Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Палене през зимата


  • Please log in to reply
3 мнения по тази тема

#1 124-250

124-250

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 44 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Единайстия
  • Автомобил:
    w124 1990
    w202 1995
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2020 - 13:44

Първото палене тая зима: след като изгасна лампата за подгрев, задържах ключа в режим на палене, но след като не запали 2-3 секунди, върнах ключа на 0. Колата продължи да се тресе още 2-3-5 секунди. Коментар на един познат - "мъчиш стартера".

При някое от следващите паления давам на контакт 3 пъти до загасване на лампата, въртя ключа до палене и пускам. Първия път понякога не става, но следващия път пали. Дори да не запали на момента, това друсане, за което писах по-рано, си го има и някак си пали. При палене помага и да натисна педала на газта. Коментар на същия познат - "мъчиш стартера".

Питах го как да паля и ми каза, че трябвало да усещам запалването и тогава да пускам.

Въпросът ми е как е правилно да се пали през зимата, за да не мъча стартера?


  • 0

#2 ivancho

ivancho

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 202 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Петрич
  • Автомобил:
    W124 E200

Публикувано 02 декември 2020 - 19:10

Ако става въпрос за дизелова 124-ка, че не е написано, то след като дадеш на контакт ( за първото палене рано сутрин на минусови температури ), изчакваш да изгасне индикацията и продължаваш да чакаш ( около 15-20сек. ), докато изключи релето ( чува се как изключва ) и след това въртиш на стартер. Ако пак не иска да запали подгряваш по два пъти, докато изключи релето и тогава въртиш
Провери си подгревните свещи и ако трябва ги смени. Когато всичко е изправно по тези предкамерни дизелови двигатели на Мерцедес, трябва да пали, още като му покажеш ключа.


  • 0

#3 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 декември 2020 - 19:48

Първото палене тая зима: след като изгасна лампата за подгрев, задържах ключа в режим на палене, но след като не запали 2-3 секунди, върнах ключа на 0. Колата продължи да се тресе още 2-3-5 секунди. Коментар на един познат - "мъчиш стартера".
При някое от следващите паления давам на контакт 3 пъти до загасване на лампата, въртя ключа до палене и пускам. Първия път понякога не става, но следващия път пали. Дори да не запали на момента, това друсане, за което писах по-рано, си го има и някак си пали. При палене помага и да натисна педала на газта. Коментар на същия познат - "мъчиш стартера".
Питах го как да паля и ми каза, че трябвало да усещам запалването и тогава да пускам.
Въпросът ми е как е правилно да се пали през зимата, за да не мъча стартера?

От твоите обяснения разбирам че въпроса ти е НЕправилен.
Тя просто колата ти НЕ пали.
Като НЕ пали колкото и правилно да палиш,пак няма да става.
Не разбрах познатия какво е имал предвид,но явно задържаш повече на стартер,което обаче отново няма нищо общо с НЕпаленето.
Или имаш изгорели подгревни свещи или разпръсквачите на дюзите са за смяна/ ремонт или мотора е с ниска компресия.
Разбирам,че акумулатора върти добре.?
  • 0

#4 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 02 декември 2020 - 20:37

Не казваш какъв цвят дим пуши след запалване и мириши ли на неизгоряла нафта?
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни