Здравейте на всички.Дойде момента в който ми предстой покупка на по нова кола.Спрял съм се на фейслифтовите Е220 след 2013 , задължително да не е с въздушно окачване.До сега не съм имал бенц , интересува ме главно поддръжката на този автомобил (обслужване , предница , кутия ) като се има предвид нашата нафта и пътища...Ще се кара смесено г/д половината от ежедневния ми път е извънградски др половина градски.Ще съм мн благодарен ако получа груби цифри за поддръжката на този тип автомобил , благодаря Ви предварително!
Помощ при покупка на Е220 W212
Започната от lLevSkaRa, 01 апр 2020 - 20:24:18
32 мнения по тази тема
#1
Публикувано 01 април 2020 - 20:24
#2
Публикувано 15 май 2020 - 13:21
Здравей колега, имам фейслифтовия модел E 250 CDi, уж е с проблемния двигател ОМ651, но до сега само масло съм сменял. Без въздушно окачване е, обаче возията е много твърда! Филтрите са малко скъпички - горивен 120 лв, маслен 18 лв, филтър купе 50 лв, въздушен 50 лв. Не съм имал проблеми със скоростната кутия - редовно и стриктно сменям маслото! Разхода на гориво като цяло е нисък, но всичко зависи от крака ти
#3
Публикувано 15 май 2020 - 14:04
Здравей колега!Здравей колега, имам фейслифтовия модел E 250 CDi, уж е с проблемния двигател ОМ651, но до сега само масло съм сменял. Без въздушно окачване е, обаче возията е много твърда! Филтрите са малко скъпички - горивен 120 лв, маслен 18 лв, филтър купе 50 лв, въздушен 50 лв. Не съм имал проблеми със скоростната кутия - редовно и стриктно сменям маслото! Разхода на гориво като цяло е нисък, но всичко зависи от крака ти
Колко километра си и навъртял и за колко време,ако можеш да споделиш?
#4
Публикувано 15 май 2020 - 17:53
Баси скъпите филтри, чуек. И за какво си купувате такъв клас кола, като искате да е опоскана от към екстри, гола като пушка?
#5
Публикувано 17 май 2020 - 07:50
За да може да се покажа че съм с Мерк! Аз като закъсам и масло сменям през година... И да въпреки , много са здрави тез машини!
#6
Публикувано 18 май 2020 - 08:48
Здравей колега, от Януари месец и аз съм собственик на W212 Facelift. Изминал съм над 6 хил км до сега и съм доволен от избора си. E 250 CDI (двойна турбина) 4Matic AMG пакет е мойта, със същия двигател е като E220 CDI. Казват, че тези двигатели имат проблеми с веригата, но времето ще покаже. Не мисля, че като даваш 20 хил евро за такава кола и след това да се притесняваш за окачване или за цена на филтри е нормално. Аз филтрите си ги поръчах от Autodoc, от две години само от тях си ги поръчвам - маслен филтър Mahle 15 лв, кабинен филтър Hengst 35 лв, горивен филтър с датчик Mahle 100 лв, маслен филтър Mahle 15 лева. Масло Fuchs 5w30 си поръчвам от EBay Германия, поръчвам ги само от един магазин и то по 20 литра наведнъж около 14 лв ми идва на литър! От няколко години карам 3те си автомобила с техни масла и не съм имал проблеми. Летни гуми си поръчах от Avtogumi.bg за по 235 лв GoodYear Asymetric 5 245/40/18. Най-важно според мен да е на реални километри и да няма сериозен удар. За гуми, масла, филтри и окачване не се притеснявай. Щом имаш лукса да даваш толкова пари за един автомобил, значи ще имаш пари и за поддържка!
#7
Публикувано 18 май 2020 - 09:04
Баси скъпите филтри, чуек. И за какво си купувате такъв клас кола, като искате да е опоскана от към екстри, гола като пушка?
Да колега, цените на филтрите са по-скъпи примерно в сравнение с Audi A6 или BMW 5 серия. Просто трябва да си знаеш възможностите и да не купуваш кола, която не можеш да поддържаш. В България за съжаление има такава практика, имаш 10 лв и с 8те лв си купуваш кола и после се чудиш от къде да спестиш.
#8
Публикувано 18 май 2020 - 14:31
Баси скъпите филтри, чуек. И за какво си купувате такъв клас кола, като искате да е опоскана от към екстри, гола като пушка?
Аз не виждам човека да търси "опоскана кола от към екстри, гола като пушка", просто не иска Airmatic. Аз например като търсих моята в Германия ми направи впечатление, че около 50% са с Airmatic и това по никакъв начин не влияе на наличието други екстри.
А и филтрите не са драма, първо не са чак много скъпи, второ колко често се сменяват...
Този пост е редактиран от Bokouser: 18 май 2020 - 14:45
#9
Публикувано 18 май 2020 - 14:56
Конкретно по въпроса ти: Предницата, ако говорим за носачи, накрайници, лагери, тампони и др., са на цени около тези на w211. Кутията, обслужването е като на w211.
Масло и филтри около 300 лева. И препоръчвам да се кара с оригинално масло 5w30 заради DPF филтъра, че там им е драмата..
Наскоро ми се наложи на точно такъв да сменям задни амове с пружини и макферсоните - Bilstein амове, Sachs пружини, Kayaba тампони, по спомен 800 лева..
И най-желателното е преди покупка, диагностика със Стар, да се проверят километрите, мотора и кутията..
Успех!
#10
Публикувано 19 май 2020 - 09:49
И моите пет стотинки по темата. Маслото на 9G-tronic се сменя на 125 хил. км. Т.е. няма да ти се случва често. Понеже търсиш фейсова, много вероятно да е с 9 - степенната кутия...
#11
Публикувано 19 май 2020 - 15:43
Щом един Airmatic (за мен тази "есктра" прави 50% от колата) е голямата тревога, какво остава за другите по-големи проблеми, като дюзи, вериги, дпф-и, помпи и т.н. Един комплект качествени гуми струва почти колкото въздушното. В крайна сметка има и Ц класа. Всеки си дава жълтиците както сметне за добре, просто моето мнение е такова.Аз не виждам човека да търси "опоскана кола от към екстри, гола като пушка", просто не иска Airmatic. Аз например като търсих моята в Германия ми направи впечатление, че около 50% са с Airmatic и това по никакъв начин не влияе на наличието други екстри.
А и филтрите не са драма, първо не са чак много скъпи, второ колко често се сменяват...
Иначе за филтрите съм на твоето мнение, не си хванал иронията ми.
Този пост е редактиран от ЦецоКолев: 19 май 2020 - 15:44
#12
Публикувано 01 юни 2020 - 17:33
Има някакъв проблем с копирането на коментара във форума ако така се разбере нещо ок, ако не може администратора да го изтрие.
Прикачени файлове
#13
Публикувано 01 юни 2020 - 19:28
За 6 хил. лв хората сменят двигателя на автомобила... Почти всички таксита в Германия са с този мотор, които са превътяли над половин милион километри. Като си купувате коли на 500 хил км и катострофирали катафалки много е вероятно да сменяте всякакви глупости по колата. E220 CDI няма нищо общо с Рено, на Мерцедес е. Просто не купувайте бивши таксита, не купувайте коли по ниски под реалната цена, проверете си ги преди покупка и няма да имате толкова главоболия. Доста блокирали V6 двигатели на Мерцедес и БМВ съм видял и чувал, така че няма вечни двигатели.Има някакъв проблем с копирането на коментара във форума ако така се разбере нещо ок, ако не може администратора да го изтрие.
#14
Публикувано 02 юни 2020 - 06:56
Ех така ми се искаше да подмина коментара ти и да се направя, че не съм го прочел ама уви ще се опитам да ти отговоря с 2-3 изречения, без да се заяждам.
Защото, наскоро прочетох нещо хубаво в този форум, а именно защо сме в него. Но ти не си стигнал до тази дискусия, защото гледам си регистриран преди 10 дни и едва ли си направил труда да го попрочетеш.
Тука нямаме нужда от съзидателни забележки тип 3 клас, кой какво си е купил и какво е трябвало да направи. Тук сме защото имаме обща страст, да се забавляваме и да си помагаме. В момента човека има нужда от информация и аз му я давам на база на моя опит, а какво аз съм си купи, как съм си го купил и за какви пари си е моя работа. По същата логика мога да те нахокам, защо не си вземеш нов Мерцедес от магазина, а си взимаш втора употреба. Но дори и да не е така и си го купил кеш от Балкан Стар или Силвър Стар вече не знам как се водят, пак не може да определяш кой какво ще си взима. Това за смяната но мотора мислех да влезна в по големи подробности, но се отказах, парите които съм дал за обслужване са нещо нормално и стандартно за този мотор. Мислех по подробно да ти отговоря на но докато ти пиша се отказах, защото според мен няма смисъл и няма да доведе до нищо хубаво. Надявам се да съм помогнал на колегата с цените които съм му дал и успех при покупката на автомобил.
#15
Публикувано 02 юни 2020 - 21:55
Не се коси толкова, нормално в БГ влизат 212 на поне 500 000км. Пълни гробове. Вярно е, че из европата има на по 100к км. подързани, запазени и т.н. Но те не стигат до БГ. И знаеш ли защо? Точно така - защото са скъпи. А българина подрежда колите в Мобиле.бг по цена. И си казва - за кво ще му давам 20000 лв, ей го, че има тука една за 8...
3 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 3 гости, 0 анонимни