Здравейте.Имам пореден проблем с Е класа 270цди 2003г.
Колата влиза в авариен режим. Първият път беше набила много грешки след разкачане на акумулатора заради махане на катализаторите - изтриха ги(не беше със стар диагостика) и колата тръгна. Минаха два дни и пак влезна в авариен режим, след рязко подаване на газ. Закачиха я пак на Стара и не показа нищо за което да се хванат. След изчистване тръгна, но след няма и километър пак влезна в авариен режим. Веднага на диагностика - стара показа "Слабо напрежение". Викат сменяй акумулатора, той е обикновен 100AH 720 стартов ток,който е на около година и попринцип дори 1 месец да не се ползва не пада.Трябвало да е AGM, от там идали ядовете(а във форумите е писано, че няма ядове и с обикновен акумулатор а и до сега нямаше проблем). Та възможно ли е заради акумулатора да влиза в авариен режим, все пак AGM-ите са по 400лв и да не стане поредното излишни даване на пари.
Влиза в авариен режим
Започната от kristiyan92, 28 фев 2020 - 18:11:04
27 мнения по тази тема
#1
Публикувано 28 февруари 2020 - 18:11
#2
Публикувано 28 февруари 2020 - 19:37
Не е възможно.Здравейте.Имам пореден проблем с Е класа 270цди 2003г.
Колата влиза в авариен режим. Първият път беше набила много грешки след разкачане на акумулатора заради махане на катализаторите - изтриха ги(не беше със стар диагостика) и колата тръгна. Минаха два дни и пак влезна в авариен режим, след рязко подаване на газ. Закачиха я пак на Стара и не показа нищо за което да се хванат. След изчистване тръгна, но след няма и километър пак влезна в авариен режим. Веднага на диагностика - стара показа "Слабо напрежение". Викат сменяй акумулатора, той е обикновен 100AH 720 стартов ток,който е на около година и попринцип дори 1 месец да не се ползва не пада.Трябвало да е AGM, от там идали ядовете(а във форумите е писано, че няма ядове и с обикновен акумулатор а и до сега нямаше проблем). Та възможно ли е заради акумулатора да влиза в авариен режим, все пак AGM-ите са по 400лв и да не стане поредното излишни даване на пари.
Сменяй сервиза!
Обикновенно забиването е свързано с надува на турбото,ЕГР или дебитомер.
Смени майстора!
#3
Публикувано 28 февруари 2020 - 20:11
И аз така мисля, няма логика. Странното е че почна да прави проблема след махането на катализатора, направо се отпуши...преди да забие. Трият се грешките и се оправя, но вече след 2 подавания на газ пак забива, докато първия път изкара повече. Вторник имам час при друг препоръчан диагностицик, който каза че ще търсим проблема в движение - до сега диагностика все ми правеха след това на място.Иначе по таблото нищо не индикира проблема.
#4
Публикувано 28 февруари 2020 - 22:25
По таблото не индикира за такива проблеми,но компютъра записва грешки и няма начин Стар Диагноза да не ги прочете.
Дори няма нужда да бъде в движение.
Дори няма нужда да бъде в движение.
#5
Публикувано 29 февруари 2020 - 08:39
На мен така описан проблема, много ми се струва ,че си за моторче на турбото.
#6
Публикувано 29 февруари 2020 - 11:25
като махна катализаторите изключва ли ги софтуерно
и ти си за обикновен акумулатор
AGM няма да може да го зарежда колата и ще се скапе бързо
тези само гледат да си продадат скъпите акумулатори
#7
Публикувано 29 февруари 2020 - 12:15
като махна катализаторите изключва ли ги софтуерно
и ти си за обикновен акумулатор
AGM няма да може да го зарежда колата и ще се скапе бързо
тези само гледат да си продадат скъпите акумулатори
Преди да ги махна питах двама човека занимаващи се с диагностика на мерцедеси, дали трябва след махането на катализаторите да се пипа нещо по настройките - отговора беше не.Самия катализатор беше толкова запушен, че беше избил отстрани. Иначе колата дойде от Австрия с тотално умрял АГМ акумулатор, като и модула до него беше заминал и светеше че не зарежда. След като ги смених се оправи. Но сега с това забиване е ад.
Иначе на стар след забиване гледаха за грешка - нищо не изкара,освен "Слабо напрежение", но то как да не е слабо, като стоя закачена над час на диагностика, ровиха по модулите, нормално е да се е изтощил.
#8
Публикувано 29 февруари 2020 - 13:06
Аз моята швейцарка я карам с Бош Силвър, сложих го веднага след като я купих. Естествено с трети акумулатор да не остане без напрежение. Чукам на дърво (и камък) няма грижи.
Този пост е редактиран от Silver BENZ: 29 февруари 2020 - 13:08
#9
Публикувано 29 февруари 2020 - 14:40
Срещнах познат дето си купил някакво китайско устройсто за 20лв - ЕЛМ***
Викам я да пробваме - като грешки изкара
P2132 Throttle Position Sensor F Circuit Low Input
P2346 Cylinder 11 Above Knock Threshold
#10
Публикувано 29 февруари 2020 - 15:01
Ако ELM327 ти показва че има грешки... то няма как Стар диагноза да покаже че няма грешки. Освен ако не са излезнали тези грешки в интервала между закачането на Стар Д. и ELM327.
Преди 15-тина години махах DPF на бус и с 300 мъки софтуерно оправиха забиването и влизането в авариен режим.
#11
Публикувано 29 февруари 2020 - 16:52
Ако ELM327 ти показва че има грешки... то няма как Стар диагноза да покаже че няма грешки. Освен ако не са излезнали тези грешки в интервала между закачането на Стар Д. и ELM327.
Преди 15-тина години махах DPF на бус и с 300 мъки софтуерно оправиха забиването и влизането в авариен режим.
Нямаше го като грешка на стара. Чисти по модулите нещо човека,колата седя закачена над час. Прати ме на тест драйв и веднага заби. Веднага последва повторно закачване и показа грешка само за ниско напрежение.
Сега с Елма се появи това.
P2132 - Throttle/Pedal Position Sensor/Switch 'F' Circuit Low
#12
Публикувано 02 март 2020 - 19:07
Днес го закачаха пак на стар диагностика - показа същата грешка. Явно ще търся нов педал. Странното е че преди, не излизаше грешката, а колата пак влизаше в авариен режим. Дано като го сменя се оправи, а не това да е нов проблем появил се след другия. Иначе като запаля първите 3-4 пъти при подаване на газ си върви колата, ама после зацикля, натискам педала ама не ускорява, точно все 1 не отчита че давам газ. Понякога пък още като тръгна не усеща подаване на газ. Странна работа.
#13
Публикувано 10 март 2020 - 18:28
Две седмици по-късно, две диагностики по-късно, колата още не върви. Окончателно мразя кочината.
Закачи я друг препоръчан човек в София. Всичко в норми без ЕГР клапан. Той постоянно отворен 95 от 95 единици, показа на стара. 100% бил той виновника. Викам си кеф - намери се проблема. Взимам втора употреба ЕГР, уж работещ - не работи на мойта кола същата работа - при първото подаване на газ влиза в авариен режим. Втора употреба части - риск - връщам го. Днес отивам при познат с морга, 3 ЕГР-а пробваме - всичките след първото подаване приключват. Свалени от работещи коли? Вече не знам, на работа ли да ходя, колата по майстори ли да карам, направо полудях. Тя с тоя проблем сеца не върви...мъка, добре че живея в равното, че с това сецане не знам как се изкачва баир...Безизходица тотална.
#14
Публикувано 10 март 2020 - 18:52
Мисля че ако беше посетил С.Стар щеше да ти излезе по-евтино и бързо.
Какво стана с педала?
Пак се повтарям,но ако диагностиката е Стар,няма начин да не изкара проблема.
Какво стана с педала?
Пак се повтарям,но ако диагностиката е Стар,няма начин да не изкара проблема.
#15
Публикувано 10 март 2020 - 19:32
А някой сети ли се да ти провери управлението на ЕГР-а, било то вакуумно или актуатор? Възможно е проблема да ти е там.Две седмици по-късно, две диагностики по-късно, колата още не върви. Окончателно мразя кочината.
Закачи я друг препоръчан човек в София. Всичко в норми без ЕГР клапан. Той постоянно отворен 95 от 95 единици, показа на стара. 100% бил той виновника. Викам си кеф - намери се проблема. Взимам втора употреба ЕГР, уж работещ - не работи на мойта кола същата работа - при първото подаване на газ влиза в авариен режим. Втора употреба части - риск - връщам го. Днес отивам при познат с морга, 3 ЕГР-а пробваме - всичките след първото подаване приключват. Свалени от работещи коли? Вече не знам, на работа ли да ходя, колата по майстори ли да карам, направо полудях. Тя с тоя проблем сеца не върви...мъка, добре че живея в равното, че с това сецане не знам как се изкачва баир...Безизходица тотална.
А и все си мисля, че ако си с ОМ647, би трябвало да имаш сонди по генерацията. И сега, както си избушил катализаторите, тия сонди да карат ЕГР да стои постоянно отворен, за да връща колкото може повече мизерия в мотора.
Също на диагностика може да ти проверят педала на газта дали работи коректно, щом си писал, че в него имаш съмнения.
На моето китайско делфи излизат тия работи, та на Стар ли да не излязат. Не вярвам проблема да е кой знае колко сериозен, според мен просто не си попаднал на някой, който да се поразрови по-сериозно.
Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни