Към съдържанието

  •  

Снимка

проблем с перката на охлаждането


  • Please log in to reply
39 мнения по тази тема

#16 SYSO

SYSO

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 152 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stara Zagora
  • Автомобил:
    W210 E290 TD

Публикувано 17 май 2007 - 09:19

Ех , голям кеф е тва като се включи перката.Както казва колегата icko_h звукът при 3-4000 оборота е се едно потегля S500.На много хора сам сабирал очите с тоя звук и понеже на колата не пиши ква е ( а и някои хора не разбират от охлаждане на мерцедес ,) мислят че е няква супер мощна. хах ха

При мене обаче перката се включва малко над чертичката която е преди тази на 120 гр. Незнам това колко градуса е но си мисля че щом е между 80 и 120 начи тва е чертичката за 100 градуса.И така ако му се има вяра на тва нещо значи перката ми включва на 105 градуса някаде и после спира малко под 100.

Това според вас нормално ли е??? Се си мисля че трябва да сменя датчика и да се включва на 95 градуса или нещо подобно! Посъветвайте ме , моля!!!

Благодаря!!!!
  • 0
W 123 300 TD
W 124 230 TE
W 210 290 TD

#17 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 май 2007 - 10:01

Звука на колата с включена перка найстина е много готин, но моя майстор който ми поддържа колата, ми каза че когато е включена перката трябва да се внимава с колата,в смисъл да не се тормози в високи обороти защото тежеста на включената перка била равна на около 13кг. и това товари товари и води до скъсване на оста.А отнасно притеснението дали след като сте карали няколко часа с с висока температура на двг и дали не сте издухали гарнитура на главата мога да ви успокоя със следното:
Миналата година преди да тръгна за морето реших да сменя ремъка при един нов "майстор" който без да ме попита сложил добавка за запушване на течове защото видял че капачката на термостата е просълзила малко.И така тръгнах си аз на почивка през ноща на хлад - всичко беше ок.Обаче на тръгване от почивката към София /понеже тръгнах към 10ч. от Бургас/ нъкъде към Стара Загора да е било колата започна да загрява.Но какво загряване - вдигна 110градуса перката се включи и така си остана!Нито колата истива, нито перката се изключва!Единственото нещо което започна да истива бях аз.Така със включена перка до Пловдив!Но реших че немога да продължавам така и спрях за почивка за да може колата да истине.От куплунга на датчика на перката дадох на късо за да върти когато колата е на контакт и я оставих така,защото коато се изгаси тя естествено започва още малко да вдига температурата.От Пловдив до София на вклчено парно беше много гот и когато се прибрах установих че радиатора е запушен.И както някой по-горе беше писъл,направих си при един стругар една тръбичка в която сложих друг датчик да включва перката на по-ниска температура,защото колкото и да е това са стари коли и тази работна температура лятно време не е много добра за тях, скмених и радиатора.От както направих това нещо колата включва перката на около 95-98гпадуса и самата кола се усеща че е по-жива и не се товари така много когато перката е включена.В момента тя вкючва за около 1-1,5мин. :icon_coolgrin:
  • 0
Публикувано изображение

#18 BENZBOSS

BENZBOSS

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 6668 Мнения:
  • Пол:не е посочено

Публикувано 19 май 2007 - 20:54

Публикувано изображение

Публикувано изображение

http://pages.prodigy...ne/MB_S500.html

Това сега го мернах пък и не се сещам дали am го пускал тук,ето го пак. Това просто лъже системата да пуска перката на по-нискi градуси
  • 0
.

#19 zaaax

zaaax

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 148 Мнения:

Публикувано 20 май 2007 - 19:26

Извинете че се намесвам...но сега ми дойде една идея....и така ако монтираме един датчик в охладителната система и го подвържем към вентилаторите на климатика ...паралелно на датчика на климатика които пуска вентилаторите.../тези които се намират отпред на радиатора/....и така вентилаторите ще работят и когато са нужни на двигатела и когато са нужни на климатика
- когато не е отворен термостатният клапан те ще се управляват от датчика на климатика
- когато се отвори термостатният клапан те ще се управляват и от двата датчика

Според мен има само една въпросителна....когато вентилаторите не са нужни на климатика а се включат от датчика на двигатела дали ще се подобри работата на климатика или можем да прецакаме нещо от по голямото охлаждане по климатика ???

В другият случай ...когато вентилаторите не са нужни на двигатела а се включат от датчика на климатика тогава ще се получи по добро охлаждане на двигатела и ако температурата падне достатъчно то тогава термостатният клапан ще затвори на практика и ще елиминира радиатора и тогава температурата на двигатела няма да се влияе от вентилаторите. :beer:
  • 0

#20 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 28 май 2007 - 11:06

И аз имам същия проблем като на колегата icko_h - не се включва перката на W124 200D. Сега като почнаха жегите и започнаха да се обаждат - датчици, термостати, перки... :)
Кой знае откога датира това, но не съм разбрал досега, само тази седмица ми се наложи да карам няколко км на 1ва по много стръмно и гледам взе да вдига температурата над нормалното - пуснах парното и се охлади. Иначе на равно и с висока скорост не вдига повече от 90 градуса, а в града скоро не съм попадал в задръствания - няма как да разбереш
Перката се върти, но може да се спре с ръка или вестник. Един приятел ми каза да пробвам с кламер датчика, а и прочетох доста внимателно какво са писали всички във форума, сложих един кламер на датчика, за да даде на късо, мушнах буксата и запалих - резултата е, че не можеш и да си помислиш да я спреш с ръка - фучи. Така разбрах къде е проблема и нали понеже живея близо и всеки ден минавам покрай балканската звезда си купих един датчик - червен, за кола без климатик. Довечера само ще го сменя и мисля, че проблемът е отстранен.
Няма да казвам колко струва датчика в любимия ни официален доставчик, защото ще ме анатемосате...
Поздрави и специални благодарности на любимите ни помощници във форума :icon_welldone:
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#21 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 28 май 2007 - 16:39

