Здравейтем
Да препоръчате сервиз в Пловдив или София за смяна на верига и обтегач на w212 ом651 без вадене на мотор.
Поздрави!
Публикувано 31 октомври 2020 - 16:21
Здравейтем
Да препоръчате сервиз в Пловдив или София за смяна на верига и обтегач на w212 ом651 без вадене на мотор.
Поздрави!
Публикувано 02 ноември 2020 - 20:03
без сваляне на мотора
ти трябва фокусник а не сервиз
Публикувано 02 ноември 2020 - 21:32
или гинеколог
Публикувано 02 ноември 2020 - 23:02
Публикувано 02 ноември 2020 - 23:54
На клипа е Ц класа с мотор 651.Сменят веригата без вадене на мотора.
Само не ми е ясно обтегач как се сменя без вадене на двигател,
Публикувано 03 ноември 2020 - 08:27
Публикувано 03 ноември 2020 - 17:59
ма то и обтегача що да го сменя
може само веригата
пък и тя ако не е скъсана що да я бара
Публикувано 03 ноември 2020 - 21:20
Публикувано 06 ноември 2020 - 10:01
Здравей,
Мога да ти препоръчам този сервиз в Пловдив.
https://www.facebook...to.georgiev.564
Това е фейса на момчето който работи в сервиза, можеш да се свържеш с него.
Поздрави.
Публикувано 16 ноември 2020 - 20:23
Малко инфо:
ОМ651 по WIS се обслужва без демонтиране. Заменят се само Верига и Обтегач(Силвър Стар също така обслужват мотора въпреки, че искат космическа сума). След като се отвори капака за превъртане на веригата се инспектира и горният водач(банан), който реално е този, който се износва, ако веригата бъде оставена да трака прекалено дълго време. Тракането идва от веригата биеща именно този водач преди да бъде обтегната от хидравличния обтегач. Ако банана е ОК, а то е в 99% от случаите при навременно обслужване, се превърта веригата и се слага нов обтегач. Проверяват се марките за зацепване, нова гарнитура и капака се затваря.
Ако не притраква всяка сутрин, може да бъде сменен само обтегача(отнема 1/2 - 1 час) и след като се разтрака пак(което може да е и след 2к), да бъде превъртяна и веригата. Това е един вид обслужване на лизинг
Относно късане на верига, от информацията, която съм събрал от различни сервизи и форуми е, че е много голяма рядкост. Просто тракането става в един момент толко плашещо, че собствениците сами тръгват към сервиза за смяна.
Нагледно в сервиза ми показаха и друг интересен случай.... на един спринтер беше заварена гайка на върха на обтегача, за да го удължи само и само да не се сменя верига
Та така общо взето за този така ненавиждан мотор, който впрочем минава в пъти километрите на повечето "здрави" мотори.
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни