Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

w202 C200K не палине върти на стартер


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 sv85

sv85

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    (ex)S202 C250TD estate auto OM605
    W202 C200K manual M111.944

Публикувано 01 март 2021 - 20:29

Здравейте

97г. C200 kompressor + lpg ръчни ск.

 

Вчера си купих поредния мерцедес който има един проблем колата непали изобщо невърти стартера и никакав звук неиздава дори. Първо се насочих към ключа и той както нормално се разпада смених му батерийте и го гледам с камерата ту работи ту неработи. По едно време светва постоянно и неспира. Централното неработи от ключа изобщо пълен мъртвец. Като дам на контакт перката една на климатика се включва почва да върти . всичко останало си работи по колата фарове мигачи стъкла. неми остава много време да я ровичкам за сега само с ключа се борих и спрях перката  да се върти махнах и буксите

 

Някой може ли да ми каже дали е от ключа или от имобилайзера


  • 2

#2 CNN

CNN

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 25 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    W202 1999, W 211 2007, W 212 2009

Публикувано 04 март 2021 - 13:22

Провери сътоянието на АБ, масата и дали се подава напрежение до стартера при завъртане на контактния ключ.


  • 0

#3 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 04 март 2021 - 13:42

Според мен е свързано с ключа - ходил ли си на автоключар?


  • 0

#4 sv85

sv85

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    (ex)S202 C250TD estate auto OM605
    W202 C200K manual M111.944

Публикувано 04 март 2021 - 23:47

оправихме я не сме я палили но има голям проблем с ключа. неправят хубаво контакт батерийте. свалих стартера едвам въртеше почистих го и сега излита. разглобих и смукателния колектор всичко беше пастет незнам как се е движела тази кола. едната дюза е запушена търся друга но по кода на дюзите ми излизат че са за Ц230.. странно

 

https://ibb.co/ZhQzt9f

 

ето я дюзата


  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 05 март 2021 - 09:29

A 000 078 81 23 излиза за този мотор на първо четене.

 

Слагат ги и на други мотори, и 230К измежду тях.

 

Пробвай да я почистиш с ултразвук. Интересно каква е причината да натрупа нагар само там или имаше и по другите 3?


  • 0

#6 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 05 март 2021 - 12:55

Сигурно е от 1-ви цилиндър.
Морги много,купувай от някоя нововнос(англичанка) която не е карана на газ и си ти.
  • 0

#7 sv85

sv85

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    (ex)S202 C250TD estate auto OM605
    W202 C200K manual M111.944

Публикувано 05 март 2021 - 21:20

само едната дюза е така като застанеш откъм шофьорската страна най десния цилиндър. Днес почистихме дюзите и тази грозната вече работи нормално но определено не пръскаше както трябва. Утре ще търся 2 о пръстена който са на дросела и една мрежичка в формата на купичка всичко това е за смяна беше омазан целия дросел с силикон. Трябваше да снимам да покажа колко беше зле положението с газовото и бяха пробили колектора на 2 места са сменяли мястото на дюзите...


  • 0

#8 sv85

sv85

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 17 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    (ex)S202 C250TD estate auto OM605
    W202 C200K manual M111.944

Публикувано 19 март 2021 - 15:01

Здравейте

искам само да споделя проблема който беше на мойта ц класа

 

Преровихме всичко сменихме ECU-то и какво ли не и остановихме че всичко е ок до като не замерихме ECU-то и се оказа че масата му е ОК но неидваше ток до него. След това взехме схемата на инсталацията и проследихме кабелите и се оказа че в краката на пасажера в дясно има сноб с кабели букси и какво ли не. Вътре е една букса коятно снажда кабела за ECU-то от ключа към ECU-то. Направо се беше разпаднала и всичко около нея и в нея беше окислено МНОГО в следствие на влагата която влиза от някъде в колата. дано съм полезен на някой който се зблъсква с същият проблем.


  • 1




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни