Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

E220CDI 150к.с. разход


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#1 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 02 декември 2020 - 08:41

Здравейте,

какъв е нормалния разход на този двигател, защото аз под 6,2-7L на дълго не мога да падна. 6,2 ако карам с около 100km/ч и към 7 ако натискам повече (провах я и вдига 190-200 почти с лекота) По книжка го дават 4,8L, някой виждал ли е такъв разход на този мотор, да знам дали да търся проблем някъде?


Този пост е редактиран от amxcs: 02 декември 2020 - 08:52

  • 0

#2 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 02 декември 2020 - 09:24

Колега, 4.8 може да го дават по книжка и някога когато е излязла от завода да е бил толкова разхода макар, че това сигурно е било постигнато при определени условия. Купето си е тежко и ако сте повече хора, багаж, пълен резервоар и тн. става още по-тежко тоест няма как да не гори повече. Показанието на компютъра е някакъв моментен осреднен разход, а не реалния. Аз съм си правил експеримент пълно-празно Враца - Златни пясъци и обратно с още двама души в колата, багаж и пълен резервоар и разхода ми беше някъде 6-6.1 при средна скорост около 110 км/ч и включен климатик през цялото време. Мисля, че реалния разход е някъде около 6 на 100 като разбира се се кара в границите на допустимото, а не с 200 км/ч. 6 на 100 не е толкова зле предвид голямото и тежко купе. Моята е и автоматик. Не мисля, че има за какво да се тревожиш. Нещо което да гори 5 на 100 евентуално за някой Голф се сещам или малолитражка ама те са друга категория.


  • 0

#3 Silver BENZ

Silver BENZ

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 94 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Интереси:Mercedes AMG Petronas F1 Team
  • Автомобил:
    W201 190E 2.0 - sold
    W210 E290 TD Elegance - sold
    W211 E270 CDI Elegance

Публикувано 02 декември 2020 - 10:24

Не знам колко е показателен разхода, даден на дисплея, защото е моментен. Моята е Е270 CDI, но:

 

Прикачени файлове


  • 0

#4 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 02 декември 2020 - 10:39

Не би трябвало да е моментен, а осреднен за 55 минути / 63km, но около 5L ми се струва доста по-нормално. Катализатора махан ли е?

До сега колкото коли съм имал все си е отговарял разхода. И все си мисля, че ако не отговаря има някакъв проблем.. :( Не че е проблем този 1, да не кажа 2 литра повече, просто ми се иска всичко да е наред. 

Не знам дали лятото при по-топло време ще падне, аз го гледам при загряла кола като го зануля, но все пак сега си около 1-2 градуса.

За справка баща ми има W210 E200CDI (116 кс) и си харчи 4,5-5L като кара нормално с около 90-100km/ч (катализатора е изваден)

 

Като възможни проблеми се чудя дали не ми е позапушен катализатора и другото е, че сложих термостат на 88градуса, а стария беше на 92, но такъв имах под ръка.


Този пост е редактиран от amxcs: 02 декември 2020 - 10:51

  • 0

#5 Subsonic

Subsonic

    Модератор

  • Модератори
  • 3934 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    S211 E320, 03

Публикувано 02 декември 2020 - 11:19

Не мисля, че разликата от 88 до 92 градуса на термостата е определяща. Околната температура и престоя на място играят по-голяма роля, въпреки че престоят важи повече за бензиновите мотори.


  • 0
________________________________________
True dual exhaust
Code 486 - sport suspension
injector upgrade

#6 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 02 декември 2020 - 15:11

Според мен големия дизел на тежко купе при постоянна магистрална скорост при оптимален режим на работа (2500 об.) е по-икономичен от по-малък двигател задвижващ същото купе. Под по-голям визирам 270-то, много добре балансиран мотор.

Не написа при пътуването и засичането на въпросния разход, имало ли е хора и багаж, включен климатик, защото това е доста определящо.

По каталог гледам че е класата (седан) е 1610 кг, моята 203-ка е 1650 кг, тоест сходни, но аз съм с 270 cdi автоматик: както написах, мисля че на магистрала при постоянно каране с 130-140 км/ч ще бъде по-икономична. Така че мисля че разхода ти е нормален.

Ето го моя с пълен багажник, 1 човек с мен и куфар 510л на покрива...

 

IMG-20191124-211543.jpg


  • 0

#7 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 02 декември 2020 - 15:32

На парно с изключен климатик, жената и аз общо сме нема и 150 кила и багаж да е имало 20кг макс.

 

Изгледах няколко клипчета с 220CDI като това и все около 5L гледам отчита 

 


  • 0

#8 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 16 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 03 декември 2020 - 09:55

Ако го крепиш и караш пенсионерската може и да видиш подобен разход на таблото. При мен е стигал до 4 на сто при пуснат автопилот с 95 км/ч. обаче сме били двама души, без багаж, резервоара на 1/2 или 3/4 пълен и не си давахме зор понеже не бързахме за никъде. И навън не беше зима. 1-2 литра разход отгоре не е толкова проблем и не виждам драма. Колата си има катализатор, на мястото си е и не е пипан. Възможно е да е позадръстен, но затова е хубаво да се кара от време на време извънградско на дълъг път. Лятото разхода със сигурност е по-нисък. Това най-отчетливо се вижда като отидеш на бензиностанцията. Карай си колата и се радвай, не мисля, че има някакъв проблем с нея. Ако мислиш да махаш катализатора по-добре недей, защото скоро ще започне да трябва. Друг е въпроса, че в града има поне 2 места където ще минеш без дори да си дадат особено много зор при прегледа. Дано това се промени с времето, че като гледам по светофарите що БМВ-та и Ауди-та пушат като парни локомотиви не е истина, а после тая смрад всички я дишаме.


  • 3

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5079 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 декември 2020 - 12:36

Не знам дали вземате на предвид че с помощта на диагностика може да се направи да показва какъвто искате разход.
Почти винаги има разлика в показанията и меренето "пълно-пълно" и тя винаги е посока нагоре.
Ако една кола пали,върви,форсира се нормално и не пуши фрапантно значи разхода е нормален.
Това с катализаторите...има вероятност да е позапушен но за дизел трябва да е над 500 х.км.и би трябвало да има някакви признаци като дрънчене,неравномерно вървене(чувство че някой път върви осезаемо повече,а някой път е спъната) или светене на чека.
  • 1

#10 Mitakat

Mitakat

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 186 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Интереси:Програмиране, криптовалути, онлайн инвестиране, Mercedes
  • Автомобил:
    W203, C220CDI, 2006, 110kW
    VW Golf 4, 1.6AKL, 1999, 74kW
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 декември 2020 - 12:58

Здравей, колега! Същият мотор на W203 при мен има среден разход 7.7л/100км за 25 000км изминати от мен. Това е 90% извънградско - София-Варна-София през АМ Хемус и Велико Търново и каране по АМ Тракия. Карам що годе с ограниченията +/- 10-20км/ч и 120-130км/ч по магистралата. Чат пат при изпреварване си перкам 150-160км/ч. Разликата от отчетения разход на таблото е 0.5-0.7л. Винаги зареждам до пълно, старая се на 1/2 резервоар да ходя да сипвам :) Ако ти е интересно, то виж ми подписа, там има всяко едно зареждане и разход. Миналата седмица смених дебитомер, та сега ще ми е интересно дали тия 0.5-0.7л разлика ще паднат и ще се намести.

 

Много близък мой приятел някога си купи чистак-бърсак нова W204-ка от Балкан Стар, та за 300 000+ км при него абс. винаги зареждането на колонката съвпадаше с показанията на дисплея.

 

PS: Старая се да карам с що-годе читава нафта, т.е. наливам на Еко, Лукойл (където знам, че е Лукойл, а не Коле ООД или друг франчайз), Газпром, т.е. не наливам нафта от 'един пичага в Овча Купел, дето кара тиксим' или разни такива. Зимата гледам да карам с "зимната" нафта, както и винаги има по 1 или 2 капачки B.D.C

 

PSS: Забравих да отбележа, че DPF-а и катализатора са ми на място, т.е. не  са изкормени и колата е  "чипосана" ;)


Този пост е редактиран от Mitakat: 03 декември 2020 - 13:09

  • 0

Мнението е като задника - всеки го има, но не бива да го показваш навсякъде. :lolsign
mercedes-benz-c-klasse-c220cdi_medium.pn


#11 Blond

Blond

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 3946 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    C124 200E 1992
    S202 220CDI 11.1999
    W211 220CDI 04.2004
    C207 350CDI 06.2009
    W212 220CDI facelift

Публикувано 04 декември 2020 - 10:41

Основното, което пропускате е, че заводският разход се дава при 90 км/ч на загряла кола.

Ако искате да проверите този разход - трябва да загреете колата, да поддържате 90км/ч и да занулите моментния разход. Това, което се появи после като моментен разход, ще е близо до заводското. Както казахте по-горе - и този разход варира според настройките в авто мобила.

Усреднен разход от 6 до 8л/100км за този двигател е в границите на нормалното. За зимно каране с повече задръствания може да се вдигне разхода до 10-11л/100км.


  • 0

#12 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 07 декември 2020 - 16:45

Много благодаря за мненията. Вече съм по-спокоен. Имах съмнения нещо да не е разбутано, да липсва и затова по-високия разход, защото само заради един термосензор на турбото колата "едвам вървеше" и случайно го загледах от друга кола и го сложих :)

Ако намеря да си взема от някоя на части изкормени катализатори бих ги сменил за пробата, да видя дали ще има разлика в разхода и вървежа. (те май са два, един след двигателя и един по средата?)


  • 0

#13 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 54 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 15 декември 2020 - 14:59

Намерих и изкормени катализаотори, но не съм очарован от резултата. 

Бръмчи доста, като, че ускорява по-бавно и не се усеща кога включва турбото на 2000 оборота.

Ще промия моите и ще ги връщам. Та да питам ако някой знае как и с какво се почистват?


  • 0

#14 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5079 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 15 декември 2020 - 16:09

Трябваше да пробваш директно с тръби.
За чистенето,предполагам че има някакви специални течности които могат да се намерят с търсачка в нета,но мисля че и едно хубаво накисване с Мегле ще свърши също работа.
Нека все пак да пишат и други колеги.
  • 0

#15 Brozestian

Brozestian

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 220 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 15 декември 2020 - 20:28

Ходих да си чистя моите катализатори в М комплект машинно, но се отказах, защото при демонтажа се оказа че единият е изкормен от предишния собственик. На катализатор е нещо като 300-20 лв не помня точно, това с включен демонтаж/монтаж. Машината е херметически затворена (камера) и вдига 90 градуса температура, самата процедура трае 2-3 часа.
Въпроса е в какво състояние са катализаторите, има ли скъсани пити.
Нов неоригинален струва около 400 лв. така че е въпрос на преценка какво, защо.
  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни