Здравейте,
От извесно време се чува странен виещ звук при движение с 40+ км/ч.
Колата е 2010 E350 4-Matik със M272 мотор. Няма разлика във виенето дали колата е на скорост или не, тоест едва ли е от двигателя.
Кутията (и раздатките) бяха цялостно обслужени преди около 10-15хил. км - тоест масло, филтър, гарнитура.
Диференциалните са със сменено масло и със сменен лагер в предния диференциал.
Въпреки това виенето си остава.
В сервиза подозират, че може да е от раздатката.
Някой от вас имал ли е подобни проблеми и ако да - как ги решихте?

Виене от раздатка
Started by martoly, 31 Aug 2021 - 13:56:44
раздатка виене w212 e350 4matik 4 матик
10 replies to this topic
#1
Posted 31 August 2021 - 13:56
#2
Posted 02 September 2021 - 18:22
При мен беше диференциал. Смених лагери.
#3
Posted 03 September 2021 - 08:09
Не се оказа това при мен, за жалост.
Вчера ходих и за още едно мнение от където потвърдиха, че или ще са лагери на раздатката, или (по-малко вероятно) някакъв т.нар. орбитален редуктор в задната част на скоростната кутия. Но кое от двете е можело да се определи само след отваряне.
Дадоха ми цена за комплекта от 4 лагера на раздатката - 860лв. (без труд), което не знам дали става дума за оригинални лагери или не.
#4
Posted 12 October 2021 - 15:46
Малко ъпдейт да дам, за който срещне същия проблем.
Виенето при мен се оказа, че идва от лагерите на раздатъчната кутия (раздатката). Пробвахме със пълно обслужване на диференциалите (около 500лв труд с материали), но за жалост не беше това.
Разбивка на ремонта:
- комплект от 4 лагера за раздатката - 400лв общо. Не се предлагат оригинални от МБ. Открих ги с доста мъка. От тук може да намерите номерата и размерите на лагерите: https://www.ebay.co....tm/142327582746и после ги поръчах от тук: https://www.trierra.com/kontakti. Те са вносител на Тимкен лагери: https://www.zvlslovakia.bg/%d0%ba%d0%be%d0%bd%d1%82%d0%b0%d0%ba%d1%82/%d0%b4%d0%b8%d1%81%d1%82%d1%80%d0%b8%d0%b1%d1%83%d1%82%d0%be%d1%80%d1%81%d0%ba%d0%b0-%d0%bc%d1%80%d0%b5%d0%b6%d0%b0/%d0%b1%d1%8a%d0%bb%d0%b3%d0%b0%d1%80%d0%b8%d1%8f/
- семеринги (оригинални от МБ) - 130лв
- нов болт, който основно държи на кутията към колата (оригинален от МБ) - 35лв
- масло на кутията (оригинално от МБ) - 35лв (бях го сменял наскоро и за това не е сменяно всичкото масло, а само доливано)
- 5 опръстена - 50лв общо
общо още 250лв за тези 4те неща
Колата прекара 9 работни дни в сервиза , като момчетата само 2 дни сваляха кутията поради леки затруднения с болтове.
Цена за труд - 650лв
Прикачвам снимки на разбитите лагери от раздатката (грозна картинка)
Общо труд с части около 1350лв в оторизиран сервиз на МБ гр. Троян
Припомням, че в гр. Плевен ми дадоха цена от 860лв само за лагерите.
Не мога да си обясня след като не са оригинални от МБ (понеже не се предлагат) от къде е тази разлика в цените...
Attached Files
#5
Posted 12 October 2021 - 18:09
Много полезно инфо! Благодаря че споделихте с нас.
#6
Posted 13 October 2021 - 07:26
Браво за обратната връзка ,тепърва тази информация ще бъде много полезна за много хора. На мен ми е интересно на какъв пробег е автомобилът?
NO PAIN - NO GAIN!
#7
Posted 23 October 2021 - 10:49
Благодарим за включването, много полезно. +1 от мен
#9
Posted 05 February 2023 - 09:45
2 години по късно, все още полезна информация. Благодаря, предполагам при мен е същия проблем. GLK 250 CDI 4 matic от 2011 пробег 240к.
Ще отворя раздатката и ще потвърдя.
#10
Posted 27 June 2024 - 15:33
Здравейте колеги.
Бях в Дивалс преди малко, със средните симптоми. Едно метално жужене при ниска скорост и вибрация във волана, която при високи скорости над 150 изчезва. Говориха ми за някакъв лагер в полуоската (които впрочем имат малко луфт) и че за смяната им се сменяло и картер, забележете на двигателя. Ще съм благодарен за мнения и насоки.
Бях в Дивалс преди малко, със средните симптоми. Едно метално жужене при ниска скорост и вибрация във волана, която при високи скорости над 150 изчезва. Говориха ми за някакъв лагер в полуоската (които впрочем имат малко луфт) и че за смяната им се сменяло и картер, забележете на двигателя. Ще съм благодарен за мнения и насоки.
#11
Posted 04 April 2025 - 21:04
При мене същото w212 e350 4matic. Има еиене и вибрации към 2000 оборота. Точно 120 км става по силно. Помислих че може да са тампони на двигателя, но един майстор возих, чу го шума и каза че лагери вътре в раздатъчна кутия. Усеща се на самия педал на газта виенето-вибрацията. Точно от средата на колата подкалника където е там се усеща. А при мене 7g било вътре в скоростната кутия, тоест сваля се кутията за да могст да се подменят лагерите.
@martoly доста е потърсил. Ако знам точно какво трвбва и с зше намеря на изгодно цена поне частите… а пък труда си е не ми тежи да плащам чак толкова.
@martoly доста е потърсил. Ако знам точно какво трвбва и с зше намеря на изгодно цена поне частите… а пък труда си е не ми тежи да плащам чак толкова.
Edited by radi615, 04 April 2025 - 21:06 .
Also tagged with one or more of these keywords: раздатка, виене, w212, e350, 4matik, 4 матик
Модели →
E-класа →
Проблеми и ремонти →
W212 →
Електро →
![]() Инсталация на камера за паркиране на заден ходStarted by keeepwalking, 31 Aug 2023 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
W212 спорт пакет джантиStarted by commodore3101, 31 Mar 2023 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
![]() Проблем с CAN шина W212 E350 CDIКолата влезе в авариен режим Started by Dexter, 05 Nov 2022 ![]() |
|
![]() |
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
![]() W212 E350 CGI масло в антифризаStarted by denis1994, 28 Jun 2021 ![]() |
|
![]()
|
||
Модели →
E-класа →
Общи теми за E-класа →
Общи теми за W212 →
Смяна на кожен салонStarted by martoly, 15 Mar 2021 ![]() |
|
![]() |
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users