C270 CDI W203 голям проблем!
Започната от didkoffs, 21 юли 2021 - 21:20:23
5 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 юли 2021 - 21:20
Здравейте,имам нужда от помощ, понеже живея в Добрич, а тук очевидно майсторите си правят ташак с работата или не са компетентни. Моята кола е Mercedes w203 C270 CDI 2003 avantgarde и историята е такава , че преди 3-4 месеца, колата риташе, кутията е автомат и влезе в авариен режим и не сменяше предавки, ако не е вързана с диагностика. Един "майстор" я взе, смени три тампона на двигателя ( каза, че са били скъсани и ДВГ паднал на кутията и от там авариен режим, но и смени маслото на кутията с букса и филтър и колата беше добре за няколко седмици и сменяше предавки нормално. след това, докато маневрирам няколко пъти на пред и назад, колата не можеше да превключи от D и N към P и R, трябваше да гася и пак да паля по пътя за да се оправи, та друг "майстор" я закачи на Стар диагностика и видя грешки в селектор и АБС рецеклираха селектор и САМ модул в багажника "уж всичко беше наред", но забелязах че след това, при студен двигател, оборотите играят, при ниска скорост и потегляния, има лек лаг при смяна на скоростите и един зук като "Хръттт" само при потегляне. Трети майстор ми каза сега, че това се дължи на хидротрансформатор, а предният майстор на Дюза... До сега съм им дал над 1000лв за селектор, сам модул, обслужване на автоматичната скоростна кутия и пак има проблем и след всеки решен проблем има следващ. Бихте ли ми дали съвет за актуалният проблем с тези обороти, които играят от 600 до 800 при студен двигател на празен ход и този гаден звук като потеглям или спирам с ниски предавки. Ще бъда много благодарен!
#2
Публикувано 23 юли 2021 - 08:27
Здравейте,имам нужда от помощ, понеже живея в Добрич, а тук очевидно майсторите си правят ташак с работата или не са компетентни. Моята кола е Mercedes w203 C270 CDI 2003 avantgarde и историята е такава , че преди 3-4 месеца, колата риташе, кутията е автомат и влезе в авариен режим и не сменяше предавки, ако не е вързана с диагностика. Един "майстор" я взе, смени три тампона на двигателя ( каза, че са били скъсани и ДВГ паднал на кутията и от там авариен режим, но и смени маслото на кутията с букса и филтър и колата беше добре за няколко седмици и сменяше предавки нормално. след това, докато маневрирам няколко пъти на пред и назад, колата не можеше да превключи от D и N към P и R, трябваше да гася и пак да паля по пътя за да се оправи, та друг "майстор" я закачи на Стар диагностика и видя грешки в селектор и АБС рецеклираха селектор и САМ модул в багажника "уж всичко беше наред", но забелязах че след това, при студен двигател, оборотите играят, при ниска скорост и потегляния, има лек лаг при смяна на скоростите и един зук като "Хръттт" само при потегляне. Трети майстор ми каза сега, че това се дължи на хидротрансформатор, а предният майстор на Дюза... До сега съм им дал над 1000лв за селектор, сам модул, обслужване на автоматичната скоростна кутия и пак има проблем и след всеки решен проблем има следващ. Бихте ли ми дали съвет за актуалният проблем с тези обороти, които играят от 600 до 800 при студен двигател на празен ход и този гаден звук като потеглям или спирам с ниски предавки. Ще бъда много благодарен!
Привет! Щом си в Добрич, то може да отскочиш до Варна и да се обадиш на бат Ачо за една истинска диагностика със СТАР и живи данни. Цялото масло ли ти смениха на кутията, т.е. с машина и промивка или пуснаха там каквото изтече и така?
Дюзата се вижда на диагностика, ако има прекомерно отклонение, то може да се пробва да се reset-не. Ако пак има проблем, то рециклиране или дюза от донор. Липсвата на индикация за скорост на таблото, както и заставането в авариен режим и оправянето след гасене и ново палане си е типичен проблем за тия C-класи и това е 90% - селектор, така че това е правилно рециклирано. Тампоните са доста важни и от тях идват много грижи...
Като цяло аз бих те посъветвал да идеш на читава диагностика. В краен случай, то пак може да идеш до Варна - Softelectronic, би тр да могат да ти решат проблема с кутията
ПС: Навсякъде под диагностика визирам - STAR, а не Launch, Delphi и разните там други. Искай живи данни да видят.
#3
Публикувано 23 юли 2021 - 09:09
Да те попитам - с какъв размер гуми си? Нещо по-нестандартно? Това за първоначалния ти проблем.
За появилите се по-нататък, нестабилни обороти и притрисане трябва да питаш майстор номер 2 и номер 3 какво са правили. Според мен, трябва да се адаптират наново моторното ECU и кутията.
#4
Публикувано 23 юли 2021 - 09:20
Митак, дай няк'ва връзка с "бат Ачо", моля?
#5
Публикувано 23 юли 2021 - 10:49
Митак, дай няк'ва връзка с "бат Ачо", моля?
0888701251
Офисът му е близо до Централна гара. Ако се разбереш с него в работни дни, то в тая зона може да се видите и да ти прочете колата. Иначе през уикендите ползва на брат му сервиза (доколкото знам), който нямам представа къде се намира
#6
Публикувано 23 юли 2021 - 11:16
0888701251
Офисът му е близо до Централна гара. Ако се разбереш с него в работни дни, то в тая зона може да се видите и да ти прочете колата. Иначе през уикендите ползва на брат му сервиза (доколкото знам), който нямам представа къде се намира
Благодаря ти, златен си!
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни