не я купувай...по-добре събери още малко и купи кола след 2006.Тази ще те съсипе.Отписана е официално от Мерцедес за всякакви отговорности и подръжки.Аз имах 2004 мод и едва не ме съсипа финансово.Иначе возеше фантастично-беше на въздушни възглавници,което беше още един проблем в повече
Въпрос за покупка на Е220 CDI 150к.с. 2003г
Започната от amxcs, 06 окт 2020 - 13:00:39
36 мнения по тази тема
#16
Публикувано 08 октомври 2020 - 12:17
#17
Публикувано 08 октомври 2020 - 13:57
Така е като се купуват най-големите гробове на пазара и единствения движещ фактор е цената, защото, цитирам, "колко да струва 20 годишна кола". Нищо и няма на префейсова w211, даже я предпочитам зареди по-добрата генерация мотори. Фейса е по-красив, но си има други проблеми, по-скъпи от едно SBC.
#18
Публикувано 08 октомври 2020 - 20:19
Това последното е пълна глупост!
Преди фейса е пълен боклук, не само заради СБЦ-то, старческата възраст и милионите километри.
Имат доста проблеми с електриката, течове, шумове и т.н.
С много редки изключения такива коли се карат докато се разпаднат и се продават.
Разбира се с върнати километри.
След фейса, ако е гледана колата, си е един добър автомобил. Нищо общо с недъгавата стара версия.
И това за безплатна смяна на СБЦ също е пълна глупост. Не само в БГ и Германия, ами по цялата Вселена, никога не е имало "акция" за смяната му.
В началото се сменяха гаранционно, после по коланция, НО с доста условия. Пълна сервизна история, смяна на масла и филтри при оторизиран представител и др. Разбира се и субективен фактор - изрядни документи дето се вижда, че и крушките са сменяни с оригинални, двуметров рус Ханс, единствен собственик, от Мюнхен, може и да му го сменят. Ама на Мюмюн дето ръждилника му не е влизал в сервиз от 20 години - никога!
И тази смяна зависи от един-двама германци от гаранционнен отдел в Даймлер. Не от нашите калмуци в СС.
Преди фейса е пълен боклук, не само заради СБЦ-то, старческата възраст и милионите километри.
Имат доста проблеми с електриката, течове, шумове и т.н.
С много редки изключения такива коли се карат докато се разпаднат и се продават.
Разбира се с върнати километри.
След фейса, ако е гледана колата, си е един добър автомобил. Нищо общо с недъгавата стара версия.
И това за безплатна смяна на СБЦ също е пълна глупост. Не само в БГ и Германия, ами по цялата Вселена, никога не е имало "акция" за смяната му.
В началото се сменяха гаранционно, после по коланция, НО с доста условия. Пълна сервизна история, смяна на масла и филтри при оторизиран представител и др. Разбира се и субективен фактор - изрядни документи дето се вижда, че и крушките са сменяни с оригинални, двуметров рус Ханс, единствен собственик, от Мюнхен, може и да му го сменят. Ама на Мюмюн дето ръждилника му не е влизал в сервиз от 20 години - никога!
И тази смяна зависи от един-двама германци от гаранционнен отдел в Даймлер. Не от нашите калмуци в СС.
#19
Публикувано 08 октомври 2020 - 20:43
Много хора си смениха модула в Б.Стар,но не ми се спори.
Същото важи и за мнението за фейсови и префейсови,поддръжката и километрите.
А ми те ги делят от няколко месеца до няколко години в общия случай.
Дали колата е на 12 или 14 години...??¿..???¿,как се изчисляват километрите и поддръжката и кой гарантира коя точно е гробницата?
Същото важи и за мнението за фейсови и префейсови,поддръжката и километрите.
А ми те ги делят от няколко месеца до няколко години в общия случай.
Дали колата е на 12 или 14 години...??¿..???¿,как се изчисляват километрите и поддръжката и кой гарантира коя точно е гробницата?
#20
Публикувано 08 октомври 2020 - 21:29
Смениха ги, но кога?
Да си чул някой на скоро да си е сменил СБЦ безплатно - не си. Няма и да чуеш.
Но не това е важното. Мисълта ми беше, че никога не е имало "акция". Винаги е ставало със запитване към гаранционен отдел и ако германеца вчера е таковал, може е да пусне аванта. Така, че няма какво да спориш.
Остави ги километрите и подръжката.
Преди фейса - много проблеми. Скъпи проблеми.
След фейса - повечето от тези проблеми са отстранени, по модерно радио/команд, съвременни материали, нови мотори...и още доста неща, невидими за Мюмюн.
Да си чул някой на скоро да си е сменил СБЦ безплатно - не си. Няма и да чуеш.
Но не това е важното. Мисълта ми беше, че никога не е имало "акция". Винаги е ставало със запитване към гаранционен отдел и ако германеца вчера е таковал, може е да пусне аванта. Така, че няма какво да спориш.
Остави ги километрите и подръжката.
Преди фейса - много проблеми. Скъпи проблеми.
След фейса - повечето от тези проблеми са отстранени, по модерно радио/команд, съвременни материали, нови мотори...и още доста неща, невидими за Мюмюн.
#21
Публикувано 09 октомври 2020 - 00:20
Сменят, сменят, поне в немско. Естествено, че е Kulanz, 15 годишни коли са все пак, няма да е гаранция.
И кои са тези многото скъпи проблеми преди фейса? Митове и легенди. А кой бензинов мотор при "модерните" фейсови двигатели е без калпава верига, валове и зъбци от кашкавал?
Пак казвам, фейса е хубав, ама си иска по-сериозна поддръжка. 388 м273 в комби на w211 е приказка, но си има доста особености.
#22
Публикувано 09 октомври 2020 - 08:09
Това последното е пълна глупост!
Преди фейса е пълен боклук, не само заради СБЦ-то, старческата възраст и милионите километри.
Имат доста проблеми с електриката, течове, шумове и т.н.
С много редки изключения такива коли се карат докато се разпаднат и се продават.
Разбира се с върнати километри.
След фейса, ако е гледана колата, си е един добър автомобил. Нищо общо с недъгавата стара версия.
И това за безплатна смяна на СБЦ също е пълна глупост. Не само в БГ и Германия, ами по цялата Вселена, никога не е имало "акция" за смяната му.
В началото се сменяха гаранционно, после по коланция, НО с доста условия. Пълна сервизна история, смяна на масла и филтри при оторизиран представител и др. Разбира се и субективен фактор - изрядни документи дето се вижда, че и крушките са сменяни с оригинални, двуметров рус Ханс, единствен собственик, от Мюнхен, може и да му го сменят. Ама на Мюмюн дето ръждилника му не е влизал в сервиз от 20 години - никога!
И тази смяна зависи от един-двама германци от гаранционнен отдел в Даймлер. Не от нашите калмуци в СС.
Забелязвам, че почти всеки твой коментар е пълна глупост.
Голям експерт се извъди, а нито един твой коментар не е подкрепен с някаква по-сериозна обосновка. Префейса е перфектен автомобил, стига предишния собственик да го е поддържал.
Сега не ми обяснявай колко коли са ти минали през ръцете и това го казваш от опит. Ние също имаме коли и знаем кое колко струва, как се оправя и дали си заслужава да се поправя.
#23
Публикувано 09 октомври 2020 - 08:10
Цената на една кола, още повече Мерцедес не се определя от това на колко години е, това не е кисело мляко, а от изминатите км, нивото на оборудване и от цялостното техническо състояние.
Ти ще дадеш ли за ц класа 94та година 10000лв ако е на 100000км и е запазена.
#24
Публикувано 09 октомври 2020 - 11:11
Колега, гледам, че си нахъсан за Е класа, но както са ти казали по-горе и други колеги цената не трябва да бъде основния определящ фактор. Основното нещо е техническото състояние на колата и нейната история доколкото такава може да се проследи. Ако гледаш най-евтината и я купиш от някой автоджамбазин си приготви парици за ремонти. Казвам ти го от опит понеже от около 4 години някъде карам точно такава Е класа и ще ти кажа няколко неща за нея:
1./ Ако имаш някакви очаквания да е бегачка и да се правиш на як пред мацките - забрави. Това е тежко купе на което в определени моменти кончетата са му малко. Ако можех да се върна назад преди да я купя не бих купил двигател по-малък от 320 CDI. Хубавата страна на по-малкия двигател и конски сили е в данъците, застраховките и добрият разход, който може да се постигне ако караш спокойно. В този ред на мисли аз навремето си я купих заради пространството което предлага, комфорта на дълъг път и големия багажник. От тази гледна точка съм много доволен. Вози добре, бих казал идеална е за дълъг път, но не е спортна кола. Когато е понатоварена си е мудна;
2./ Състоянието на интериора и екстрите са от голяма важност. Пак от опит казвам, че ако можех да се върна назад бих се изръсил повече или бих почакал и потърсил още малко, за да намеря кола с повече екстри. Моята е сравнително постна откъм такива. Повече удобства никога не са излишни;
3./ Ако колата е автоматик бъди много внимателен. Ако тръгне да се скапва ремонтирането му в нашия край е ходене по мъките. Аз сменях соленоид преди 2 години и никъде в града не се наемат да правят АСК, а там където бяха съгласни не бих си оставил колата. Поддръжката на Е класата вече става по-евтина и общодостъпна, но елементи като СБЦ, АСК и въздушното окачване са трудни за ремонт и поддръжка във Враца и района. Аз държа колата ми винаги да е в добро и изрядно състояние и гледам да е такава. Не обичам мърляви истории. Добреподдържаният и гледан Мерцедес е вечен и това трябва да се помни и да се знае. В тази връзка е много важно от кой купуваш колата и кой я е карал преди. Чувал съм истории за фалшиви сервизни книжки така, че очите на 4. По отношение на поддръжката е хубаво да се прави от едни и същи хора, които познаваш и на които имаш доверие. Аз засега съм намерил такива и знам техните възможности. Когато не могат нещо те са искрени и си ми казват, че за тази цел трябва да потърся друг;
4./ Задължително преди да купиш колата я огледайте в сервиз отвсякъде и я прочетете със Стар Диагностика. Така може да се открият скрити проблеми или ако някой е бърникал с недъгави ръчички някъде. Така може да си спестиш много главоболия, пари и ходене по мъките. Добър диагностик работещ със Стар веднага може да открие подобни мизерии и да ти каже много неща за колата. Тя трябва да те радва и да ти служи, а не да ти скапва живота. Също така сипвай хубава нафта (доколкото такъв дизел може да се намери в България);
5./ Последен и най-важен съвет - ако мислиш да купуваш колата само за гъзария и заради ниска цена по-добре си купи нещо друго. Не искам да съм груб, просто приятелски съвет. Виждам как всякакви хора са си купили Мерцедеси, БМВ-та и АУДИ-та за никакви пари и ги карат без поддръжка докато станат в насипно състояние. Това е престъпно и трябва да бъде подсъдно. Подобен тип кола на старо си е на годинки, има си проблеми и болежки и те съответно се нуждаят от време и финикийски знаци за отстраняване. Приятел в София с 3-ка преди години беше изсипал почти 12 бона в нея за поддръжка, ремонти и тн., но я кара почти 10 години и колата беше поддържана без каквито и да е компромиси. Накрая я продаде за 7к просто, защото пазара беше такъв, а тя вече беше на години и на километри, но наистина беше от типа "качваш се и караш". Момчето след него дълги години се вози без да пипа нищо, а той стана моторджия. Хубаво е човек да може да си прави сметка с какъв бюджет разполага ежемесечно и какви пари може да отделя за колата, а не да стане така, че да се скапе нещо и тя да стои на трупчета до заплата или да се возиш с риск за себе си и другите.
Погледнете хубаво колата и в сервиз и със СТАР и ако ти харесва и прецениш, че поддръжката няма да е проблем, действай. Е класата е хубава и макар префейслифта да има някои болежки (като СБЦ-то например) на мен ми харесва повече от фейса дори чисто визуално както отвън така и отвътре. Качеството на материалите и сглобката са добри. Разбира се всеки има мнение относно тези неща. Аз само казвам моето. Диагностика, хубав оглед, тест на автоматика, живи данни и кеш. Това е. Успех.
#25
Публикувано 09 октомври 2020 - 13:36
Ако някога видиш ц класа на 100 000км може и ти да дадеш 10 000лв.Ти ще дадеш ли за ц класа 94та година 10000лв ако е на 100000км и е запазена.
Пък ако е някое АМГ...
#26
Публикувано 09 октомври 2020 - 15:09
Ти ще дадеш ли за ц класа 94та година 10000лв ако е на 100000км и е запазена.
Напълно съгласен съм с колегата над мен. Ако е както се казва top condition, има кожа, подгрев, шибедах, круз и автомат я отнасям в миг. Но много рядко изскачат такива.
#27
Публикувано 09 октомври 2020 - 23:23
Ах миличките, ха ха, ще ме скъсате...
Фейсовата 211 била по калпава от старата...
Май гроздето е кисело, а?
Фейсовата 211 била по калпава от старата...
Май гроздето е кисело, а?
#28
Публикувано 10 октомври 2020 - 09:06
211,определено е прекрасен автомобил.И двата варианта имат своите проблеми.Първите с сбц и електроника,вторите с двигателите. Спорът е безсмислен,най-важното е на какъв екземпляр ще попаднеш.Подръжката не е за всеки джоб.
#29
Публикувано 12 октомври 2020 - 10:51
Здравейте, въпреки претесненията взех въпросния мерцедес. Вече 3 дни го карам и съм много доволен. Има някой забележки, но като цяло е доста запазен, беше ми ясно че за тези пари няма да е чисто нов, но не е нещо сериозно, лостчето за мигачите не се връщаше, но го оправих, парктроник няма, а ми се искаше да има и сенниците не се връщаха до края, и тех ги оправих, тавата е провиснал, може и да го сменя, термостата трябва да сменя, SRS-a свети. Външно няма никакви забележки, няма и ръжди. Малко муден ми се струва докато вдигне обороти, но може би просто очаквах повече от 150кс. въпреки това ми харесва как ускорява.
#30
Публикувано 12 октомври 2020 - 11:39
Мда, доста запазен звучи.
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни