На CLS-a по подразбиране е KLD2. Дургото, което си заслужава е KLD4, но KLD2 си е доста добре, най-линеен е. KLD4 има много сила в началото, после е същото. KLD1 е подходящ за зимни условия и плавно потегляне.
Можеш да пробваш да сетнеш и друг Dataset. Стандартният за 219 е Dataset 2. На Dataset 0 смесите са по-богати. Dataset 0 е стандратен за комбитата на 211 и 500 моторите.
Другите параметри, които си заслужава да се пробват са Dashpot, Nsoll Umshaltung, други два и още три, както казваше Пената
. Dashpot и Pulсation Compensation of Load Detection са флип-флоп, когато единият е активен, другият трябва да е неактивен. Нещо като OBD и OBD2.
Съветът ми е да ги активираш един по един за да можеш да си извлечеш обективни изводи.
Така се случи, че за 2 месеца минах към 12.000 километра.
Харчи си масълце на поразия, ама доливам ![:) smile.png](https://static.mbclub.bg/forums/public/style_emoticons/default/smile.png)
Иначе си поиграх да задам правилния размер на гумите, няма кой знае каква промяна.
После ще пробвам да задам KLD4 да видим.... в момента от място като потегля се замисля, но като набере не дава да се пипне газта, даже превърта гумите, по спомен е на KLD1
Продължава да си записва десен intake вал, че е в неправилна позиция, кодът е STORED, не пали чека. Може да го запише веднъж на 2000 км, може да го запише и на 100 км, според мен ваносът се предава.
Електромагнитите са сменени с нови, от силвърстар. Датчиците на валовете са БОШ, понеже в СС е към 400 лева бройката, и не ми се дават 1600 за 4 датчика, които едва ли ще спасят нещо.
Диагностиката не дава проблем с датчици, всички белези излизат (на 305 градуса "кръгчетата" са си в центъра и на 4-те вала).
Така или иначе няма да го мъча повече - другия мотор е събран, просто трябва да остане време и за самото слагане.
На "новия" двигател също всичко си съвпада /то оставаше и да не съвпадне
/