LPG или алтернативното гориво "Тежка Тема"Системи и тяхното приложение
Започната от ALEX1, 08 май 2007 - 22:13:46
17 мнения по тази тема
#1
Публикувано 08 май 2007 - 22:13
Зная,че ще се нахвърлите и ще кажете "ти луд ли си да си караш колата на газ и да стане на "г@з"
Но аз като привърженик на алтернативното гориво и с цел да спестя някой лев,отварям тази тема.
Темата е сериозна и моля без spam.gif
Моя МБ 126 300SE е оборудван с LPS BRC 90 Ел изпарител поради това,че КЕ джетроника го позволява.
Преди време имах идея за проект "Работа на инжекциона на течна газ" но той потъна в забвение. Доста различни фирми "обгазяват моделите на МБ" с най различни с-ми и тук ще се постараем,да намерим оптималния вариант. Да ще кажете,че газовия инжекцион е върхът на сладоледа,като параметри и разход,но нека разгледаме различните варианти,на различните фирми.
Моя фаворит е BRC като с-ма за LPG
Кой е вашия и защо?
Ето и най разпостранените фирми който предлагат алтернатива на бензина.
СтарГаз
Лоренди Ланцо
Други............
Но аз като привърженик на алтернативното гориво и с цел да спестя някой лев,отварям тази тема.
Темата е сериозна и моля без spam.gif
Моя МБ 126 300SE е оборудван с LPS BRC 90 Ел изпарител поради това,че КЕ джетроника го позволява.
Преди време имах идея за проект "Работа на инжекциона на течна газ" но той потъна в забвение. Доста различни фирми "обгазяват моделите на МБ" с най различни с-ми и тук ще се постараем,да намерим оптималния вариант. Да ще кажете,че газовия инжекцион е върхът на сладоледа,като параметри и разход,но нека разгледаме различните варианти,на различните фирми.
Моя фаворит е BRC като с-ма за LPG
Кой е вашия и защо?
Ето и най разпостранените фирми който предлагат алтернатива на бензина.
СтарГаз
Лоренди Ланцо
Други............
#2
Публикувано 09 май 2007 - 11:38
Здравейте ,аз съм на метан 4г и половина 190Е 93кв разхода ми е 5 до 5,50лв на 100км път много зависи от метан станцията която се зарежда с какво налягане ти пълнят бутилките,според мен това е най добрата комбинация за ддълги преходи и населени места с много задръствания,здрава кола и много евтино гориво и понеже е старичак модел може човек да го прежали за евтино вършене на работата си.Съвремените МБ след 2000г не са много пригодени за такива експерименти,освен фабричните но са по скъпи.За това на каквото са направени на такова гориво да караме и за това си купих Е270ЦДИ.По принцип аз съм за евтиното гориво,ако е сложено от кадърен техник и го караш с кадърно масло не се бойте от повреди,единствения минус е при изпреварване по тромава е и на баир но това може да се преглътне - 5лв на 100км.
#3
Публикувано 09 май 2007 - 18:48
като доида в Бг сте намина при тебе да ми покаже6 тая система -как МБ се кара на газ.
Моито 230 е на бензин и понеже го карам малко обсто взето ми е все тая но но мога да си сложа ЛПГ еи така за експеримент.
И осте един въпрос-кои е тоя агент дето е правил оная схема в другата тема.
И наи ве4е какво аджеба прави тая схема.
Моито 230 е на бензин и понеже го карам малко обсто взето ми е все тая но но мога да си сложа ЛПГ еи така за експеримент.
И осте един въпрос-кои е тоя агент дето е правил оная схема в другата тема.
И наи ве4е какво аджеба прави тая схема.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#4
Публикувано 09 май 2007 - 22:20
#5
Публикувано 10 май 2007 - 17:53
сори за ло6ото изразяване-имах в предвидследното- има 1 линк (Ето помощна Тема )и там си обяснил доста не6та за ЛПГ и там има и 1 схема та за нея питам.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#6
Публикувано 10 май 2007 - 18:09
Схемата е принципна и за карбураторни двигателисори за ло6ото изразяване-имах в предвидследното- има 1 линк (Ето помощна Тема )и там си обяснил доста не6та за ЛПГ и там има и 1 схема та за нея питам.
Мога да снимам моята и ще сложа снимки.
#7
Публикувано 11 май 2007 - 02:06
Алекс -пак несто аз не съм се изразил. става дума за електронната схема-там с ПИК 16Ф877 -дето долу пи6е Светослав Владимиров.
Тия другите схеми ако 4е не са ми по специялноста са ми сто годе ясни.
Тия другите схеми ако 4е не са ми по специялноста са ми сто годе ясни.
W 124 - 300D
W 124 - 230E
W 124 - 230E
#8
Публикувано 11 май 2007 - 09:49
Сега разбрах за коя схема ме питаш,това е схема на газов инжекцион,която не ми е позната,прото я поставих за да я разтълкуваме
#9
Публикувано 11 май 2007 - 10:31
Моя е с БРЦ , но за сега немога да дам компетентно мнение...освен че ми се струва че не харчи много - София (Надежда) - Берковица = 6.25лв. газ , като му извадих душата (почти целия път на трета...) щото прекъсваше и гърмеше (за това сега е "наказан" в паркинга) но тъй като едно от такситата ми вече не си заслужава метановата уредба , мисля да им направя бартер.
Та понеже темата била само за ГАЗ (мислех че е за алт. гориво) предлагам да има такава и за метан...щото метана си е нещо актуално в момента а няма инфо за Мерцедеси с метан...а мене ме вълнува.
Тенкю.
Та понеже темата била само за ГАЗ (мислех че е за алт. гориво) предлагам да има такава и за метан...щото метана си е нещо актуално в момента а няма инфо за Мерцедеси с метан...а мене ме вълнува.
Тенкю.
#10
Публикувано 11 май 2007 - 10:44
Моля ви,в темата найстина ще се пише само за LPG и то от хора който могат да споделят опит или ценно инфо по у-би те.Моя е с БРЦ , но за сега немога да дам компетентно мнение...освен че ми се струва че не харчи много - София (Надежда) - Берковица = 6.25лв. газ , като му извадих душата (почти целия път на трета...) щото прекъсваше и гърмеше (за това сега е "наказан" в паркинга) но тъй като едно от такситата ми вече не си заслужава метановата уредба , мисля да им направя бартер.
Та понеже темата била само за ГАЗ (мислех че е за алт. гориво) предлагам да има такава и за метан...щото метана си е нещо актуално в момента а няма инфо за Мерцедеси с метан...а мене ме вълнува.
Тенкю.
Снапер защо не цъкнеш
ТУК
#11
Публикувано 11 май 2007 - 11:09
Здравей ALEX1 СЪЖЕЛЯВАМ за моите писаници,но прочетох че за алтернативни горива става въпрос и реших и аз да споделя моя опит.Моля да ме извиниш.СъжелявамЗная,че ще се нахвърлите и ще кажете "ти луд ли си да си караш колата на газ и да стане на "г@з"
Но аз като привърженик на алтернативното гориво и с цел да спестя някой лев,отварям тази тема.
Темата е сериозна и моля без
Моя МБ 126 300SE е оборудван с LPS BRC 90 Ел изпарител поради това,че КЕ джетроника го позволява.
Преди време имах идея за проект "Работа на инжекциона на течна газ" но той потъна в забвение. Доста различни фирми "обгазяват моделите на МБ" с най различни с-ми и тук ще се постараем,да намерим оптималния вариант. Да ще кажете,че газовия инжекцион е върхът на сладоледа,като параметри и разход,но нека разгледаме различните варианти,на различните фирми.
Моя фаворит е BRC като с-ма за LPG
Кой е вашия и защо?
Ето и най разпостранените фирми който предлагат алтернатива на бензина.
СтарГаз
ЕкоГаз
Лоренди Ланцо
Други............
Ето помощна Тема
Следва продължение..................
#13
Публикувано 22 май 2007 - 19:46
Ето как изглежда Универсален 4 и 6 цилиндров емулатор за автомобили с инжекционно управление
Атоматичен ключ газ-бензин
- три режима на работа- бензин, газ, автоматичен;
- вграден емулатор за инжектори;
- вграден епулатор за лада сонда;
- тример за настройка оборотите на превключване;
- три вградени релета:
1 газов клапан
2 прекъсване на инжекторите
3 емулиране на ланда сондата
- ДЖЪМПЕРИ ЗА ИЗБОР НА :
1 ТИП НА АВТОМОБИЛА , С 5 ЗАПАЛИТЕЛНИ КАБЕЛИ ИЛИ С ЧЕТИРИ ЗА ПО ПРЕЦИЗНА НАСТРОИКА НА ОБОРОТИТЕ НА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ
2 ЧЕСТОТА НА ЛАНДА СОНДАТА 2.5HZ ЗА BOSH МОНО И 1HZ ЗА ОСТАНАЛИТЕ МАРКИ
3 ТИП НА ЛАНДА СОНДАТА 0-1V , 0-5V
ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛ ГАЗ-БЕНЗИН РЕЛЕ ВРЕМЕ
подходящ за карбураторни автомобили и моноинжекцион
Эащитна функция при спрял двигател: до 4 секунди след евентуално спиране на двигателя, автоматично се изключват клапаните за газ, за да се предотврати случайното изтичане на газ, даже и при включен контактен ключ.
Плавно настройване времето за първоначално подаване на газ в широки граници от 0 до 8 секунди, с което се гарантира безпроблемно палене на газ.
Висока шумоустойчивост чрез защита на всички входове и изходи с филтриращи групи.
Кабелният сноп се присъединява към комутатора с високo надежден куплунг, с което се улеснява монтажа.
Атоматичен ключ газ-бензин
- три режима на работа- бензин, газ, автоматичен;
- вграден емулатор за инжектори;
- вграден епулатор за лада сонда;
- тример за настройка оборотите на превключване;
- три вградени релета:
1 газов клапан
2 прекъсване на инжекторите
3 емулиране на ланда сондата
- ДЖЪМПЕРИ ЗА ИЗБОР НА :
1 ТИП НА АВТОМОБИЛА , С 5 ЗАПАЛИТЕЛНИ КАБЕЛИ ИЛИ С ЧЕТИРИ ЗА ПО ПРЕЦИЗНА НАСТРОИКА НА ОБОРОТИТЕ НА ПРЕВКЛЮЧВАНЕ
2 ЧЕСТОТА НА ЛАНДА СОНДАТА 2.5HZ ЗА BOSH МОНО И 1HZ ЗА ОСТАНАЛИТЕ МАРКИ
3 ТИП НА ЛАНДА СОНДАТА 0-1V , 0-5V
ПРЕВКЛЮЧВАТЕЛ ГАЗ-БЕНЗИН РЕЛЕ ВРЕМЕ
подходящ за карбураторни автомобили и моноинжекцион
Эащитна функция при спрял двигател: до 4 секунди след евентуално спиране на двигателя, автоматично се изключват клапаните за газ, за да се предотврати случайното изтичане на газ, даже и при включен контактен ключ.
Плавно настройване времето за първоначално подаване на газ в широки граници от 0 до 8 секунди, с което се гарантира безпроблемно палене на газ.
Висока шумоустойчивост чрез защита на всички входове и изходи с филтриращи групи.
Кабелният сноп се присъединява към комутатора с високo надежден куплунг, с което се улеснява монтажа.
#14
Публикувано 22 май 2007 - 19:57
Spoiler
цени за монтаж в Пловдив
газова инжекциона система
1150лв с показание на нивото във купето при водача.
1220лв с показание на нивото във купето при водача и евро сонда със защитен ел. клапан
за бутилка на мястото на резервната гума +50 лв
метанова инжекциона система
1300 лв с показание на нивото във купето при водача. без бутилка Цени на бутилките
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни