повечето неща в списъка даден от колегата по горе са си точно консумативи за този мотор и рядко изкарват 500000км за да ги смениш накуп...
Помощ при покупка на Е220 W212
Започната от lLevSkaRa, 01 апр 2020 - 20:24:18
32 мнения по тази тема
#16
Публикувано 03 юни 2020 - 11:51
#17
Публикувано 03 юни 2020 - 18:11
Освен водната помпа, другите карантии държат до половин милион. Ама няма как да го знаете. Купуваш си "новата" кола, мерц....на 140к км. Пък реално е на 600к км. Отиваш в сервиз - веригата за смяна. Извод - мерцедесите не са като едно време.
#18
Публикувано 03 юни 2020 - 20:08
Чудя се дали новите с директното впръскване имат шанс да ме изкарат до 200к без да отварям мотора или подменям сериозни агрегати (бензините визирам).
Гледам GLA, GLC, 205... и не мога да се накумя още...
Например дали пиезо дюзите им директно впръскване ще изкарат 200к, или и те като при Ауди и по-късните БМВ са направени от Бош или Magneti Marelli.
Дали ще усети проблем с впръскването или ще пикае в цилиндъра докато направи свинщина.
Дали помпата за високото на горивната рейка няма да текне (както моята на Ауди-то).
Дали двигателя рязко ще почне да "гори" масло заради отлагания, или пък ще пробие някое вакуумче да омаже въздушния филтър с масло.
Дали dual-clutch трансмисиите не са адска пръчка, че ги хейтят много как дърварски сменят при GLA, за разлика от DSG-тата.
И те такива едни неща... блокът и главата вероятно ще са ок, страх ме е да си помисля, ако не са.
#19
Публикувано 03 юни 2020 - 20:24
Аз също гледам гла и глц с мисъл за градски автомобил.
Мисълта ми е доста обширна и принципна и за сега избирам само купето.За мотор(ел.дв.) не мисля.
Гледам,гледам и сякаш глц не ми идва никак.И то ми е малко вътре,някакво никакво катърче ми е.
Докато гла си е определено малко и то си се знае.Малко и късо,но пък височко за по-лесно слизане и качване.По ми е съразмерно и красиво.
С хубави джантички и АМГ пакет си е зверче.
ГЛЦ-то ми е като яйце вирнато на някакви колелца.
Само размишлявам...
Мисълта ми е доста обширна и принципна и за сега избирам само купето.За мотор(ел.дв.) не мисля.
Гледам,гледам и сякаш глц не ми идва никак.И то ми е малко вътре,някакво никакво катърче ми е.
Докато гла си е определено малко и то си се знае.Малко и късо,но пък височко за по-лесно слизане и качване.По ми е съразмерно и красиво.
С хубави джантички и АМГ пакет си е зверче.
ГЛЦ-то ми е като яйце вирнато на някакви колелца.
Само размишлявам...
#20
Публикувано 03 юни 2020 - 21:52
Там е работата, че GLA не е високо пак бронята му е на един бордюр време от разруха.
Иначе да, точно щото не ми трябва дълга кола, искам 4х4 и да е основно на предно и да включва задното само когато е на зор.
Виж я на снимките (тази я оглеждам отдалеч вече няколко дни).
Иначе GLC ми е приятно, мен ме кефи повече от ML-a, a то е наследник на GLK реално.
gla1.JPG 74K 12 Брой сваляния gla2.JPG 88,9K 12 Брой сваляния
#21
Публикувано 04 юни 2020 - 06:49
Имам проблеми с писането на коментари в google chrome, за това ползвам internet explorer, явно има някакъв проблем. До колегата prokopi69, меко казано не съм съгласен с нещата с които написа. От Мерцедес ясно е казано кога да се смени верига и кога да се обслужи този автомобил. Сега прибави и проблемите на този мотор масления охладител и всички течове. Има статия която не мога да ти я шерна, заради проблема с коментарите да видиш колко коли са отзовани заради този проблемен мотор. Имам документи от първия до последния ден на колта плюс ТЮФ, та дори има и ДЕКРА. Това не е 124, първите мотори на ОМ651 имат куп проблеми, за които съм сигурен, че всички са наясно. Да някой изкарват 500К, но зависи от коя година, някой от първите мотори не избутват и 100К, за това да не си говорим просото така без конкретика. ОМ651 мотора обхваща много голям диапазон от години и през това време получава доработки и му се отстраняват детските болести.
