Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

W203 Диагностика-резултати и съвети


  • Please log in to reply
7 мнения по тази тема

#1 nikkko

nikkko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 2.2cdi

Публикувано 01 февруари 2021 - 19:52

Здравейте колеги,

Нов съм във форума и от скоро съм притежател на w203 2.2cdi 2001 автоматик.
След като я взех, направих обслужване на двигател(масло и филтри) + скорости(масло, филтър, гарнитура). Забелязвам обаче, че когато колата загрее, когато включа на "P" и "N" има едно тресене в купето което се усеща, на "D" и на "R" го няма. Другото е че между трета и четвърта, малко се форсира преди да превключи, но не много.

Реших че ще отида и на стар диагноза и това са резултатите:

Първоначално, Xentry-то на няколко пъти опитахме да се вържем автоматично към компютъра на колата, но след няколко неуспешни опита, се вързахме ръчно.
Майстора каза че има съмнения че компютъра е сменян.

Нека игнорираме грешките за ESP-то и клапите на парното. Интересуват ме другите грешки и препоръките на майстора са следните:

1. Относко АСК(проблема с притрисането) - Дрениране и запълване с масло + демонтаж и монтаж на капак, филтър, клапанно тяло. Клапанно тяло - разглабяне, почистване, проверка на соленоиди, сглабяне. Гумички ще се сменят, букса ако не е сменяна (нея не съм я сменял). Ако има лош соленоид, се сменя. Клапанното тяло в зависимост от състоянието се мие или в ултрасоник вана или с течност.

2. Чистене ЕГР

3. Относно снимката със стойностите на дюзите, вижда се че на 2ри цилиндър е към 1.7 и майстора препоръчва да се изчисти с ултрасоник.

Моля за съвети и мнения и без излишен хейт, за пръв път имам мерцедес и искам всичко да е изрядно, но не знам как да процедирам с тези грешки от Xentry-то.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#2 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 02 февруари 2021 - 14:14

Здравей,
добре дошъл и честито за автомобила! Гледахте ли тампони на мотор и на скоростна кутия? Може да тресе от тях ако са заминали. Това с лекото форсиране преди смяна на предавките мисля че е в рамките на нормалното. Предполагам не го прави всеки път, а само при спокойно каране. Ако я засилиш прави ли го пак? А относно дюзата, най-добре си я рециклирай, процедурата вече е евтина.

P.S.: Снимката, която си качил не излиза. Иначе как е положението с ръждите при теб?


  • 0

#3 nikkko

nikkko

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 2 Мнения:
  • Град:София
  • Автомобил:
    W203 2.2cdi

Публикувано 02 февруари 2021 - 14:17

Здравей, благодаря за мнението.

Да, само при спокойно каране е и не е много.
Относно дюзите:
-0.9
-0.5
-0.5
1.7 на втори цилиндър

Знам че е в границите, но все пак да я рециклирам ли?

От към ръжда няма грам, защото е италианка.


Sent from my iPhone using Tapatalk
  • 0

#4 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 234 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2021 - 16:24

Здравей, благодаря за мнението.

Да, само при спокойно каране е и не е много.
Относно дюзите:
-0.9
-0.5
-0.5
1.7 на втори цилиндър

Знам че е в границите, но все пак да я рециклирам ли?

От към ръжда няма грам, защото е италианка.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Пробвай да размениш 2 дюзи - тая дето е 1.7 и някоя от тия дето са 0.5. При мен едната дюза имаше корекция 5 и нещо и се появяваше едно претрисане преди да заграе. Размениха ми 2 дюзи по съвет на бащата на 1 приятел и вече година и няма грижи и няма такиви корекции на дюзите като 5. Всички са що-годе в норма, но няма ексцесии.


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 02 февруари 2021 - 18:47

Здравей, благодаря за мнението.

Да, само при спокойно каране е и не е много.
Относно дюзите:
-0.9
-0.5
-0.5
1.7 на втори цилиндър

Знам че е в границите, но все пак да я рециклирам ли?

От към ръжда няма грам, защото е италианка.


Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Ако ще правиш дюзите ги правиш и 4-рите, иначе винаги ще има разлика в корекциите.
 


  • 0

logo-600-1002.png


#6 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 02 февруари 2021 - 19:03

Винаги?
Никога не казвай никога...
Като отидеш на зъболекар, всичките ли зъби си правиш?

След преглед, оглед и оценка се лекува само болния зъб.

Този пост е редактиран от prokopi69: 02 февруари 2021 - 19:06

  • 0

#7 drjivago

drjivago

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1881 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Вече бивш s212, e200 cdi
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 февруари 2021 - 22:06

Извинявам се съвсем отговорно за офтпопика, даже спама.

- Що одиш така като засукан, бе?
- А бе, маани! Докторо каза, че имам... херо... хумо... хиро... ъъъ... хъмо...
- Хемороиди ли, бе?
- А, баш! Тва толко боли, баце. Тебе зъб болел ли те е? А, така! Начи знаеш колко боли зъб. А сега си престави пълен г*з с болни зъби...
  • 2

#8 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 02 февруари 2021 - 23:41

Винаги?
Никога не казвай никога...
Като отидеш на зъболекар, всичките ли зъби си правиш?

След преглед, оглед и оценка се лекува само болния зъб.

Това, че нямаш болка не значи че всичките ти зъби са наред.....

 

Всеки сам си решава, майстори и мнения много, накрая практиката и опита показват други неща ;)


  • 0

logo-600-1002.png





0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни