Проблем с червен акумулатор на W211Проблем
Започната от stonov, 21 ное 2020 - 17:19:59
6 мнения по тази тема
#1
Публикувано 21 ноември 2020 - 17:19
Здравейте, колеги!
Имам един генерален проблем, който вече 2ри месец боря, но май той ме преборва за момента. Та проблема е в това, че ми светка червения акумулатор на таблото. При първото му светване, реших, че е малкия акумулатор понеже си беше още заводския. Смених го, но проблема остана (като веднага след смяната му, при първото палене сутрин на студено - нямаше червен акумулатор, но при всяко следващо палене за деня се появяваше). При първото прочитане на диагностика, ми казаха, че малкото реле до малкия акумулатор отпред е заминало, смених го - без резултат. След отново диагностика, казаха, че малкия акумулатор не е в ред - изпратих го гаранционно, момчетата го тестваха и казаха, че му няма нищо. Отново диагностика - пак същата грешка, разглобиха в багажника задното реле, беше си заминало на пиновете - смених него и буксата в допълнение и отново се връщам на старт линията, палиш - червен акумулатор. Вече се отчайвам какво да правя и къде да я карам тази кола. При замерване, на загасена кола : Малък акумулатор -12,8V ; Голям акумулатор - 12.4V . При запалена кола : Малък акумулатор - 12,8V ; Голям акумулатор : 14.1V . При запалена замерих на предното реле двата дебели кабела, предполагам +/- и показва 1,15V? Малко ме зачуди, но нямам представа колко трябва да има. Та от всичко си мисля, че нещо спира зареждането на малкия и изключва всичко. Ще съм благодарен за някакви съвети какво да погледна преди понеделник, че пак ще я карам ..
#2
Публикувано 22 ноември 2020 - 11:37
А големия гледали ли сте го ? Да няма голяма консумация ?
Алтернатора зарежда ли като хората ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Публикувано 22 ноември 2020 - 16:58
Проверете замасяването.
#4
Публикувано 23 ноември 2020 - 12:35
Здравейте!
Алтернатора го гледахме на стар, зарежда както си трябва. Големия е сменян преди година и малко, според неговата си лампичка свети зелено, което на легендата си пише, че е окей. Друг е въпроса дали 12,1-2V e нормално, но ми се струва малко. Гледах замасяването, нямаше проблеми - пръсках с контактен спрей навсякъде където видя връзка, пак нищо. След малко възнамерявам да я карам в Castrol Пловдив. Предните 2 сервиза само сменям сменям и накрая ми казаха САМ модул, та ще ида да погледна за 2ро мнение.
#5
Публикувано 23 ноември 2020 - 13:03
12.1V-12.2V на незапалена кола без зареждане е добре.
Отиди за второ мнение.
Отиди за второ мнение.
#6
Публикувано 23 ноември 2020 - 21:12
#7
Публикувано 27 ноември 2020 - 08:43
Като си купих навремето 211-ката, беше стояла дълго без да е палена и ми светваше червения акумулатор или ми казваше, че някои от комфортните функции няма да работят.
Така продължи около две седмици, докато веднъж не отказа да запали.
Занесох големия акумулатор за проверка. Оказа се че не е зареден както трябва. Заредиха го за 24 часа и проблемът повече не се появи.
Така че - дори големият акумулатор да ти е здрав, ако не успее да се зареди напълно (каране на къси дистанции или друга причина), пак може да ти създава ядове.
Този пост е редактиран от Blond: 27 ноември 2020 - 08:43
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни