W203 Диагностика-резултати и съвети
Започната от nikkko, 01 фев 2021 - 19:52:15
7 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 февруари 2021 - 19:52
Здравейте колеги,
Нов съм във форума и от скоро съм притежател на w203 2.2cdi 2001 автоматик.
След като я взех, направих обслужване на двигател(масло и филтри) + скорости(масло, филтър, гарнитура). Забелязвам обаче, че когато колата загрее, когато включа на "P" и "N" има едно тресене в купето което се усеща, на "D" и на "R" го няма. Другото е че между трета и четвърта, малко се форсира преди да превключи, но не много.
Реших че ще отида и на стар диагноза и това са резултатите:
Първоначално, Xentry-то на няколко пъти опитахме да се вържем автоматично към компютъра на колата, но след няколко неуспешни опита, се вързахме ръчно.
Майстора каза че има съмнения че компютъра е сменян.
Нека игнорираме грешките за ESP-то и клапите на парното. Интересуват ме другите грешки и препоръките на майстора са следните:
1. Относко АСК(проблема с притрисането) - Дрениране и запълване с масло + демонтаж и монтаж на капак, филтър, клапанно тяло. Клапанно тяло - разглабяне, почистване, проверка на соленоиди, сглабяне. Гумички ще се сменят, букса ако не е сменяна (нея не съм я сменял). Ако има лош соленоид, се сменя. Клапанното тяло в зависимост от състоянието се мие или в ултрасоник вана или с течност.
2. Чистене ЕГР
3. Относно снимката със стойностите на дюзите, вижда се че на 2ри цилиндър е към 1.7 и майстора препоръчва да се изчисти с ултрасоник.
Моля за съвети и мнения и без излишен хейт, за пръв път имам мерцедес и искам всичко да е изрядно, но не знам как да процедирам с тези грешки от Xentry-то.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Нов съм във форума и от скоро съм притежател на w203 2.2cdi 2001 автоматик.
След като я взех, направих обслужване на двигател(масло и филтри) + скорости(масло, филтър, гарнитура). Забелязвам обаче, че когато колата загрее, когато включа на "P" и "N" има едно тресене в купето което се усеща, на "D" и на "R" го няма. Другото е че между трета и четвърта, малко се форсира преди да превключи, но не много.
Реших че ще отида и на стар диагноза и това са резултатите:
Първоначално, Xentry-то на няколко пъти опитахме да се вържем автоматично към компютъра на колата, но след няколко неуспешни опита, се вързахме ръчно.
Майстора каза че има съмнения че компютъра е сменян.
Нека игнорираме грешките за ESP-то и клапите на парното. Интересуват ме другите грешки и препоръките на майстора са следните:
1. Относко АСК(проблема с притрисането) - Дрениране и запълване с масло + демонтаж и монтаж на капак, филтър, клапанно тяло. Клапанно тяло - разглабяне, почистване, проверка на соленоиди, сглабяне. Гумички ще се сменят, букса ако не е сменяна (нея не съм я сменял). Ако има лош соленоид, се сменя. Клапанното тяло в зависимост от състоянието се мие или в ултрасоник вана или с течност.
2. Чистене ЕГР
3. Относно снимката със стойностите на дюзите, вижда се че на 2ри цилиндър е към 1.7 и майстора препоръчва да се изчисти с ултрасоник.
Моля за съвети и мнения и без излишен хейт, за пръв път имам мерцедес и искам всичко да е изрядно, но не знам как да процедирам с тези грешки от Xentry-то.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#2
Публикувано 02 февруари 2021 - 14:14
Здравей,
добре дошъл и честито за автомобила! Гледахте ли тампони на мотор и на скоростна кутия? Може да тресе от тях ако са заминали. Това с лекото форсиране преди смяна на предавките мисля че е в рамките на нормалното. Предполагам не го прави всеки път, а само при спокойно каране. Ако я засилиш прави ли го пак? А относно дюзата, най-добре си я рециклирай, процедурата вече е евтина.
P.S.: Снимката, която си качил не излиза. Иначе как е положението с ръждите при теб?
#3
Публикувано 02 февруари 2021 - 14:17
Здравей, благодаря за мнението.
Да, само при спокойно каране е и не е много.
Относно дюзите:
-0.9
-0.5
-0.5
1.7 на втори цилиндър
Знам че е в границите, но все пак да я рециклирам ли?
От към ръжда няма грам, защото е италианка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Да, само при спокойно каране е и не е много.
Относно дюзите:
-0.9
-0.5
-0.5
1.7 на втори цилиндър
Знам че е в границите, но все пак да я рециклирам ли?
От към ръжда няма грам, защото е италианка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
#4
Публикувано 02 февруари 2021 - 16:24
Здравей, благодаря за мнението.
Да, само при спокойно каране е и не е много.
Относно дюзите:
-0.9
-0.5
-0.5
1.7 на втори цилиндър
Знам че е в границите, но все пак да я рециклирам ли?
От към ръжда няма грам, защото е италианка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Пробвай да размениш 2 дюзи - тая дето е 1.7 и някоя от тия дето са 0.5. При мен едната дюза имаше корекция 5 и нещо и се появяваше едно претрисане преди да заграе. Размениха ми 2 дюзи по съвет на бащата на 1 приятел и вече година и няма грижи и няма такиви корекции на дюзите като 5. Всички са що-годе в норма, но няма ексцесии.
#5
Публикувано 02 февруари 2021 - 18:47
Здравей, благодаря за мнението.
Да, само при спокойно каране е и не е много.
Относно дюзите:
-0.9
-0.5
-0.5
1.7 на втори цилиндър
Знам че е в границите, но все пак да я рециклирам ли?
От към ръжда няма грам, защото е италианка.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ако ще правиш дюзите ги правиш и 4-рите, иначе винаги ще има разлика в корекциите.
#6
Публикувано 02 февруари 2021 - 19:03
Винаги?
Никога не казвай никога...
Като отидеш на зъболекар, всичките ли зъби си правиш?
След преглед, оглед и оценка се лекува само болния зъб.
Никога не казвай никога...
Като отидеш на зъболекар, всичките ли зъби си правиш?
След преглед, оглед и оценка се лекува само болния зъб.
Този пост е редактиран от prokopi69: 02 февруари 2021 - 19:06
#7
Публикувано 02 февруари 2021 - 22:06
Извинявам се съвсем отговорно за офтпопика, даже спама.
- Що одиш така като засукан, бе?
- А бе, маани! Докторо каза, че имам... херо... хумо... хиро... ъъъ... хъмо...
- Хемороиди ли, бе?
- А, баш! Тва толко боли, баце. Тебе зъб болел ли те е? А, така! Начи знаеш колко боли зъб. А сега си престави пълен г*з с болни зъби...
- Що одиш така като засукан, бе?
- А бе, маани! Докторо каза, че имам... херо... хумо... хиро... ъъъ... хъмо...
- Хемороиди ли, бе?
- А, баш! Тва толко боли, баце. Тебе зъб болел ли те е? А, така! Начи знаеш колко боли зъб. А сега си престави пълен г*з с болни зъби...
#8
Публикувано 02 февруари 2021 - 23:41
Винаги?
Никога не казвай никога...
Като отидеш на зъболекар, всичките ли зъби си правиш?
След преглед, оглед и оценка се лекува само болния зъб.
Това, че нямаш болка не значи че всичките ти зъби са наред.....
Всеки сам си решава, майстори и мнения много, накрая практиката и опита показват други неща
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни