Проблем с червен акумулатор на W211Проблем
Started by stonov, 21 Nov 2020 - 17:19:59
6 replies to this topic
#1
Posted 21 November 2020 - 17:19
Здравейте, колеги!
Имам един генерален проблем, който вече 2ри месец боря, но май той ме преборва за момента. Та проблема е в това, че ми светка червения акумулатор на таблото. При първото му светване, реших, че е малкия акумулатор понеже си беше още заводския. Смених го, но проблема остана (като веднага след смяната му, при първото палене сутрин на студено - нямаше червен акумулатор, но при всяко следващо палене за деня се появяваше). При първото прочитане на диагностика, ми казаха, че малкото реле до малкия акумулатор отпред е заминало, смених го - без резултат. След отново диагностика, казаха, че малкия акумулатор не е в ред - изпратих го гаранционно, момчетата го тестваха и казаха, че му няма нищо. Отново диагностика - пак същата грешка, разглобиха в багажника задното реле, беше си заминало на пиновете - смених него и буксата в допълнение и отново се връщам на старт линията, палиш - червен акумулатор. Вече се отчайвам какво да правя и къде да я карам тази кола. При замерване, на загасена кола : Малък акумулатор -12,8V ; Голям акумулатор - 12.4V . При запалена кола : Малък акумулатор - 12,8V ; Голям акумулатор : 14.1V . При запалена замерих на предното реле двата дебели кабела, предполагам +/- и показва 1,15V? Малко ме зачуди, но нямам представа колко трябва да има. Та от всичко си мисля, че нещо спира зареждането на малкия и изключва всичко. Ще съм благодарен за някакви съвети какво да погледна преди понеделник, че пак ще я карам ..
#2
Posted 22 November 2020 - 11:37
А големия гледали ли сте го ? Да няма голяма консумация ?
Алтернатора зарежда ли като хората ?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#3
Posted 22 November 2020 - 16:58
Проверете замасяването.
#4
Posted 23 November 2020 - 12:35
Здравейте!
Алтернатора го гледахме на стар, зарежда както си трябва. Големия е сменян преди година и малко, според неговата си лампичка свети зелено, което на легендата си пише, че е окей. Друг е въпроса дали 12,1-2V e нормално, но ми се струва малко. Гледах замасяването, нямаше проблеми - пръсках с контактен спрей навсякъде където видя връзка, пак нищо. След малко възнамерявам да я карам в Castrol Пловдив. Предните 2 сервиза само сменям сменям и накрая ми казаха САМ модул, та ще ида да погледна за 2ро мнение.
#5
Posted 23 November 2020 - 13:03
12.1V-12.2V на незапалена кола без зареждане е добре.
Отиди за второ мнение.
Отиди за второ мнение.
#7
Posted 27 November 2020 - 08:43
Като си купих навремето 211-ката, беше стояла дълго без да е палена и ми светваше червения акумулатор или ми казваше, че някои от комфортните функции няма да работят.
Така продължи около две седмици, докато веднъж не отказа да запали.
Занесох големия акумулатор за проверка. Оказа се че не е зареден както трябва. Заредиха го за 24 часа и проблемът повече не се появи.
Така че - дори големият акумулатор да ти е здрав, ако не успее да се зареди напълно (каране на къси дистанции или друга причина), пак може да ти създава ядове.
Edited by Blond, 27 November 2020 - 08:43 .
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users