Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Въпрос за покупка на Е220 CDI 150к.с. 2003г


  • Please log in to reply
36 мнения по тази тема

#16 Любо2020

Любо2020

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 1 Мнения:
  • Град:Адехе , Тенериф
  • Автомобил:
    2008 MB 320 CDI model T 4MATIC

Публикувано 08 октомври 2020 - 12:17

не я купувай...по-добре събери още малко и купи кола след 2006.Тази ще те съсипе.Отписана е официално от Мерцедес за всякакви отговорности и подръжки.Аз имах 2004 мод и едва не ме съсипа финансово.Иначе возеше фантастично-беше на въздушни възглавници,което беше още един проблем в повече


  • 0

#17 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 08 октомври 2020 - 13:57

Така е като се купуват най-големите гробове на пазара и единствения движещ фактор е цената, защото, цитирам, "колко да струва 20 годишна кола". Нищо и няма на префейсова w211, даже я предпочитам зареди по-добрата генерация мотори. Фейса е по-красив, но си има други проблеми, по-скъпи от едно SBC.


  • 0

#18 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 08 октомври 2020 - 20:19

Това последното е пълна глупост!
Преди фейса е пълен боклук, не само заради СБЦ-то, старческата възраст и милионите километри.
Имат доста проблеми с електриката, течове, шумове и т.н.
С много редки изключения такива коли се карат докато се разпаднат и се продават.
Разбира се с върнати километри.

След фейса, ако е гледана колата, си е един добър автомобил. Нищо общо с недъгавата стара версия.

И това за безплатна смяна на СБЦ също е пълна глупост. Не само в БГ и Германия, ами по цялата Вселена, никога не е имало "акция" за смяната му.

В началото се сменяха гаранционно, после по коланция, НО с доста условия. Пълна сервизна история, смяна на масла и филтри при оторизиран представител и др. Разбира се и субективен фактор - изрядни документи дето се вижда, че и крушките са сменяни с оригинални, двуметров рус Ханс, единствен собственик, от Мюнхен, може и да му го сменят. Ама на Мюмюн дето ръждилника му не е влизал в сервиз от 20 години - никога!

И тази смяна зависи от един-двама германци от гаранционнен отдел в Даймлер. Не от нашите калмуци в СС.
  • 2

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2020 - 20:43

Много хора си смениха модула в Б.Стар,но не ми се спори.
Същото важи и за мнението за фейсови и префейсови,поддръжката и километрите.
А ми те ги делят от няколко месеца до няколко години в общия случай.
Дали колата е на 12 или 14 години...??¿..???¿,как се изчисляват километрите и поддръжката и кой гарантира коя точно е гробницата?
  • 0

#20 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 08 октомври 2020 - 21:29

Смениха ги, но кога?
Да си чул някой на скоро да си е сменил СБЦ безплатно - не си. Няма и да чуеш.
Но не това е важното. Мисълта ми беше, че никога не е имало "акция". Винаги е ставало със запитване към гаранционен отдел и ако германеца вчера е таковал, може е да пусне аванта. Така, че няма какво да спориш.

Остави ги километрите и подръжката.
Преди фейса - много проблеми. Скъпи проблеми.
След фейса - повечето от тези проблеми са отстранени, по модерно радио/команд, съвременни материали, нови мотори...и още доста неща, невидими за Мюмюн.
  • 0

#21 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 09 октомври 2020 - 00:20

Сменят, сменят, поне в немско. Естествено, че е Kulanz, 15 годишни коли са все пак, няма да е гаранция. 

 

И кои са тези многото скъпи проблеми преди фейса? Митове и легенди. А кой бензинов мотор при "модерните" фейсови двигатели е без калпава верига, валове и зъбци от кашкавал?

 

Пак казвам, фейса е хубав, ама си иска по-сериозна поддръжка. 388 м273 в комби на w211 е приказка, но си има доста особености.


  • 0

#22 robber

robber

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 404 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Златоград
  • Автомобил:
    Mercedes Benz E270 CDI (W211)

Публикувано 09 октомври 2020 - 08:09

Това последното е пълна глупост!
Преди фейса е пълен боклук, не само заради СБЦ-то, старческата възраст и милионите километри.
Имат доста проблеми с електриката, течове, шумове и т.н.
С много редки изключения такива коли се карат докато се разпаднат и се продават.
Разбира се с върнати километри.

След фейса, ако е гледана колата, си е един добър автомобил. Нищо общо с недъгавата стара версия.

И това за безплатна смяна на СБЦ също е пълна глупост. Не само в БГ и Германия, ами по цялата Вселена, никога не е имало "акция" за смяната му.

В началото се сменяха гаранционно, после по коланция, НО с доста условия. Пълна сервизна история, смяна на масла и филтри при оторизиран представител и др. Разбира се и субективен фактор - изрядни документи дето се вижда, че и крушките са сменяни с оригинални, двуметров рус Ханс, единствен собственик, от Мюнхен, може и да му го сменят. Ама на Мюмюн дето ръждилника му не е влизал в сервиз от 20 години - никога!

И тази смяна зависи от един-двама германци от гаранционнен отдел в Даймлер. Не от нашите калмуци в СС.

Забелязвам, че почти всеки твой коментар е пълна глупост.

 

Голям експерт се извъди, а нито един твой коментар не е подкрепен с някаква по-сериозна обосновка. Префейса е перфектен автомобил, стига предишния собственик да го е поддържал.

 

Сега не ми обяснявай колко коли са ти минали през ръцете и това го казваш от опит. Ние също имаме коли и знаем кое колко струва, как се оправя и дали си заслужава да се поправя.


  • 4

#23 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 09 октомври 2020 - 08:10

Цената на една кола, още повече Мерцедес не се определя от това на колко години е, това не е кисело мляко, а от изминатите км, нивото на оборудване и от цялостното техническо състояние.

Ти ще дадеш ли за ц класа 94та година 10000лв ако е на 100000км и е запазена.


  • 0

#24 Dokolenko

Dokolenko

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 20 Мнения:
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    Mercedes-Benz W211 E220 CDI

Публикувано 09 октомври 2020 - 11:11

Колега, гледам, че си нахъсан за Е класа, но както са ти казали по-горе и други колеги цената не трябва да бъде основния определящ фактор. Основното нещо е техническото състояние на колата и нейната история доколкото такава може да се проследи. Ако гледаш най-евтината и я купиш от някой автоджамбазин си приготви парици за ремонти. Казвам ти го от опит понеже от около 4 години някъде карам точно такава Е класа и ще ти кажа няколко неща за нея:

1./ Ако имаш някакви очаквания да е бегачка и да се правиш на як пред мацките - забрави. Това е тежко купе на което в определени моменти кончетата са му малко. Ако можех да се върна назад преди да я купя не бих купил двигател по-малък от 320 CDI. Хубавата страна на по-малкия двигател и конски сили е в данъците, застраховките и добрият разход, който може да се постигне ако караш спокойно. В този ред на мисли аз навремето си я купих заради пространството което предлага, комфорта на дълъг път и големия багажник. От тази гледна точка съм много доволен. Вози добре, бих казал идеална е за дълъг път, но не е спортна кола. Когато е понатоварена си е мудна;

2./ Състоянието на интериора и екстрите са от голяма важност. Пак от опит казвам, че ако можех да се върна назад бих се изръсил повече или бих почакал и потърсил още малко, за да намеря кола с повече екстри. Моята е сравнително постна откъм такива. Повече удобства никога не са излишни;

3./ Ако колата е автоматик бъди много внимателен. Ако тръгне да се скапва ремонтирането му в нашия край е ходене по мъките. Аз сменях соленоид преди 2 години и никъде в града не се наемат да правят АСК, а там където бяха съгласни не бих си оставил колата. Поддръжката на Е класата вече става по-евтина и общодостъпна, но елементи като СБЦ, АСК и въздушното окачване са трудни за ремонт и поддръжка във Враца и района. Аз държа колата ми винаги да е в добро и изрядно състояние и гледам да е такава. Не обичам мърляви истории. Добреподдържаният и гледан Мерцедес е вечен и това трябва да се помни и да се знае. В тази връзка е много важно от кой купуваш колата и кой я е карал преди. Чувал съм истории за фалшиви сервизни книжки така, че очите на 4. По отношение на поддръжката е хубаво да се прави от едни и същи хора, които познаваш и на които имаш доверие. Аз засега съм намерил такива и знам техните възможности. Когато не могат нещо те са искрени и си ми казват, че за тази цел трябва да потърся друг;

4./ Задължително преди да купиш колата я огледайте в сервиз отвсякъде и я прочетете със Стар Диагностика. Така може да се открият скрити проблеми или ако някой е бърникал с недъгави ръчички някъде. Така може да си спестиш много главоболия, пари и ходене по мъките. Добър диагностик работещ със Стар веднага може да открие подобни мизерии и да ти каже много неща за колата. Тя трябва да те радва и да ти служи, а не да ти скапва живота. Също така сипвай хубава нафта (доколкото такъв дизел може да се намери в България);

5./ Последен и най-важен съвет - ако мислиш да купуваш колата само за гъзария и заради ниска цена по-добре си купи нещо друго. Не искам да съм груб, просто приятелски съвет. Виждам как всякакви хора са си купили Мерцедеси, БМВ-та и АУДИ-та за никакви пари и ги карат без поддръжка докато станат в насипно състояние. Това е престъпно и трябва да бъде подсъдно. Подобен тип кола на старо си е на годинки, има си проблеми и болежки и те съответно се нуждаят от време и финикийски знаци за отстраняване. Приятел в София с 3-ка преди години беше изсипал почти 12 бона в нея за поддръжка, ремонти и тн., но я кара почти 10 години и колата беше поддържана без каквито и да е компромиси. Накрая я продаде за 7к просто, защото пазара беше такъв, а тя вече беше на години и на километри, но наистина беше от типа "качваш се и караш". Момчето след него дълги години се вози без да пипа нищо, а той стана моторджия. Хубаво е човек да може да си прави сметка с какъв бюджет разполага ежемесечно и какви пари може да отделя за колата, а не да стане така, че да се скапе нещо и тя да стои на трупчета до заплата или да се возиш с риск за себе си и другите.

Погледнете хубаво колата и в сервиз и със СТАР и ако ти харесва и прецениш, че поддръжката няма да е проблем, действай. Е класата е хубава и макар префейслифта да има някои болежки (като СБЦ-то например) на мен ми харесва повече от фейса дори чисто визуално както отвън така и отвътре. Качеството на материалите и сглобката са добри. Разбира се всеки има мнение относно тези неща. Аз само казвам моето. Диагностика, хубав оглед, тест на автоматика, живи данни и кеш. Това е. Успех.
 


  • 3

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 09 октомври 2020 - 13:36

Ти ще дадеш ли за ц класа 94та година 10000лв ако е на 100000км и е запазена.

Ако някога видиш ц класа на 100 000км може и ти да дадеш 10 000лв. :)
Пък ако е някое АМГ...
  • 0

#26 Brozestian

Brozestian

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 256 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Sofia
  • Автомобил:
    W203T 270 CDI Avangarde
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 09 октомври 2020 - 15:09

Ти ще дадеш ли за ц класа 94та година 10000лв ако е на 100000км и е запазена.


Напълно съгласен съм с колегата над мен. Ако е както се казва top condition, има кожа, подгрев, шибедах, круз и автомат я отнасям в миг. Но много рядко изскачат такива.
  • 0

#27 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 826 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 09 октомври 2020 - 23:23

Ах миличките, ха ха, ще ме скъсате...
Фейсовата 211 била по калпава от старата...

Май гроздето е кисело, а?
  • 1

#28 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 10 октомври 2020 - 09:06

211,определено е прекрасен автомобил.И двата варианта имат своите проблеми.Първите с сбц и електроника,вторите с двигателите. Спорът е безсмислен,най-важното е на какъв екземпляр ще попаднеш.Подръжката не е за всеки джоб.
  • 0

#29 amxcs

amxcs

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 56 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Враца
  • Автомобил:
    W211 E220CDI 150hp, 03

Публикувано 12 октомври 2020 - 10:51

Здравейте, въпреки претесненията взех въпросния мерцедес. Вече 3 дни го карам и съм много доволен. Има някой забележки, но като цяло е доста запазен, беше ми ясно че за тези пари няма да е чисто нов, но не е нещо сериозно, лостчето за мигачите не се връщаше, но го оправих, парктроник няма, а ми се искаше да има и сенниците не се връщаха до края, и тех ги оправих, тавата е провиснал, може и да го сменя, термостата трябва да сменя, SRS-a свети. Външно няма никакви забележки, няма и ръжди. Малко муден ми се струва докато вдигне обороти, но може би просто очаквах повече от 150кс. въпреки това ми харесва как ускорява.


  • 0

#30 ЦецоКолев

ЦецоКолев

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 558 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Stuttgart
  • Автомобил:
    E200 1993 г. 136 кс.
    Е280 1998 г. 204 кс. Avantgarde
    S500 2000 г. 306 кс.

Публикувано 12 октомври 2020 - 11:39

Мда, доста запазен звучи.


  • 1




2 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 2 гости, 0 анонимни