Само може да погледнеш колко Спринтери не изкарват и 200К километра и колко мотора OM651 има в OLX.
#22
Публикувано 04 юни 2020 - 07:01
Само така мога да я шерна.
Прикачени файлове
Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 04 юни 2020 - 07:01
#23
Публикувано 04 юни 2020 - 07:22
За конкретиката - я да чуем кога се сменя верига на OM651...
#24
Публикувано 04 юни 2020 - 07:50
С червеничкото то си пиши.
Прикачени файлове
#25
Публикувано 04 юни 2020 - 10:05
.....Например дали пиезо дюзите им директно впръскване ще изкарат 200к, или и те като при Ауди и по-късните БМВ са направени от Бош или Magneti Marelli.
Дали ще усети проблем с впръскването или ще пикае в цилиндъра докато направи свинщина.
.
Относно дюзите, мисля МБ минаха и те на Бош. Приятел има glc 250 4 matic вече над 110к и не е споделял за проблем с дюзите. До колкото четяхме, бензиновите са на около 200 бара, виж дизеловите отиват до 2000 бара и там има опция дюзата да замине до 100-150 к .
#26
Публикувано 04 юни 2020 - 11:20
В тази връзка да попитам - има ли първи по-трайни впечатления от W205-ците? Визирам бензиновите двигатели. С прекалено заоблените и издути форми някак ще се свикне според пакета и тнт. С двигателите как стоят нещата - обичайните драми като предходния модел? Наложи се някакво мнение, че W204, фейслифтовите, особено M271.86.... се обслужват по-трудно и сложно, ако трябва да се ремонтират.
"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"
#27
Публикувано 04 юни 2020 - 15:15
Здравейте колеги , търсенето продължава , прочетох повечето мнения , колегата със сметката от 5-6 хил лв малко ме стресна , тъй като заглеждам и преди фейслифта.Айрматика препочитам да го избягвам заради скъпите възглавници и кофти пътя който имаме тук в бг , съща така разликата за мен от въздушното и нормалното не е толкова голяма.Относно км-те , кола без да е проверена в сайтове където им излиза историята от ВИН номера и без сервизна история не разглеждам.Все пак оставям с впечатлението , че Е220 е здрав мотор бих искал да получа и някакви сравнения с Е250 плюсове и минуси между 2-та мотора.Като цяло возията , вървежа и разхода ме устройват при Е220 , разбира се фейслифтовата изглежда доста по добре - бюджета ми е между 20 и 30 хил лв като същевременно се търси и в Германия (мн бързо изчезват читавите там буквално за ден).Както казах търсенето продължава вече няколко месеца , почвам да се замислям и за Е250 да разширя малко филтъра на търсенето ;д Всякаква информация и съвети ще са ми от голяма полза.Поздрави!
#28
Публикувано 04 юни 2020 - 18:46
Митко - това от вестник Стършел ли го копира?
Към автора на темата - правилно си се ориентирал за Германия. В БГ всички са на "оригинални" километри - 140к км.
Към автора на темата - правилно си се ориентирал за Германия. В БГ всички са на "оригинални" километри - 140к км.
#29
Публикувано 05 юни 2020 - 13:08
Към автора на темата - имаш лично съобщение.
#30
Публикувано 12 юли 2020 - 09:28
Здравейте колеги , пиша да се похваля че търсенето свърши.Тръгнахме за една , която не ни хареса и на връщане изкочи друга в последния момент която взех за 5 мин.Германка на 190к км фейслифтова Е220 ще се опитам да прикача и снимки.И за да не става поста просто като хвалене , приемам всякакви съвети на кое да обърна внимание първо като дойде в БГ като предпазна мярка на дюзите - искам да кажа какви добавики е добре да се слагат с горивото и какво масло да се ползва за двигателя и кутията?
https://prikachi.net/image/vPILB
https://prikachi.net/image/vPNxI
https://prikachi.net/image/vP7Oi
Този пост е редактиран от lLevSkaRa: 12 юли 2020 - 09:30
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни