Нещо друго, което пробвам напоследък е да сменя байт 37 и 38 - обиколка на гумите. Струва ми се, че този параметър участва индиректно в изчисленията за подавания към колелата въртящ момент.
На 211 с ЕГС52/53 е кодирано 1995 мм (07 CB), само че двата байта са записани отзад-напред - CB 07. Реалната обиколка е 2050 мм.
На 219 с EGS52/53 и VGSNAG2 е кодирано 1990 мм (07 C6), като в EGS е записано отзад-напред ( C6 07), а във VGSNAG2, поне при мен, е записано отпред-назад. Обиколката реално пак е 2050 мм.
На 199 (SLR) обиколката и реално, и в кодировката на кутията е 2070 mm (08 16).
В момента на CLS-a съм кодирал 2020 вместо 1990 - 07 Е4.
Накрая пак трябва да се прекалкулира чексумата или няма са запише успешно новата кодировка.
(211) af40: 61 66 34 30 01 00 00 0D 00 04 14 07 0C 0C 00 01 01 01 00 00 00 01 00 00 00 82 00 00 1B 04 FE 0B E8 03 E8 03 CB 07 20 00 35 84
(219) bm74: 62 6D 37 34 07 08 01 06 01 09 1A 16 24 24 00 09 03 03 08 00 00 01 00 00 00 82 00 00 3B 0C 5A 0A E8 03 E8 03 C6 07 2D 00 5A 66
(199) ma07: 6D 61 30 37 0E 09 01 11 01 00 0C 22 48 48 00 09 03 03 0B 00 00 01 00 03 00 82 00 00 3B 4C F4 0B E8 03 E8 03 16 08 2D 00 AB 51