На CLS-a по подразбиране е KLD2. Дургото, което си заслужава е KLD4, но KLD2 си е доста добре, най-линеен е. KLD4 има много сила в началото, после е същото. KLD1 е подходящ за зимни условия и плавно потегляне.
Можеш да пробваш да сетнеш и друг Dataset. Стандартният за 219 е Dataset 2. На Dataset 0 смесите са по-богати. Dataset 0 е стандратен за комбитата на 211 и 500 моторите.
Другите параметри, които си заслужава да се пробват са Dashpot, Nsoll Umshaltung, други два и още три, както казваше Пената . Dashpot и Pulсation Compensation of Load Detection са флип-флоп, когато единият е активен, другият трябва да е неактивен. Нещо като OBD и OBD2.
Съветът ми е да ги активираш един по един за да можеш да си извлечеш обективни изводи.
Така се случи, че за 2 месеца минах към 12.000 километра.
Харчи си масълце на поразия, ама доливам
Иначе си поиграх да задам правилния размер на гумите, няма кой знае каква промяна.
После ще пробвам да задам KLD4 да видим.... в момента от място като потегля се замисля, но като набере не дава да се пипне газта, даже превърта гумите, по спомен е на KLD1
Продължава да си записва десен intake вал, че е в неправилна позиция, кодът е STORED, не пали чека. Може да го запише веднъж на 2000 км, може да го запише и на 100 км, според мен ваносът се предава.
Електромагнитите са сменени с нови, от силвърстар. Датчиците на валовете са БОШ, понеже в СС е към 400 лева бройката, и не ми се дават 1600 за 4 датчика, които едва ли ще спасят нещо.
Диагностиката не дава проблем с датчици, всички белези излизат (на 305 градуса "кръгчетата" са си в центъра и на 4-те вала).
Така или иначе няма да го мъча повече - другия мотор е събран, просто трябва да остане време и за самото слагане.
На "новия" двигател също всичко си съвпада /то оставаше и да не съвпадне /