Нова звезда в гаража :)
Започната от Klimfilt, 06 апр 2020 - 10:18:05
49 мнения по тази тема
#31
Публикувано 10 април 2020 - 07:05
Страхотна,
Преди каското ако имаш свободни € качи един амг пакет и ще стане невероятна и външно. Така е малко скучна
Sent from my iPhone using Tapatalk
Преди каското ако имаш свободни € качи един амг пакет и ще стане невероятна и външно. Така е малко скучна
Sent from my iPhone using Tapatalk
#32
Публикувано 10 април 2020 - 08:40
Благодаря, но никога не съм харесвал само визията на АМГ, пък като вдигнеш капака и вътре двулитрово дизелче. Но съм съгласен, че може да е скучна с този авангард пакет, това е другият недостатък. Много търсех поне екстериора да е ексклузив, но на никакви пари нямаше кола с тези екстри и ексклузив пакет. Пък било то и само външен, да не говорим и за интериорен.
#33
Публикувано 10 април 2020 - 14:00
При предишните Ц класи (204) си се усеща разликата, поне по мои наблюдения - без значение седан/комби. Не че е най-важното, но си има разлики и екстериорно, и интериорно. Зависи от човек и това колко гледа детайла/кой му е важен.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#34
Публикувано 10 април 2020 - 18:00
Не на всеки му допада показност от тип гъзарщина.
Колата си стои тежко на пътя и без АМГ пакет.
Колата си стои тежко на пътя и без АМГ пакет.
Този пост е редактиран от az_be: 10 април 2020 - 18:01
#35
Публикувано 10 април 2020 - 20:24
Колеги колата дойде днес. Покарах я малко из вътрешните улици, че без номера лошо. Първите ми впечатления са че е мудна. Но това го отдавам на факта, че последно време карам активно джипката, а тя е атмосферка бензин. Второ на факта че много отдавна не съм карал дизелов автомат и третото място е за прецизната АСК. Не успях да цъкам много, че и други задачи ме чакаха, отделно вътре всичко е на немски и е майка плаче
Прикачени файлове
#36
Публикувано 10 април 2020 - 23:05
... По самата кола като недостатък за сега виждам най-вече белият кожен салон...
Е, както най-често се случва в живота - едно искаш, а друго ти се дава!
Според мен (ако позволиш) това е най-големият плюс на тази машина.
Ще се цапа, ще чистиш, но и след пет години ще сядаш с усмивка в нея.
Имал съм кола със светъл бежов салон (вече беше изцапан) и усещането е много приятно!
Сега за малко щях да купя една със салон като твоя, но за бъдещ уличен хулиган щеше много да бие на очи.
Честито и само приятни моменти да имате с нея!
P.S. Явно имаме сходно мислене в определени моменти - октомври '2018:
DSC01018b.jpg 90,22K 13 Брой сваляния
#37
Публикувано 11 април 2020 - 13:35
Нормално е по малките улички да се усеща мудна, поне моите наблюдения относно дизеловите Бенцове, е че на бавни скорости, винаги се усещат мудни.... по скоро са за возене, отколкото за вървене. 191 кс и 400 нм не са чак толкова малко, нищо че е почти 1,7т. , според мен на магистралата ще се усеща по жива, и ще е съвсем различно.. е не и изтребител обаче.
#38
Публикувано 11 април 2020 - 21:50
Честито на колегата,много безаварийни километри.Честно казано и при VW се наблюдава мудност при дизелака 2.0TDi 190к.с.,спрямо 2.0TDi 170к.с(предишно поколение).Забелязвам,че новите комънрейли се правят малко,като бензинови мотори.В ниските не скачат така,както преди със старите поколения дизелаци(особено помпа-дюза).За сметка на това се развъртат по-добре във високите обороти и не умират веднага след 3хил.оборота.Единствената причична за мен е екологията и новите SRC системи.След премахване на DPF и ремап на мотора нещата се оправят.
#39
Публикувано 13 април 2020 - 09:02
Мда, както и колегата Prokopi предположи, наистина маслото което са плеснали немците е най-евтиното. IMG_2055.jpg 155,43K 15 Брой сваляния Извинявам се за лошото качество на снимката. Маслото е 5/30 229.52
Относно вървежа, надявам се наистина на дълго да не е така. Днес или утре мина ли пред КАТ, директно на Северната тангента. Ще опитам и разходка до Благоевград по магистралата, стига да приемат в декларацията като основание "тестдрайв"
Другото което се зачетох е тази въпросна нова SCR система и като видях къде и как е набутано всичко, ми стана ясно, че след време за да се ремонтира нещо по тази кола, директно мотора се вади. Вътре така е набутано всичко, че плъх не може да се свре... А и тази верига отзад...
Това което обмислям сега е дали да не и сложа от тези прозрачните защитни фолиа на предната част. Някой има ли преки наблюдения от този тип защита? Повече ползи или минуси има? При евентуално отлепяне на фолиото в бъдеще, защитния лак на колата пада ли, нарушава ли се ? Като цяло ще се радвам да прочета мнения от клиенти (потребители) на тази услуга, че търговците казват, че е по-добре от фабричната защита дори...
#40
Публикувано 13 април 2020 - 09:13
Аз имам само на фаровете и не е мръднало вече трета година. Дадоха ми пет години гаранция
#41
Публикувано 13 април 2020 - 09:57
Относно прозрачното фолио,аз съм се интересувал,адски скъпо е.
Много по-скъпо е от фолиране с някакъв цвят.
По спомен за цял автомобил е в порядъка на 6000 лв.
Иначе проблеми няма с отлепянето.
За драскотини върши работа,но за нещо малко по-дълбоко пак трябва подготовка на детайла и боядисване,за да изглежда добре след поставяне на новото фолио.
Много по-скъпо е от фолиране с някакъв цвят.
По спомен за цял автомобил е в порядъка на 6000 лв.
Иначе проблеми няма с отлепянето.
За драскотини върши работа,но за нещо малко по-дълбоко пак трябва подготовка на детайла и боядисване,за да изглежда добре след поставяне на новото фолио.
Този пост е редактиран от daimler1: 13 април 2020 - 10:01
#42
Публикувано 13 април 2020 - 10:22
Относно цената, сега се свързах с една фирма в Горубляне, доста известна. Веднага попитаха колата дали е АМГ или само АМГ оптика, не фигурират опции за ексклузив, авангард или базово... Обясниха там, работели с една марка фолио Xpel едното било Плюс или Лукс, нещо от сорта, за преден капак, калници, фарове и предна броня = 1380 евро или 2700 лв... Исках единствено да защитя боята и лака по-дълго време, това с цветовете категорично не ми харесва.
#43
Публикувано 13 април 2020 - 10:45
Относно цената, сега се свързах с една фирма в Горубляне, доста известна. Веднага попитаха колата дали е АМГ или само АМГ оптика, не фигурират опции за ексклузив, авангард или базово... Обясниха там, работели с една марка фолио Xpel едното било Плюс или Лукс, нещо от сорта, за преден капак, калници, фарове и предна броня = 1380 евро или 2700 лв... Исках единствено да защитя боята и лака по-дълго време, това с цветовете категорично не ми харесва.
Цената оправдана ли е според теб?
#44
Публикувано 13 април 2020 - 10:55
Генерално не съм запознат на 100% с преимуществата на фолиото все още за да кажа дали е оправдана или не. Но в събота като ми сметнаха приблизително колко ще ми е каското на година и сега с тази цена, определено ще платя още едно цялостно каско и малко отгоре само за фолио, което си е простотия изначално. Просто не зная дали при евентуално пребоядисване след щети ще ми докарат същия цвят и няма да се разминава с останалите. До колкото знам в София не са много хората с наистина качествени камери за боя.
#45
Публикувано 13 април 2020 - 12:32
Аз лично се интересувах от фолио заради следите от камъчета по предните детайли.Лично за себе си предпочетох да пребоядисвам броня и капак всяка година ако е нужно от колкото да дам такива пари за частично облепяне при което пак ще се получи различен нюанс.
Освен това както казах при по-сериозно одиране пак отиваме на бояджия.
Боядисването се избива от каското.
Можеш да не подписваш протокола докато не ти хареса изпълнението.
Дали ще преливат в съседни детайли и какво и как ще правят теб не те интересува.
Освен това както казах при по-сериозно одиране пак отиваме на бояджия.
Боядисването се избива от каското.
Можеш да не подписваш протокола докато не ти хареса изпълнението.
Дали ще преливат в съседни детайли и какво и как ще правят теб не те интересува.
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни