Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

видео: Уплътняване на комън рейл дюзи - OM651Mercedes-Benz W212 E300 Bluetec Hybrid

W212 Hybrid OM651

  • Please log in to reply
15 мнения по тази тема

#1 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 април 2020 - 19:03

Здравейте.
Миналата година направих тема, в която ви показах уплътняването на дюзи на двигател ОМ611. Сега ще ви покажа и за двигател ОМ651.
Автомобилът, по който ще работя, е Mercedes-Benz W212 E300 Bluetec Hybrid (Facelift 2015).
Постарах се да бъда максимално обективен както в работата, така и с информацията за двигателя.
Мисля, че тя би била полезна за всеки, който се захваща с тази процедура.

На пръв поглед елементарна, но от видеото се вижда, че трябва да се внимава в някои моменти, за да няма неприятни изненади.

 


  • 3

logo-600-1002.png


#2 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 21 април 2020 - 21:25

поздравления за труда!

 

много интересно.

 

колко струва този ремонт?

 

какво значи шум като парен локомотив за откриване на проблема?


  • 0

#3 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 април 2020 - 21:38

поздравления за труда!

 

много интересно.

 

колко струва този ремонт?

 

какво значи шум като парен локомотив за откриване на проблема?

 

Благодаря.

За части и консумативи около 100лв.

В началото на видеото можеш да чуеш, при загрял двигател как се чува ;)


Този пост е редактиран от grosmaster: 21 април 2020 - 21:46

  • 0

logo-600-1002.png


#4 az_be

az_be

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 391 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Бургас
  • Автомобил:
    Honda Legend 3.7 VTEC

Публикувано 21 април 2020 - 21:49

Много добре направено видео, от - до!
Очакваме нови епизоди.

п.п ОМ 642 страда ли от проблеми с дифтунгите, правил ли си такива?
  • 0

#5 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 21 април 2020 - 21:53

Много добре направено видео, от - до!
Очакваме нови епизоди.

п.п ОМ 642 страда ли от проблеми с дифтунгите, правил ли си такива?

 

Всички CDI-та  страдат от този проблем ОМ642 , ОМ629 и тн.....


Този пост е редактиран от grosmaster: 21 април 2020 - 21:53

  • 0

logo-600-1002.png


#6 Ivan W210

Ivan W210

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 2836 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    E320 4MATIC
    E 250 TD
    150hp,1999
    ОГИН БЕШЕ!!!

Публикувано 22 април 2020 - 08:04

Браво, супер полезна тема!
  • 0

#7 d3zk0u

d3zk0u

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стралджа
  • Автомобил:
    w212

Публикувано 24 април 2020 - 13:29

Браво за видеоурока! Добавям само, че аз ги пускам в ултразвукова вана, която взех за 25 лева и върши страхотна работа.

Прикачени файлове


  • 0

#8 Linkestis

Linkestis

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 230 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:London
  • Автомобил:
    CLS 320 CDI
    C 220 CDI

Публикувано 24 април 2020 - 18:35

Браво за видеоурока! Добавям само, че аз ги пускам в ултразвукова вана, която взех за 25 лева и върши страхотна работа.

Видимо има ефект,а реално при работа на двигателя?


  • 0

#9 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 24 април 2020 - 21:38

Само да вметна,че ефекта от ултразвуковите ванички е спорен.
Някой път след почистване проблемите се влошават.
Доколкото си спомням сервизите които предлагат услугата пускат също и ток на дюзата,за да симулират работата и.
Иначе,да външно чистят добре.
  • 0

#10 d3zk0u

d3zk0u

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стралджа
  • Автомобил:
    w212

Публикувано 27 април 2020 - 12:26

Видимо има ефект,а реално при работа на двигателя?

Когато ми се е налагало да вадя дюза поради проблем в нея, я изпращам директно на стенд и рециклиране, а иначе когато сменям дихтунг винаги ги чистя, но не съм забелязал някаква промяна в работата на мотора, освен липсата на онова "цъфкане", след смяната на дихтунга.

Само да вметна,че ефекта от ултразвуковите ванички е спорен.
Някой път след почистване проблемите се влошават.
Доколкото си спомням сервизите които предлагат услугата пускат също и ток на дюзата,за да симулират работата и.
Иначе,да външно чистят добре.

Да сервизите, които предлагат тази услуга са снабдени със стенд, който струва.... много парички..

Аз съм пуснал тема за бензиновите дюзи, че правя опит да си направя такъв симулатор(комутатор), за по-добро изчистване.. 


  • 0

#11 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 27 април 2020 - 16:01

Когато ми се е налагало да вадя дюза поради проблем в нея, я изпращам директно на стенд и рециклиране, а иначе когато сменям дихтунг винаги ги чистя, но не съм забелязал някаква промяна в работата на мотора, освен липсата на онова "цъфкане", след смяната на дихтунга.

Да сервизите, които предлагат тази услуга са снабдени със стенд, който струва.... много парички..
Аз съм пуснал тема за бензиновите дюзи, че правя опит да си направя такъв симулатор(комутатор), за по-добро изчистване..

Написах го за да имат предвид читателите,за да не се втурнат да си купуват ванички за 25лв.и да очакват чудеса.
Също така точно за тия стендове говоря че не е сигурно колко поразии ще направят на дюзата като я чистят.Независимо бензинова или дизелова.
Сервизите които познавам отдавна не се занимават с такова почистване,след като са имали случаи с влошаване на работата на занесени дюзи.
  • 0

#12 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2840 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 27 април 2020 - 16:10

Ако са свалени разпръсквачките е хубаво да се почистят с ултразвук. Ама само те. От там нататък чистенето на стенд е все едно да си сипеш добавка за почистване на дюзите. Ако нещо е прецакано вътре в дюзата с почистване няма да се оправи.


  • 0

#13 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 27 април 2020 - 19:01

Винаги преди уплътняване проверявам корекциите със Стар Диагноза за да видя състоянието им.

Ако е необходимо, след като ги демонтирам отиват за рециклиране.

При дори при една дефектна дюза е хубаво да се рециклират и другите.

Колегите са наясно и имат нужната апаратура и стендове за тях.


  • 0

logo-600-1002.png


#14 sers

sers

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 502 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Коли
  • Автомобил:
    C280

Публикувано 13 юли 2020 - 15:27

Колега на какъв пеобег приблизително се подменят дифтунгите, благодаря.
  • 0
S-класите не правят мъжете - мъже , но ги правят гъзари, нали , Ехе хе-хе

#15 grosmaster

grosmaster

    Фен на Клуба

  • Потребители на форума
  • 5223 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Пловдив
  • Автомобил:
    BMW

Публикувано 13 юли 2020 - 22:14

Колега на какъв пеобег приблизително се подменят дифтунгите, благодаря.

Няма определен пробег, още повече ако някой ги е свалял поради някаква причина и не е подменил старата дихтунга/болт или почистил....

.... картинката става пълна, ако не е сложил грес и ти се наложи да е извадиш :D


  • 0

logo-600-1002.png






Also tagged with one or more of these keywords: W212, Hybrid, OM651

1 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 1 гости, 0 анонимни