Към съдържанието

  •  

Снимка
- - - - -

Помощ при покупка на Е220 W212


  • Please log in to reply
32 мнения по тази тема

#16 mr Big

mr Big

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 1953 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 03 юни 2020 - 11:51

повечето неща в списъка даден от колегата по горе са си точно консумативи за този мотор и рядко изкарват 500000км за да ги смениш накуп...


  • 0

#17 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 03 юни 2020 - 18:11

Освен водната помпа, другите карантии държат до половин милион. Ама няма как да го знаете. Купуваш си "новата" кола, мерц....на 140к км. Пък реално е на 600к км. Отиваш в сервиз - веригата за смяна. Извод - мерцедесите не са като едно време.
  • 1

#18 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2020 - 20:08

Чудя се дали новите с директното впръскване имат шанс да ме изкарат до 200к без да отварям мотора или подменям сериозни агрегати (бензините визирам).

Гледам GLA, GLC, 205... и не мога да се накумя още...

Например дали пиезо дюзите им директно впръскване ще изкарат 200к, или и те като при Ауди и по-късните БМВ са направени от Бош или Magneti Marelli.

Дали ще усети проблем с впръскването или ще пикае в цилиндъра докато направи свинщина.

Дали помпата за високото на горивната рейка няма да текне (както моята на Ауди-то).

Дали двигателя рязко ще почне да "гори" масло заради отлагания, или пък ще пробие някое вакуумче да омаже въздушния филтър с масло.

 

Дали dual-clutch трансмисиите не са адска пръчка, че ги хейтят много как дърварски сменят при GLA, за разлика от DSG-тата.

И те такива едни неща... блокът и главата вероятно ще са ок, страх ме е да си помисля, ако не са.


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5183 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

Публикувано 03 юни 2020 - 20:24

Аз също гледам гла и глц с мисъл за градски автомобил.
Мисълта ми е доста обширна и принципна и за сега избирам само купето.За мотор(ел.дв.) не мисля.
Гледам,гледам и сякаш глц не ми идва никак.И то ми е малко вътре,някакво никакво катърче ми е.
Докато гла си е определено малко и то си се знае.Малко и късо,но пък височко за по-лесно слизане и качване.По ми е съразмерно и красиво.
С хубави джантички и АМГ пакет си е зверче.
ГЛЦ-то ми е като яйце вирнато на някакви колелца.
Само размишлявам...
  • 0

#20 kdl

kdl

    clockwork orange

  • Замразено членство
  • 8412 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Turbo Quattro
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 03 юни 2020 - 21:52

Там е работата, че GLA не е високо :) пак бронята му е на един бордюр време от разруха.

Иначе да, точно щото не ми трябва дълга кола, искам 4х4 и да е основно на предно и да включва задното само когато е на зор. 

 

Виж я на снимките (тази я оглеждам отдалеч вече няколко дни).

Иначе GLC ми е приятно, мен ме кефи повече от ML-a, a то е наследник на GLK реално.

 

Прикачен файл  gla1.JPG   74K   12 Брой сваляния Прикачен файл  gla2.JPG   88,9K   12 Брой сваляния


  • 0

Audi_A4_avatar.gif


#21 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 юни 2020 - 06:49

Имам проблеми с писането на коментари в google chrome, за това ползвам internet explorer, явно има някакъв проблем. До колегата prokopi69, меко казано не съм съгласен с нещата с които написа. От Мерцедес ясно е казано кога да се смени верига и кога да се обслужи този автомобил. Сега прибави и проблемите на този мотор масления охладител и всички течове. Има статия която не мога да ти я шерна, заради проблема с коментарите да видиш колко коли са отзовани заради този проблемен мотор. Имам документи от първия до последния ден на колта плюс ТЮФ, та дори има и ДЕКРА. Това не е 124, първите мотори на ОМ651 имат куп проблеми, за които съм сигурен, че всички са наясно. Да някой изкарват 500К, но зависи от коя година, някой от първите мотори не избутват и 100К, за това да не си говорим просото така без конкретика. ОМ651 мотора обхваща много голям диапазон от години и през това време получава доработки и му се отстраняват детските болести.

Само може да погледнеш колко Спринтери не изкарват и 200К километра и колко мотора OM651 има в OLX.


  • 0

#22 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 юни 2020 - 07:01

Само така мога да я шерна.

Прикачени файлове


Този пост е редактиран от dimitar stoichev: 04 юни 2020 - 07:01

  • 0

#23 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 04 юни 2020 - 07:22

За конкретиката - я да чуем кога се сменя верига на OM651...
  • 0

#24 dimitar stoichev

dimitar stoichev

    Напреднал

  • Потребители на форума
  • 320 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София

Публикувано 04 юни 2020 - 07:50

С червеничкото то си пиши.

Прикачени файлове

  • Прикачен файл  erfew.jpg   412,4K   12 Брой сваляния

  • 0

#25 Klimfilt

Klimfilt

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 650 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Mercedes Benz W213 - E220D 4matic
    Mercedes Benz W164 - ML 350 4matic - SOLD :(
    Mercedes Benz W201- 190D
    BMW F39 - X2 sDrive18d
ГАРАЖ Виж ГАРАЖА

Публикувано 04 юни 2020 - 10:05

.....

Например дали пиезо дюзите им директно впръскване ще изкарат 200к, или и те като при Ауди и по-късните БМВ са направени от Бош или Magneti Marelli.

Дали ще усети проблем с впръскването или ще пикае в цилиндъра докато направи свинщина.

.

Относно дюзите, мисля МБ минаха и те на Бош. Приятел има glc 250 4 matic вече над 110к и не е споделял за проблем с дюзите. До колкото четяхме, бензиновите са на около 200 бара, виж дизеловите отиват до 2000 бара и там има опция дюзата да замине до 100-150 к .


  • 0

#26 Antoni_

Antoni_

    Чирак

  • Потребители на форума
  • 212 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Plovdiv
  • Автомобил:
    C180 S204 Kompressor BlueEFFICIENCY Avantgarde 2010 - ex
    C250 S204 Facelift BlueEFFICIENCY Avantgarde 2012

Публикувано 04 юни 2020 - 11:20

В тази връзка да попитам - има ли първи по-трайни впечатления от W205-ците? Визирам бензиновите двигатели. С прекалено заоблените и издути форми някак ще се свикне според пакета и тнт. С двигателите как стоят нещата - обичайните драми като предходния модел? Наложи се някакво мнение, че W204, фейслифтовите, особено M271.86.... се обслужват по-трудно и сложно, ако трябва да се ремонтират.


  • 0

"Ръката Му отдава всекиму - дължимото"


#27 lLevSkaRa

lLevSkaRa

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 04 юни 2020 - 15:15

Здравейте колеги , търсенето продължава , прочетох повечето мнения , колегата със сметката от 5-6 хил лв малко ме стресна , тъй като заглеждам и преди фейслифта.Айрматика препочитам да го избягвам заради скъпите възглавници и кофти пътя който имаме тук в бг , съща така разликата за мен от въздушното и нормалното не е толкова голяма.Относно км-те , кола без да е проверена в сайтове където им излиза историята от ВИН номера и без сервизна история не разглеждам.Все пак оставям с впечатлението , че Е220 е здрав мотор бих искал да получа и някакви сравнения с Е250 плюсове и минуси между 2-та мотора.Като цяло возията , вървежа и разхода ме устройват при Е220 , разбира се фейслифтовата изглежда доста по добре - бюджета ми е между 20 и 30 хил лв като същевременно се търси и в Германия (мн бързо изчезват читавите там буквално за ден).Както казах търсенето продължава вече няколко месеца , почвам да се замислям и за Е250 да разширя малко филтъра на търсенето ;д Всякаква информация и съвети ще са ми от голяма полза.Поздрави!


  • 0

#28 prokopi69

prokopi69

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 787 Мнения:
  • Град:с. Бъта
  • Автомобил:
    С220 CDI

Публикувано 04 юни 2020 - 18:46

Митко - това от вестник Стършел ли го копира?

Към автора на темата - правилно си се ориентирал за Германия. В БГ всички са на "оригинални" километри - 140к км.
  • 0

#29 d3zk0u

d3zk0u

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 24 Мнения:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стралджа
  • Автомобил:
    w212

Публикувано 05 юни 2020 - 13:08

Към автора на темата - имаш лично съобщение.


  • 0

#30 lLevSkaRa

lLevSkaRa

    Прохождащ

  • Нови потребители
  • 3 Мнения:
  • Град:Пловдив

Публикувано 12 юли 2020 - 09:28

Здравейте колеги , пиша да се похваля че търсенето свърши.Тръгнахме за една , която не ни хареса и на връщане изкочи друга в последния момент която взех за 5 мин.Германка на 190к км фейслифтова Е220 ще се опитам да прикача и снимки.И за да не става поста просто като хвалене , приемам всякакви съвети на кое да обърна внимание първо като дойде в БГ като предпазна мярка на дюзите - искам да кажа какви добавики е добре да се слагат с горивото и какво масло да се ползва за двигателя и кутията?
https://prikachi.net/image/vPILB
https://prikachi.net/image/vPNxI
https://prikachi.net/image/vP7Oi


Този пост е редактиран от lLevSkaRa: 12 юли 2020 - 09:30

  • 0




0 потребител(и) четат тази тема

0 потребители, 0 гости, 0 анонимни