Я обясни по-подробно това с кламера как става. Май и мойта перка не включва.
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#22 velibg

velibg

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 114 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 май 2007 - 08:33

Вадиш куплунга на датчика и с един кламер или жичка даваш на късо на датчика т.е. бъркаш в двете дупки на датчика и даваш на късо.Ако завърти перката значи датчика неработи,ако не я завърти значи проблема е в перката!
  • 0
Публикувано изображение

#23 Чичко

Чичко

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 29 май 2007 - 10:21

Аз докато не си смених датчика с такъв който включва на нормална температура карах 2 дни с постоянно включена перка в жегите, т.е. с парче кламер в буксата и отгоре увито в изолирбанд
  • 0

#24 Само Дизел

Само Дизел

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 929 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Германия

Публикувано 29 май 2007 - 10:50

Абе като чета тука, тези Мерцедеси на Фордове са станали...
Какви са тези кламери, модификации, чудесии...не го разбирам това.
:dontknow:
  • 0
Mercedes-Benz - защото животът е твърде кратък.
'91 S124 300 TD Turbodiesel OM603

#25 Inkas

Inkas

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 732 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Русе

Публикувано 29 май 2007 - 11:18

Вече се убедих, че при мене наистина не включва перката. Дали може да е от това, че ми свети лампичката която ми показва че нямам вода в радиатора, а всъщност си имам?
  • 0
Мерцедес C180 97г. -> Р4572РХ

#26 sakata

sakata

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 724 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W210 E320T CDI
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 29 май 2007 - 11:37

Абе като чета тука, тези Мерцедеси на Фордове са станали...
Какви са тези кламери, модификации, чудесии...не го разбирам това.
:dontknow:

не всички, някой са с датчик от 30 евро и с щампа на любимата марка (дано да си заслужава). Кламерът е само за проба да се види дали датчикът е заминал, че иначе после ще има постове в раздела "Продавам" :)
  • 0
I expect nothing. I fear no one. I am free.

#27 batNIKI

batNIKI

    Член на МБКлуб България

  • Потребители на форума
  • 194 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 29 май 2007 - 21:25

Майсторите ги зачукват и перката върви нонстоп, а за маслото аз съм с ОМВ наливно 5,40 литъра смяна на 7000 км.- много съм доволен засега

Мдаа, и започва да бучи като V12 и по яко да не говорим като се скъса перката какви чудеса стават
  • 0
Публикувано изображение
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#28 batNIKI

batNIKI

    Член на МБКлуб България

  • Потребители на форума
  • 194 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 29 май 2007 - 21:33

Здравейте от скоро имам 190 дизел много сьм доволен но имам проблеми с силиконовия сьединител на перката за охлаждане на радиатора.
Млоя ако някои е в час дали може да се направи нещо без да се влагат доста пари да сподели мнение.
А другия вьпрос ми е какво масло да сложа на двигателя щото старото ми е мобил но ми чука повдигач понякога макар и ново смятам да го сменя щото аз сам 7-мия от компанията ми които сложи мобил и ми се разчукват повдигачи.Та вьпроса ми е какво по евтинко и добро масло можве да сложа.
Благодаря предварително!!! : :friends

Решението ти на проблема е към 200 кинта за виско съединител а масло мога да ти препоръчам тотал. В нашата фирма всички караме с такова(ново Ауди А6 и Еспейса на шефовете, аз и още 1 колега мерцедесите и 1 пасат) включително и камионите. До сега никой не се е оплакал от Тотала. А с ремонти на виското
не се лови накрая ще ти е по скъпо :welldone
  • 0
Публикувано изображение
http://store1.data.bg/batniki/MB260E/
http://store1.data.bg/batniki/Actros/
BMW-много шум малко бързина и около 150000км почти задължително в бокса за мотор!!!
Публикувано изображениеПубликувано изображение

#29 Чичко

Чичко

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 135 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 30 май 2007 - 08:12

а толкова ли е трудно да се сложи един резистор в куплунга?


Ми аз не ги разбирам тия слаботокови елементи, пък и просто се случи така, че не бях в София, а по непроверени магазини из прованса не ми се искаше да пазарувам, а вънка 30 и канче градуса, затва върти кламеро да ми е спокойно на главата и тва е. После като си тръгнах за Софето махнах кламера за да не го преохлаждам, той като върви по равното с над 100-110 перка не му трябва. За 601.912 мотор става въпрос.
  • 0

#30 zaho

zaho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 111 Мнения:

Публикувано 24 юни 2007 - 14:37

Преди 2 месеца смени виско-съединителя с Феби-ужким немски 320лв.-оригинален 550л. -ментета 180-220 та проблема е следният: В събота 23.06. точно след Сл.бряг посока Варна на високото изкачване там наклона е над 12-13градуса бахме в страхотна колона защото един бетоновоз пуфкаше от. пред и външнаята темп. беше по моя часовник 38,5гр. нещо жестоко само за секунди ако сперш клим. и почва да ти става лошо а бе се едно консерв. кутия на жар. И аз карах на първа в колоната с около 20-30 кмв час много натоварен, четири човека , догоре с нафта и т.н. И забелязах че темп е отишла към 115-118 градуса,
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни