Въпрос за покупка на Е220 CDI 150к.с. 2003г
Started by amxcs, 06 Oct 2020 - 13:00:39
36 replies to this topic
#31
Posted 13 October 2020 - 09:02
Как оправи сенниците?
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят VTR-L29 с помощта на Tapatalk
#32
Posted 13 October 2020 - 12:28
Свалих ги, издърпах металната част смазах с финно масло нея и въртящата се пластмаса около нея, раздвижих 20-30 пъти и сега прибира плътно до тавана.
Даже ги и изпрах с обезмаслител, четка и обилно с топла вода, станаха доста по-светли от тавана.
#33
Posted 13 October 2020 - 13:20
А палчето дето изключва мигачите излекувах така:
Attached Files
#34
Posted 13 October 2020 - 14:00
Адмирации за желанието да оправиш нещата сам.
От няколко дни съм разглобил и аз едната кола и се занимавам с тези дреболийки, които иначе се ремонтират относително лесно.
Повечето клеясали и заяждащи неща в един автомобил се оправят с почистване и добра смазка.
Важното е да няма ръжда... това няма оправия
#35
Posted 13 October 2020 - 14:10
Мда, много обичам да възкресявам разни неработещи неща.
М/д другото термостата от предната кола W210 E200CDI заспа на W211 E220CDI Бях купувал преди години и се оказа, че не е за смяна.
Ако може малко помощ за парктроника, да не пускам нова тема..
В купето липсват дисплей, на предната броня има 4те сензора, но най-вероятно е сменяна и е слагана каквато има..
Според мен не си заслужава да го възстановявам фабрично, може би доста пари ще излезе дисплеите, 4те сензора, модула ако го нямам, та се чудя дали да не сложа китайски.
Може ли с 1 дисплей да мина за предна и задна броня (да превключва като включа задна) или ще трябва с два за всяка броня?
И също ако може препоръка за модел който ще стои хубаво и къде е най добре да го сложа и линк, без значение алиекспрес, ибей или от тук.
#36
Posted 02 November 2020 - 16:52
Малко муден ми се струва докато вдигне обороти, но може би просто очаквах повече от 150кс. въпреки това ми харесва как ускорява.
Чудя се дали да не махна катализаторите (ако са си там де ) защото все си мисля, че 220cdi 150к.с. трябва да се представя по-добре при потегляне. Сега когато е студена е много мудна, чак ме дразни, като загрее над 40-50градуса е една идея по-добре.
Предишната w210 беше 200cdi 101к.с. и потегляше много по-първо, там катализатори нямаше, така си я купих.
#37
Posted 03 July 2021 - 18:59
Ето как се оправят гадните пластмаси (с гумираното покритие) на седалките. Нужно е парче пластмаса (триъгълник), четка за зъби и обезмаслител.
С гореща вода се накисва, изстъргва се с пластмасата, като на първата снимка и след това с обезмаслител и четка за зъби се търка докато стане, като на втората снимка.
Attached Files
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users