Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Прекъсване на цилиндър Цлк


  • Please log in to reply
18 мнения по тази тема

#16 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 14 януари 2021 - 20:51

Митко, моя проблем беше решен още преди 3 месеца и май наистина газаджията употреби думата "стержен". Така като го гледам как изглежда, май е същото. Беше сменен той, както и филтрите, след което проблема веднага изчезна.


Този пост е редактиран от EseAmor: 14 януари 2021 - 20:52

  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 14 януари 2021 - 20:59

Митко, моя проблем беше решен още преди 3 месеца и май наистина газаджията употреби думата "стержен". Така като го гледам как изглежда, май е същото. Беше сменен той, както и филтрите, след което проблема веднага изчезна.



Леко объркване става когато влезеш в чужда тема и започваш да обясняваш за твои проблеми.
Малко потребители се задълбочават да четат никовете кой точно какво.
  • 1

#18 ivojelev156

ivojelev156

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:раднево

Публикувано 14 януари 2021 - 21:12

Колега, моята газова е същата (така купих колата) и до момента съм имал само един проблем с нея, който не беше сериозен и ми струваше 20 лева. (40 с филтрите). Като чета описанието, сякаш твоя проблем изглежда идентичен с моя, а при мен проблема беше, че когато запаля колата сутринта, вдигаше температура за прехвърляне на газ и когато прехвърли, започваше да писука и да тресе, а понякога и гаснеше, но не винаги. Случваше се най-вече тогава, когато времето е по-студено. Почти винаги проблема изчезваше, когато изгася колата и я запаля отново или пък когато я изчакам да вдигне повече градуси и тогава я прехвърля на газ. Долу слагам клипче, на което може да се види какво точно правеше моята кола. При мен се оказа някакво 3-4см щифтче/чопче, което доколкото разбрах стои в изпарителя и отговаря за налягането. Газаджията смени това нещо и всичко се оправи. mitkofitnes може да сподели какво точно представлява това малко цилиндрично нещо, ако разбира се съм успял да обясня добре и се е сетил за какво говоря. :)

https://www.youtube....h?v=SxH1LbDjEdc

Колега при мен даже не прехвърля на бензин. Стои си на газ и даже аз не мога да прехвърля до като не изгася.

Изпратено от моят YAL-L21 с помощта на Tapatalk
  • 0

#19 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 14 януари 2021 - 21:14

Написах общо за двата проблема кой разбрал разбрал :)

Изпратено от моят Huawei Nova 5T с помощта на Tapatalk
  • 0




1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни