на празен ход.Дълго търсех причината и се оказа тази механична час която е откъм шофьорската страна на резервоара и в нея влиза обратното гориво.Вътре има стеснение което е направено за да се използва метода на вентури за прехвърляне на горивото от едната страна на другата.Когато откача маркуча за обратното гориво налягането си става толкова колкото ми е горивния регулатор на рейката,как може да стане хем да функционира тази изравнителна вентури помпа, хем да се разтовари системата.С тройник и вкарване на част от горивото в резервоара, но къде да влезе и колко да е тройника да не загубя налягането нужно за прехвърляне,досега карах с регулатор намален до минимум но не функционираше както трябва, при буст не се качва налягането и не компенсира и 630куб инжектори малеят. Моля за съвет и мнение,Благодаря.
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Доколкото разбирам и теб те ебава джет-помпата за прехвърляне на гориво, но при теб явно е на обратното гориво от мотора.
Вариантът е да махнеш вентурито защото явно затапва обратното гориво, но пак ще трябва да сложиш някакво стеснение там, да има лек пад на налягане и да увлича бензина от едната половина в другата. Т. е. по-голямо вентури. Ако кажеш каква помпа с каква си сменил като дебит, и колко е сечението на вентурито сега може да се сметне, но са много неизвестни.
Друг вариант е, да има тройник с маркуч преди джет помпата, като другия край на маркуча прехвърля директно в далечната половина на резервоара или там където е помпата високо-налягане.
Edited by Subsonic, 09 August 2022 - 15:37 .
#99
Posted 09 August 2022 - 21:00
И аз така го мислих но от къде да го вкарам в резервоара другия маркуч, не ми се пробива
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#100
Posted 10 August 2022 - 10:05
От това, което намерих, бош 044 е с двойно по-голям дебит от стандартната.
270 срещу 120 литра на час.
Спокойно можеш да разделиш обратното гориво през тройник. Ако можеш да го сложиш вътре в резервоара, но преди джет помпата, ще е най-добре.
Опитах се да намеря как изглежда модулa с джет-помпата при теб, не нещо не се ориентирам.
#101
Posted 10 August 2022 - 14:14
Дали мога да сдупча резервоара и да навия тройник?
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#102
Posted 10 August 2022 - 22:50
Този модул само за обратно гориво ли е?
https://i.ebayimg.co...hHn/s-l1600.jpg
По-скоро да помислим дали не можем да моднем него
#103
Posted 11 August 2022 - 07:45
Ще отнеме време а аз бързам и ще го напрвя с тройник и щуцер в резервоара
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
#104
Posted 11 August 2022 - 13:07
Може би трябва един стратегически отвор да се направи допълнително в този модул за обратно гориво, но въпросът е къде и колко голям
Така няма да си дупчиш резервоара, а ако искаш да се върнеш обратно, просто сменяш модула
Edited by Subsonic, 11 August 2022 - 13:07 .
#105
Posted 11 August 2022 - 15:32
Прав си иначе
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Loading.... 97%
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
Loading.... 97%
Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
2 user(s) are reading this topic
0 members, 2 guests, 0 anonymous users