Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Модификации по изпускателната системаS211, E320


  • Please log in to reply
51 мнения по тази тема

#46 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 16 юни 2022 - 17:57

Определено 4та :)


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#47 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 16 юни 2022 - 20:59

Браво, на мен 3.1 по ми допада но аз съм спортен агресивен тип :D С теб сме си говорили за хелмхолцов резонатор да сложа но се отказах понеже аз не смятам като теб а по някаква случайност един приятел дрифтър ми докара такъв звук като на Супра, така казват вдички а аз не съм чувал Супра и много ми се кефят че такъв мерцедес не са виждали с такъв хубав звук. Извинявам се ако ти разводнявам темата но идеята ми е че понякога дори по шумна ако звука е хубав не е никак лошо, аз съм карал няколко 63 АМГта и са шумни бая но звука е мехлем за ухото, затова и ти харесах тази версия.Ти сам прецени какво търсиш аз нямам опции просто извадих късмет и се възползвах.Интересно ми е иначе ако успееш да промениш зстъпването, така наречения овърлап ще има разлика в звука и какъв ще е.Успех ти желая и евала продължавай

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#48 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 17 юни 2022 - 12:24

Засега съм се спрял само на променените горивни камери, не намерих кой да разстърже валовете. То сигурно има хора, но трябва да им дам профил на гърбиците. А и не знам фабричните повдигачи колко луфт могат да дооберат, тъй като евтиният вариант за удължаване на валове е да се отнеме от base circle-a, там където няма гърбица, но въпросът е колко да се отнеме да не се пресоли манджата smile.png

Иначе дори различните горивни камери дават различен звук на празен ход - звучи повече като по-ранните мотори на мерцедес smile.png.

Даже бях подготвил голям дебитомер и дюзи от М113, но със стоковите май си работи добре, поне ламбдата на живи данни така изглежда.

 

@mitkofitnes: твоята наистина звучи маниашки на клиповете. Но ако решиш да сложиш апендикс, ще помагам ако трябва да се смята нещо.


Този пост е редактиран от Subsonic: 17 юни 2022 - 12:26

  • 0

#49 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 18 юни 2022 - 07:51

https://www.vividrac...09-p-56121.html


  • 0

#50 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 20 юни 2022 - 10:51

Това ще е повече от стойността на колата smile.png

 

Аз намерих по-тънка оферта, с реграйнд на моите, така и така имам останали валове от едната глава, които мога да жертвам, но пак ми се струва скъпо:

 

https://dbilas-shop....aft-set?c=12105

 

Чудех се дали не може да се направи нещо на местно ниво и дали няма да излезе малко по-евтино.

 

Другият ми проблем е че колата е ежедневка и все пак трябва да минава преглед, емисии, това-онова wink.png


Този пост е редактиран от Subsonic: 20 юни 2022 - 10:53

  • 0

#51 mitkofitnes

mitkofitnes

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1134 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Благоевград
  • Автомобил:
    CLK230TURBO/LPG

Публикувано 20 юни 2022 - 11:16

То това с емисиите в Бг е пълен т*ш*к нови коли пушат на нафта и масло а стари мъркат и са в норми но екостандарта го определят по годината на производство, но си си прав има един момент в който се прекрачва границата по модификации и излизаш от стандартен шосеен автомобил.Аз лично не бих монтирал други валове на атмосферен автомобил, при турбото ефекта е значително по голям но и там има граници.Брат ми има W219 500 m113 мотора и също се въртях да го позасиля, имах и проблем с цилиндрите, мерих го и на диното, всъщност вече редовно качвам коли, не само гледам максималната им мощност а дали има разлика спрямо на газ,в какви обороти се разгръща и дали смесите са точни във всеки един диапазон.Хубаво и ти да направиш едно такова измерване, не с програма в тел а ма дино, ще е полезно инфо за всеки четящ темата ти, ако ми попадне такъв модел като твоя ще го мерна да го видя в графика.

Изпратено от моят NTN-LX1 с помощта на Tapatalk
  • 0

#52 Subsonic

Subsonic

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 4530 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    ex W124 230E, 91
    ex W124 260E, 89
    ex S211 E320, 03
    C219 CLS500, 06

Публикувано 21 юни 2022 - 10:00

Съгласен съм, че системата за даване на еко-категории е пълен т@ш@к, като основният критерий е годината на производство, а на места пак почват да не мерят емисии и всичко се обезмисля за пореден път, поне от гледна точка на екологията.

Аз бих се пробвал с друг вал, но нещо не много радикално защото искам да запазя шосейния профил на автомобила. Иначе имам и по-големи дюзи и по-голям дебитомер, но за момента няма нужда да ги слагам, защото вероятно няма да добавят почти нищо, но може да прецакат смесите на празен ход и ниски обороти.


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни