Веригата ти е разпънага достатъчно и от този момент започва да износва зъбните колела.
Този пост е редактиран от sers: 25 юни 2020 - 08:44
Публикувано 25 юни 2020 - 08:42
Този пост е редактиран от sers: 25 юни 2020 - 08:44
Публикувано 25 юни 2020 - 09:29
Здравейте, от скоро карам E200 w211, фейсова (184 к.с.). При студен старт веригата изтраква за 3-5 секунди, след което е абсолютно безшумна. Има ли симптоми, които да подсказват, че е за смяна?
Публикувано 25 юни 2020 - 10:59
Публикувано 25 юни 2020 - 11:11
Здравейте, от скоро карам E200 w211, фейсова (184 к.с.). При студен старт веригата изтраква за 3-5 секунди, след което е абсолютно безшумна. Има ли симптоми, които да подсказват, че е за смяна?
Колега, ама верно си задаваш отговори.
Да, веригата ти е за смяна.
Ако искаш можеш да я четеш на Стар, може да чакаш да ти светне чек-енджин.
Моят съвет е - сменяй веднага веригата! Ако не можеш веднага, то не карай колата.
Публикувано 25 юни 2020 - 17:39
Ей, как го плашите човека. Да сменя веднага верига, че даже и да спре колата от движение, а той най-вероятно не знае дали е верига или повдигачи, или за м.обтегач.
Със Стар диагноза няма как да разбере дали веригата е за смяна, освен ако не е твърде късно.
За целта се свалят капаците и се гледа по белези и с колко градуса изостава, и както написа Прокопи има и специален инструмент за проверка на веригата.
Публикувано 25 юни 2020 - 22:39
Ей, как го плашите човека. Да сменя веднага верига, че даже и да спре колата от движение, а той най-вероятно не знае дали е верига или повдигачи, или за м.обтегач.
Със Стар диагноза няма как да разбере дали веригата е за смяна, освен ако не е твърде късно.
За целта се свалят капаците и се гледа по белези и с колко градуса изостава, и както написа Прокопи има и специален инструмент за проверка на веригата.
ivancho, карай си 124ката, човече, и приеми, че автомобилостроенето е прогресирало и след този апогей.
Ясно, че за чужда сметка може да го играем ларж, но ако му прескочи на човека веригата ти ли ще му поемеш разходите? А тук говорим за кола, която може би е купена с разтеглена верига. При разтеглена верига на м271 има ограничен брой запалвания и пробег и след това става голямата беля.
Стардиагноза ти хваща отклонение на балансиращите зъбчатки при натискане на перфектна верига с отверка. Това се идентифицира и с ОБД-четец. Няма нужда да се свалят капаци - има си апаратура за целта.
Тракане на верига и чукане на повдигачи са коренно различни шумове. Не можеш да ги сбъркаш. За различната им продължителност няма да споменавам.
Ама всеки си решава какво е най-добро за него - пък може и веригата да се саморегенерира, знаеш ли?
Публикувано 26 юни 2020 - 06:35
карай си 124ката
Не се притеснявай - карам си я. Не съм тук, за да си мерим колите. Има хора, които карат по-нови и по-хубави коли от 212.
Без даже и на снимка да сте виждали колата или да сте чули звука при палене, поставихте диагноза.
Направо го изпратите да смени веригата в Германия, та да си тръгне доволен, че е дал една шапка с пари, но са подменили половината карантии и след това ще си кара колата спокоен.
Публикувано 26 юни 2020 - 09:23
Публикувано 26 юни 2020 - 10:19
Ох... така ги оправят и в дилърствата, че не е истина...
Ама добре че са я омазали там, да му писне на първия ѝ собственик и да се озове в мен за приятни пари
Иначе онтопик: веригата явно си е за смяна, и да не е, пак е! Нищо толкова плашещо няма в тази верига.
Публикувано 26 юни 2020 - 13:15
Колата не е купувана от автокъща, диагностицирана е в Алком (оторизиран сервиз) преди покупка. Веригата се чува само при студен старт, следващата седмица ще я закарам да я сменят. Благодаря много за информацията
Публикувано 30 юни 2020 - 06:45
Така. От няколко сервиза ми казаха, че мотора е с две вериги. Задължително ли се сменя и долната верига? Отделно от това ме наплашиха с едни адджустери/авансатoри, които стуват около 3000 лв. В тази връзка, можете ли да препоръчате адекватен сервиз за град София?
Този пост е редактиран от izotope: 30 юни 2020 - 06:47
Публикувано 30 юни 2020 - 08:59
Публикувано 30 юни 2020 - 09:38
При мен няма филми с автомобила, върви си идеално, няма грешки, лампи не светят, само претраква като запаля на студен старт за няколко секунди и това е, след това веригата е напълно безшумна, дори и при следващи паления. Това е и причината да търся някакъв читав сервиз, в който няма да ми съдерат кожата
Публикувано 30 юни 2020 - 14:20
Публикувано 30 юни 2020 - 16:41
3000 лв са двата ( на изпускателния и на смукателния) оригинални, верига около 300-400 оригинална, зависи кой колко ще те скочи, обтегача е около 250+- лв ( пак същото), банани по 30-40 лв за бр., успокоителя около 4 лв, Имаш гарнитура на капака....
Афтрър маркет - феби комплекта целия е около 250 -300 лв без колелата ( верига, обтегач с тапа, успокоител, 2 банана ).
Колелата има по 250 и по 600 ( май на валео бяха)/ брой.
Аз съм на хал с разтегане на вригата в начален стадий и ще сменя превантивно само веригата- колеалта са ми здрави. Затова търся вариянт само с измъкване на веригата без да свалям валовете
За София имам човек със сервиз който сменя и вериги. Ако искаш пиши на ЛС да ти дам кординати.
ABV
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни