Педала на стар диагностиката не го показва като проблем, не знам защо на оная джаджа Елм го показа. Изключиха го като вариант, все пак и аз вярвам на стара. Но явно и в ЕГР не е проблема, след толкова проби днес няма как всичките да не работят и да забиват по еднакъв начин - при най обикновено рязко подаване на газ дори на равно, а не при шпорене на магистрала и да забие след 120-130км.... Турбина, дюзи,дебитомер, кутия всичко ок и в идеални стойности според показанията. Чак в петък ме записаха за нова диагностика, проблема можело да бъде още нещо + егр, моя бил 100% пътник, но ако и новият покаже пак 95от95, то ясно че и моя си е бил здрав.
Ходих при двама от най-хвалението майстори диагностицици, по над час гледаха данните. Направо ме отчаяха. Ако знаех, че ще стане така още в началото щях да отида в Силвър Стар.
Влиза в авариен режим
Започната от kristiyan92, 28 фев 2020 - 18:11:04
27 мнения по тази тема
#16
Публикувано 10 март 2020 - 19:54
#17
Публикувано 10 март 2020 - 20:37
При 211 ЕГР-а се изключва софтуерно доколкото знам.Няма нужда да се сменя.
Нещо за всмукателния колектор казаха ли?
Да не би лопатките да са запекли в някакво положение и заедно с отворения ЕГР да набиват грешка..?И все пак диагностиката ще го регистрира.
Моторчето на турбото ако стои постоянно отворено също ще забива,за да предотврати пренадуване.
Не са много вариянтите,просто се чудя как "майсторите" не откриват проблема.
Нещо за всмукателния колектор казаха ли?
Да не би лопатките да са запекли в някакво положение и заедно с отворения ЕГР да набиват грешка..?И все пак диагностиката ще го регистрира.
Моторчето на турбото ако стои постоянно отворено също ще забива,за да предотврати пренадуване.
Не са много вариянтите,просто се чудя как "майсторите" не откриват проблема.
#18
Публикувано 10 март 2020 - 21:05
При 211 ЕГР-а се изключва софтуерно доколкото знам.Няма нужда да се сменя.
Нещо за всмукателния колектор казаха ли?
Да не би лопатките да са запекли в някакво положение и заедно с отворения ЕГР да набиват грешка..?И все пак диагностиката ще го регистрира.
Моторчето на турбото ако стои постоянно отворено също ще забива,за да предотврати пренадуване.
Не са много вариянтите,просто се чудя как "майсторите" не откриват проблема.
И аз се чудя, живота ми скъси тая кола. За колектора нищо не казаха. Гледаха стойности в обороти, на 2 на 3000 хиляди държах газста. Турбото не даваше индикации, стойностите му в граници. Като проблем само ЕГР записваше. Ще видим други ден, но съм 99% че и този ЕГР дето сложих пак ще е максимално отворен както и моя...За мен проблема е в следствие на махането на катализторите, веднага след тях почнаха драмите, нищо че масово се твърди че катализатора на 2.7 няма нужда от софтуерна намеса.
#19
Публикувано 10 март 2020 - 21:38
Какви обороти(на място),какви пет лева?
Тия хора имат ли завършен трети клас?
Колата трябва да е в движение,под товар,да се гледат живи данни и в момента в който забие да се гледа от какво е станало.
Дано да попаднеш на правилните хора!
И искай да ти направят колата,а не да ти казват какво да сменяш на твоя отговорност!
Тия хора имат ли завършен трети клас?
Колата трябва да е в движение,под товар,да се гледат живи данни и в момента в който забие да се гледа от какво е станало.
Дано да попаднеш на правилните хора!
И искай да ти направят колата,а не да ти казват какво да сменяш на твоя отговорност!
#20
Публикувано 10 март 2020 - 21:56
Колега, 2,7 има 2 модификации. Едната е с вакуумно-електрическо управление на турбото и ЕГР, другата е с актуатори. Нищо чудно самия ЕГР клапан механично да си работи, но вакуумния клапан (или актуатора, в зависимост с кой мотор си) да не го движи.
При W211 би трябвало мотора да е ОМ647 с актуаторите и би трябвало да има сонди за изгорелите газове. И на диагностика трябва да излезе.
Не знам на какъв майстор си попаднал, ама щом на забила в авариен режим кола е успял да провери, че турбото бачка супер, надали ще ти свърши работа.
Тоше, за клапите в колектора си излиза конкретна грешка.
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
При W211 би трябвало мотора да е ОМ647 с актуаторите и би трябвало да има сонди за изгорелите газове. И на диагностика трябва да излезе.
Не знам на какъв майстор си попаднал, ама щом на забила в авариен режим кола е успял да провери, че турбото бачка супер, надали ще ти свърши работа.
Тоше, за клапите в колектора си излиза конкретна грешка.
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
Този пост е редактиран от asenov_m: 10 март 2020 - 22:04
#21
Публикувано 10 март 2020 - 22:29
Да с 647 започва номера на мотора, но мнението на всички дето се допитах беше че катализаторите се махат и няма проблеми защото колата няма дпф. Иначе след като се видя ЕГР грешката, пича вика от него е, чест проблем си било при w211 . Каза да взема друг работещ и после на живи данни ще видим дали работи и всичко е ОК. Е аз взех сложих и видях, че няма промяна още на момента и без диагностика.Нямало нужда от живи данни, защото грешките ги записвало. Остана утре да търся трето мнение...от трети пак доказан и уж проверен човек с диагностика, че вече тотално откачих.
#22
Публикувано 11 март 2020 - 09:38
То ЕГР може да се тества на място със Стар. Има опцията да се затвори и отвори. Звука на мотора се променя драстично при затворен и отворен ЕГР.
Реално казваш, че дава грешка ЕГР обаче не казваш каква грешка. Там си има номер на грешката и текст към тази грешка.
#23
Публикувано 11 март 2020 - 19:42
А бе,чух че не ти трябва Стар,а ти трябва сешоар,ама голям!
Нещо като калорифер!
Пак като не е изгорял компа е добре!
На ония олигофрени "доказаните майстори" ходи им запали гаражите,че да им е топло..
Нещо като калорифер!
Пак като не е изгорял компа е добре!
На ония олигофрени "доказаните майстори" ходи им запали гаражите,че да им е топло..
#24
Публикувано 12 март 2020 - 13:52
Да добре си чул Със съдействието на Асенов_М и един негов човек. Проблема се оказа в компютъра. Пиновете са яко клеясали и при опит да се позачистят с тънка отврверка сигурно ще се строшат, едвам се държат ръждата ги е ударила. След чистене с контактен спрей падна много гняс, колата тръгна,не заби като преди веднага, а чак днес след навъртяни 10-15км. Вторият ЕГР дето купих поне го ползвахме за тестер(120лв тестер )- само му закачихме буксата и го гледахме дали мърда изваден отвън - движи без проблем. Сега сигурно ако пак се зачистят пиновете отново ще се оправи, но няма смисъл. Ще търся "нов" 15 годишен компютър, който да не е така клеясал. Другия вариант е софтуерно да се изключи егр-а и колата тръгне, но с тоя мокър компютър с клеясали пинове ще е въпрос на време друго нещо да дефектира.
Сега въпросът е като търся компютър със същия номер ли трябва да е и трябва ли обучение?
#25
Публикувано 12 март 2020 - 18:58
Същия номер,няма обучение.Да добре си чул Със съдействието на Асенов_М и един негов човек. Проблема се оказа в компютъра. Пиновете са яко клеясали и при опит да се позачистят с тънка отврверка сигурно ще се строшат, едвам се държат ръждата ги е ударила. След чистене с контактен спрей падна много гняс, колата тръгна,не заби като преди веднага, а чак днес след навъртяни 10-15км. Вторият ЕГР дето купих поне го ползвахме за тестер(120лв тестер )- само му закачихме буксата и го гледахме дали мърда изваден отвън - движи без проблем. Сега сигурно ако пак се зачистят пиновете отново ще се оправи, но няма смисъл. Ще търся "нов" 15 годишен компютър, който да не е така клеясал. Другия вариант е софтуерно да се изключи егр-а и колата тръгне, но с тоя мокър компютър с клеясали пинове ще е въпрос на време друго нещо да дефектира.
Сега въпросът е като търся компютър със същия номер ли трябва да е и трябва ли обучение?
#26
Публикувано 12 март 2020 - 19:28
Същия номер,няма обучение.
Демек като намеря същия номер(което явно е трудно защото днес звънях на 20 места), само го забождам и колата тръгва? Имоблайзера не е ли вътре точно в тоя компютър?
#27
Публикувано 12 март 2020 - 19:52
Не съм абсолютно сигурен,но преди време търсих за познат комп за В202 цди и беше така.Демек като намеря същия номер(което явно е трудно защото днес звънях на 20 места), само го забождам и колата тръгва? Имоблайзера не е ли вътре точно в тоя компютър?
Може би трябва да се допиташ до профи за по-сигурно.
Извинявам се ако съм те подвел!
#28
Публикувано 13 март 2020 - 16:42
иска обучение или по точно
да се прехвърли имобилайзера
0 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 0 гости, 0 анонимни