Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Коя марка части да закупя?


  • Please log in to reply
28 мнения по тази тема

#16 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 22 септември 2020 - 21:02

Има логика. Явно не е рентабилно. :)


  • 0

#17 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 25 септември 2020 - 18:46

Колеги, частите от първия сайт няма да пристигнат, защото се оказа, че ги нямало налични, затова вчера поръчах от другаде и днес сутринта ми се обадиха, за да потвърдя поръчката. Утре ги очаквам и ще се заема със смяната им. В последния момент реших да се насоча към ролка INA, вместо Ruville и демпфер FEBI, вместо Ruville, а термостат Behr нямали, затова го замених с Wahler, въпреки че не ми се искаше. Имам въпрос към вас - знае ли някой с какъв въртящ момент трябва да се затегне ролката? Днес доста търсих, но имах доста работа и не открих нищо. :)


  • 0

#18 blaskowitz

blaskowitz

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 38 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E200K (W210.045 6-speed)

Публикувано 26 септември 2020 - 17:40

И ролката и болтовете на амортисьорчето са по 25Nm. Не мога да прикачвам файлове по някаква причина, но номера на WIS документа е AR13.25-P-3210A. Намерих и за други ролки:

AR13.21-P-3460A - паразитна ролка 30Nm

AR13.21-P-3200A - обтегач за компресор 25Nm

AR09.50-P-4786A - компресор 17Nm


  • 1

#19 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 26 септември 2020 - 22:02

Супер! Вчера се убих да търся, но намерих WIS само за M112 и M113. Вкъщи нямам динамометричен ключ, а нямам търпение да ги сменя... Явно ще трябва да чакам до понеделник. Честно казано, 25 nM ми се виждат доста малко. :) Утре ще си сменя само термостата. Някъде дали има качено цялото ръководство за М111?


Този пост е редактиран от EseAmor: 26 септември 2020 - 22:11

  • 0

#20 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 27 септември 2020 - 16:40

Колеги, днес монтирах новите части и ми останаха ремъците, които ще сменя тази седмица. Ролката и амортисьорчето ги затегнах без динамометричен ключ, защото нямах търпение, но и не съм сигурен дали има смисъл да ги разглобявам и да ги затягам пак, когато взема такъв ключ от работа. Резултата от смяната на термостата може да се види на прикаченото изображение. :)

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1.jpg   97,2K   6 Брой сваляния

  • 0

#21 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 07 октомври 2020 - 18:15

Колеги, отново имам едно питане, ако разбира се не е прекалено нахално. Преди време бях споделил това клипче, във връзка с едно неприятно "цъкане" отляво пред двигателя, което на клипчето се чува добре след 15-тата секунда. Надявах се да е свързано с някой от ремъците, но както и предполагах, не се оказа от тях, защото вече са сменени. Преди малко обаче ми просветна една теория и ще помоля някой по-разбиращ да разясни дали има вероятност да съм прав. :) Преди час и половина спрях пред гаража и понеже беше валял кратък порой, видях че локвата до предната лява гума на колата се е оцветила в различни цветове, от което останах доста шокиран. Предполагам, че това са бензинови петна, но бързо искам да поясня, че няма нито миризма, нито теч на бензин. Прибрах колата в гаража и след около час я извадих на спокойствие, за да я огледам, като не вали. Запалих я, кляках отпред, отзад, отстрани, но теч просто не се вижда, няма и никаква миризма. Преместих колата в една широка локва, оставих я там за около минута и след като я преместих назад, в локвата отново се бяха появили такива петна. И ето тук мога да кажа каква е теорията ми. На мен това "цъкане" все повече започва да ми прилича на гарнитура на изпускателен колектор и ако приемем, че това наистина е така, възможно ли е и петната в локвата да са точно поради тази причина?

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  1.jpg   98,58K   4 Брой сваляния
  • Прикачен файл  2.jpg   75,59K   4 Брой сваляния

Този пост е редактиран от EseAmor: 07 октомври 2020 - 18:16

  • 0

#22 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2020 - 12:02

Въпроса е масло или антифриз?
Теорията ти е възможна.Защо не провериш?Примерно със сапунена пяна..?
А,би трябвало и да пуши около колектора.Син неон също върши работа.
  • 1

#23 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 08 октомври 2020 - 16:43

Днес имам нова теория и даже ми изглежда по-реалистична. Преди време споменах, че датчика за маслото сълзи и понеже все още не съм го сменил, мисля че може би е това, защото по кората се събират маслени капки, които пък се отмиват, когато завали и излизат през дупките на кората. Антифриза го проверявам често, защото сменях термостата и не е мръднал. Вече съм почти сигурен, че това е масло, както каза daimler1. А на daimler1 съм му много благодарен, защото винаги се опитва да помогне, когато имам някакъв въпрос. Ако някога се случи така, че имам възможност да почерпя, задължително ще го направя. :) Е, втората теория май изглежда по-правдоподобна, нали?


Този пост е редактиран от EseAmor: 08 октомври 2020 - 16:45

  • 0

#24 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2020 - 17:26

Правдоподобна е.Дори маслото не е задължително да е само от датчика.
Принципно по порестия материал на кората се събира много масло с годините което трудно се отмива.
  • 1

#25 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 08 октомври 2020 - 18:38

Разибрам. А какъв тест се прави със сапунената пяна, който спомена по-горе? Между другото, около колектора не съм видял пушеци. Иначе, готов съм веднага да отстраня проблема с гарнитурата на колектора, ако разбира се се окаже, че наистина е за смяна. Само ме притесняват тези шпилки, че вероятно не са развивани с години, а може и никога... :)


  • 0

#26 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 08 октомври 2020 - 20:47

Ама това сам трябва да си го установиш.
От гарнитура или втулка(леща)трябва да се чува отчетливо пукане и да се виждам дим.
За колектора говоря.
  • 1

#27 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 09 октомври 2020 - 17:22

Няма пушек, само звука, който е на клипчето, на около 15 секунда. А мога ли да попитам дали има разлика между двата типа капачки, защото днес си закупих нова, но малко се различаваше от старата, а уж е със същия OEM номер - 1245000406.

 

Стара

1245000406.jpg

 

Нова

2662062.jpg

 

На тази, с която купих колата, уплътнението беше започнало да се къса и купих друга, която изглеждаше по същия начин, но с нея маркучите постоянно бяха много меки и даже веднъж горния беше направил вакуум, когато колата изстина, а на другия ден видях, че липсва около 10-12 милиметра антифриз, предполагам защото не е държала налягане. Ето защо днес си купих нова, която изглежда като тази на втората снимка и е малко по-различна. Вдигнах капака и мигновено усетих разлика. Когато стиснах маркучите, те бяха по-твърди, но не на камък, а дотолкова, че да не мога да им допирам стените една в друга. Новата се монтира малко по-трудно от предишните, от които имам 3 броя. И двете капачки са на 1,4 бара, просто има лека разлика в дизайна им, затова питам дали мога спокойно да си карам с новата - Febi? Както един колега каза - аз съм автомобилен хипохондрик. :)


Този пост е редактиран от EseAmor: 09 октомври 2020 - 17:35

  • 0

#28 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 10 октомври 2020 - 01:59

Дизайна е малко важен.Чудесна е капачката щом отваря на нужното налягане и отговаря по номер.
  • 1

#29 EseAmor

EseAmor

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 206 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Yambol
  • Автомобил:
    Mercedes w124
    CLK c208

Публикувано 10 октомври 2020 - 10:32

Да, и двете са на 1,4 бара, просто ме притесняваше, че е малко по-различна и реших, че може да не работи коректно, понеже старите бяха от първия тип, но явно няма причина за тези притеснения. Благодаря много още веднъж! :) Запазвам си правото да питам пак, като се чудя нещо. :beer


  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни