Здравейте,
От извесно време се чува странен виещ звук при движение с 40+ км/ч.
Колата е 2010 E350 4-Matik със M272 мотор. Няма разлика във виенето дали колата е на скорост или не, тоест едва ли е от двигателя.
Кутията (и раздатките) бяха цялостно обслужени преди около 10-15хил. км - тоест масло, филтър, гарнитура.
Диференциалните са със сменено масло и със сменен лагер в предния диференциал.
Въпреки това виенето си остава.
В сервиза подозират, че може да е от раздатката.
Някой от вас имал ли е подобни проблеми и ако да - как ги решихте?
Виене от раздатка
Започната от martoly, 31 авг 2021 - 13:56:44
раздатка виене w212 e350 4matik 4 матик
9 мнения по тази тема
#1
Публикувано 31 август 2021 - 13:56
#2
Публикувано 02 септември 2021 - 18:22
При мен беше диференциал. Смених лагери.
#3
Публикувано 03 септември 2021 - 08:09
Не се оказа това при мен, за жалост.
Вчера ходих и за още едно мнение от където потвърдиха, че или ще са лагери на раздатката, или (по-малко вероятно) някакъв т.нар. орбитален редуктор в задната част на скоростната кутия. Но кое от двете е можело да се определи само след отваряне.
Дадоха ми цена за комплекта от 4 лагера на раздатката - 860лв. (без труд), което не знам дали става дума за оригинални лагери или не.
#4
Публикувано 12 октомври 2021 - 15:46
Малко ъпдейт да дам, за който срещне същия проблем.
Виенето при мен се оказа, че идва от лагерите на раздатъчната кутия (раздатката). Пробвахме със пълно обслужване на диференциалите (около 500лв труд с материали), но за жалост не беше това.
Разбивка на ремонта:
- комплект от 4 лагера за раздатката - 400лв общо. Не се предлагат оригинални от МБ. Открих ги с доста мъка. От тук може да намерите номерата и размерите на лагерите: https://www.ebay.co....tm/142327582746и после ги поръчах от тук: https://www.trierra.com/kontakti. Те са вносител на Тимкен лагери: https://www.zvlslovakia.bg/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82/%d0%b4%d0%b8%d1%81%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%b1%d1%83%d1%82%d0%be%d1%80%d1%81%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d1%80%d0%b5%d0%b6%d0%b0/%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0%b3%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%8f/
- семеринги (оригинални от МБ) - 130лв
- нов болт, който основно държи на кутията към колата (оригинален от МБ) - 35лв
- масло на кутията (оригинално от МБ) - 35лв (бях го сменял наскоро и за това не е сменяно всичкото масло, а само доливано)
- 5 опръстена - 50лв общо
общо още 250лв за тези 4те неща
Колата прекара 9 работни дни в сервиза , като момчетата само 2 дни сваляха кутията поради леки затруднения с болтове.
Цена за труд - 650лв
Прикачвам снимки на разбитите лагери от раздатката (грозна картинка)
Общо труд с части около 1350лв в оторизиран сервиз на МБ гр. Троян
Припомням, че в гр. Плевен ми дадоха цена от 860лв само за лагерите.
Не мога да си обясня след като не са оригинални от МБ (понеже не се предлагат) от къде е тази разлика в цените...
Прикачени файлове
#5
Публикувано 12 октомври 2021 - 18:09
Много полезно инфо! Благодаря че споделихте с нас.
#6
Публикувано 13 октомври 2021 - 07:26
Браво за обратната връзка ,тепърва тази информация ще бъде много полезна за много хора. На мен ми е интересно на какъв пробег е автомобилът?
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Публикувано 23 октомври 2021 - 10:49
Благодарим за включването, много полезно. +1 от мен
#9
Публикувано 05 февруари 2023 - 09:45
2 години по късно, все още полезна информация. Благодаря, предполагам при мен е същия проблем. GLK 250 CDI 4 matic от 2011 пробег 240к.
Ще отворя раздатката и ще потвърдя.
#10
Публикувано 27 юни 2024 - 15:33
Здравейте колеги.
Бях в Дивалс преди малко, със средните симптоми. Едно метално жужене при ниска скорост и вибрация във волана, която при високи скорости над 150 изчезва. Говориха ми за някакъв лагер в полуоската (които впрочем имат малко луфт) и че за смяната им се сменяло и картер, забележете на двигателя. Ще съм благодарен за мнения и насоки.
Бях в Дивалс преди малко, със средните симптоми. Едно метално жужене при ниска скорост и вибрация във волана, която при високи скорости над 150 изчезва. Говориха ми за някакъв лагер в полуоската (които впрочем имат малко луфт) и че за смяната им се сменяло и картер, забележете на двигателя. Ще съм благодарен за мнения и насоки.
Also tagged with one or more of these keywords: раздатка, виене, w212, e350, 4matik, 4 матик
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W212 →
Електро →
Инсталация на камера за паркиране на заден ходЗапочната от keeepwalking, 31 авг 2023 w212, камера, NTG4.0 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
W212 спорт пакет джантиЗапочната от commodore3101, 31 мар 2023 W212, Джанти 18 и още 1 |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
Проблем с CAN шина W212 E350 CDIКолата влезе в авариен режим Започната от Dexter, 05 ное 2022 w212, can, грешка, авариен режим |
|
|||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
W212 E350 CGI масло в антифризаЗапочната от denis1994, 28 юни 2021 w212, m272, антифриз, масло и още 2 |
|
|
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
Смяна на кожен салонЗапочната от martoly, 15 мар 2021 w212, интериор, смяна |
|
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни