Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E220CDI 150к.с. разход


  • Please log in to reply
37 мнения по тази тема

#16 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 16 декември 2020 - 08:47

Ами те може и да не са запушени, но като ги свалих поне да ги промия с някаква химия.. предполагам се продава? С надуване може ли да се тестват?

 

Единственото хубаво без катализатори, е че върви като бензинова кола до към 2000 оборота, въобще не се замисля и тръгва с лекота. Може би и така трябва да бъде ако са чисти.. не знам.

С катализатори някак по-мудно набира до 2000, но после се изтрелва и лепи за седалката :D Когато е загряла колата тръгва и ускорява по-добре (като че се отпушва катализатора :D)


Този пост е редактиран от amxcs: 16 декември 2020 - 08:48

  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 16 декември 2020 - 16:16

Мегле и пароструйка,ако са мръсни няма как да не стане.
Виж,ако са разтопени и със задръстени пити няма какво да ги спаси освен нови.
  • 0

#18 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 234 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 17 декември 2020 - 18:27

Здравей! Моят беше демонтиран и киснат с един Bardahl. Виж им на страицата и ще го намериш. Хубаво е да се кисне 1-2 денонощия. Само не съм сигурен дали после не трябва да се reset-не нещо на STAR или сама се усещаше,че е с нисък % сажди.


  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#19 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 17 декември 2020 - 19:36

Здравей! Моят беше демонтиран и киснат с един Bardahl. Виж им на страицата и ще го намериш. Хубаво е да се кисне 1-2 денонощия. Само не съм сигурен дали после не трябва да се reset-не нещо на STAR или сама се усещаше,че е с нисък % сажди.

малко да помогна в намирането 

https://www.bardahl..../product/a/5752


  • 0

#20 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 17 декември 2020 - 20:07

малко да помогна в намирането 
https://www.bardahl..../product/a/5752

Не знам дали колегата mitakat има предвид същата добавка,но посочената е за ДПФ филтри,а автора иска да си чисти просто катализатора.
Мисля че има мааалка разлика.
Ако ще се чисти катализатор през горивната система може да сипе пет литра високооктанов бензин в резервоара.Ще вдигне такава температура че ще изгори доста неща,включително и саждите :) !Последното е майтап!Ако го направите,на ваша отговорност е!
  • 0

#21 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 09 юни 2021 - 10:04

Здравейте,
от любопитство си взех си един китайски Openport 2.0. Колата си върви много добре (поне за мен, не съм карал друга същата, за да сравня), но все пак исках да видя дали всичко е наред.
 
Стойностите на дюзите не ми харесват, та искам да попитам дали са за ремонт или още има живот в тях
 
IcpEiqs.jpg
 

Дебитомера е добре, като му направих тест излезе в зелено около 550, но проблема май идва от по-ниското налягане?
При Y94 дава че не трябва да минава 3 пъти стойсност 20, а при мен преминава.
 
 
Нещо мога ли да направя или да не пипам и да си карам :D
 

 
 

 


  • 0

#22 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 юни 2021 - 10:10

От това, което пише по-надолу на екранната снимка, мисля, че си съвсем в норма.

 

Не си преминал 5 кубика на цилиндър корекция.

 

Y94 също е в норма, рейнджът му е от 37-42%.Навсякъде си в средата на обхвата.

Откъде намери тази информация, че не бива да минава 20?


  • 0

#23 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 786 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 09 юни 2021 - 11:15

Нямат 5 кубика, но 1 и 4 са си бая зле...
  • 0

#24 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 09 юни 2021 - 13:08

Откъде намери тази информация, че не бива да минава 20?

4QjPfDJ.jpg

 

Като цъкнах на подчетаното излезннаха инструкции и така пишеше.


  • 0

#25 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 юни 2021 - 13:09

Цилиндър 2 е 2 кубика на минус, там е най-голямо отклонението.

 

Не знам, не разбирам от дизели, гледам какво пише на диагностиката.

 

Според мен, ако нямаш някакви оплаквания, карай.


  • 0

#26 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 09 юни 2021 - 13:16

Ако сложа други дюзи трябва ли да се обучават и как?

Не обичам ремонтите да се точат с дни или седмици, свалям и слагам :)


  • 0

#27 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4513 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 09 юни 2021 - 13:26

В Xentry-то по VIN излизат едни стойности за дюзите във VPD секцията на DataCard-a.

 

Затова някой като попита аз какво печеля като стана член, понякога ми се иска да му отговоря, че достъпът до Aftersales портала на Даймлер е едно от най-големите предимства.


  • 0

#28 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 10 юни 2021 - 10:24

Може ли от кофти дюзи да е завишен разхода?


  • 0

#29 Dimitar_AMG

Dimitar_AMG

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 113 Мнения:
  • Град:Sofia

Публикувано 10 юни 2021 - 13:11

Може, да.


  • 0

#30 IIVVOO

IIVVOO

    Член на МБКБ

  • Модератори
  • 2370 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 10 юни 2021 - 20:42

В Xentry-то по VIN излизат едни стойности за дюзите във VPD секцията на DataCard-a.

 

Затова някой като попита аз какво печеля като стана член, понякога ми се иска да му отговоря, че достъпът до Aftersales портала на Даймлер е едно от най-големите предимства.

къде са тези стойности ?

Би ли ми ги показал на прикачения фаил.

Извадих го от Xentry-то по VIN на моята кола

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  Untitled.png   197,74K   7 Брой сваляния

Този пост е редактиран от IIVVOO: 10 юни 2021 - 20:49

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни