Jump to content

  •  

Photo
- - - - -

Влиза в авариен режим


  • Please log in to reply
27 replies to this topic

#16 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Posted 10 March 2020 - 19:54

Педала на стар диагностиката не го показва като проблем, не знам защо на оная джаджа Елм го показа. Изключиха го като вариант, все пак и аз вярвам на стара. Но явно и в ЕГР не е проблема, след толкова проби днес няма как всичките да не работят и да забиват по еднакъв начин - при най обикновено рязко подаване на газ дори на равно, а не при шпорене на магистрала и да забие след 120-130км.... Турбина, дюзи,дебитомер, кутия всичко ок и в идеални стойности според показанията. Чак в петък ме записаха за нова диагностика, проблема можело да бъде още нещо + егр, моя бил 100% пътник, но ако и новият покаже пак 95от95, то ясно че и моя си е бил здрав.
Ходих при двама от най-хвалението майстори диагностицици, по над час гледаха данните. Направо ме отчаяха. Ако знаех, че ще стане така още в началото щях да отида в Силвър Стар.


  • 0

#17 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 10 March 2020 - 20:37

При 211 ЕГР-а се изключва софтуерно доколкото знам.Няма нужда да се сменя.
Нещо за всмукателния колектор казаха ли?
Да не би лопатките да са запекли в някакво положение и заедно с отворения ЕГР да набиват грешка..?И все пак диагностиката ще го регистрира.
Моторчето на турбото ако стои постоянно отворено също ще забива,за да предотврати пренадуване.
Не са много вариянтите,просто се чудя как "майсторите" не откриват проблема.
  • 0

#18 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Posted 10 March 2020 - 21:05

При 211 ЕГР-а се изключва софтуерно доколкото знам.Няма нужда да се сменя.
Нещо за всмукателния колектор казаха ли?
Да не би лопатките да са запекли в някакво положение и заедно с отворения ЕГР да набиват грешка..?И все пак диагностиката ще го регистрира.
Моторчето на турбото ако стои постоянно отворено също ще забива,за да предотврати пренадуване.
Не са много вариянтите,просто се чудя как "майсторите" не откриват проблема.

И аз се чудя, живота ми скъси тая кола. За колектора нищо не казаха. Гледаха стойности в обороти, на 2 на 3000 хиляди държах газста. Турбото не даваше индикации, стойностите му в граници. Като проблем само ЕГР записваше. Ще видим други ден, но съм 99% че и този ЕГР дето сложих пак ще е максимално отворен както и моя...За мен проблема е в следствие на махането на катализторите, веднага след тях почнаха драмите, нищо че масово се твърди че катализатора на 2.7  няма нужда от софтуерна намеса.


  • 0

#19 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 10 March 2020 - 21:38

Какви обороти(на място),какви пет лева?
Тия хора имат ли завършен трети клас?
Колата трябва да е в движение,под товар,да се гледат живи данни и в момента в който забие да се гледа от какво е станало.

Дано да попаднеш на правилните хора!

И искай да ти направят колата,а не да ти казват какво да сменяш на твоя отговорност!
  • 0

#20 asenov_m

asenov_m

    Член на МБКБ

  • Членове на клуба
  • 99 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    MB S203 C270 CDI 2001г.

Posted 10 March 2020 - 21:56

Колега, 2,7 има 2 модификации. Едната е с вакуумно-електрическо управление на турбото и ЕГР, другата е с актуатори. Нищо чудно самия ЕГР клапан механично да си работи, но вакуумния клапан (или актуатора, в зависимост с кой мотор си) да не го движи.
При W211 би трябвало мотора да е ОМ647 с актуаторите и би трябвало да има сонди за изгорелите газове. И на диагностика трябва да излезе.
Не знам на какъв майстор си попаднал, ама щом на забила в авариен режим кола е успял да провери, че турбото бачка супер, надали ще ти свърши работа.

Тоше, за клапите в колектора си излиза конкретна грешка.


Изпратено от моят SNE-LX1 с помощта на Tapatalk

Edited by asenov_m, 10 March 2020 - 22:04 .

  • 0

m19269.gif


#21 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Posted 10 March 2020 - 22:29

Да с 647 започва номера на мотора, но мнението на всички дето се допитах беше че катализаторите се махат и няма проблеми защото колата няма дпф. Иначе след като се видя ЕГР грешката, пича вика от него е, чест проблем си било при w211 . Каза да взема друг работещ и после на живи данни ще видим дали работи и всичко е ОК. Е аз взех сложих и видях, че няма промяна още на момента и без диагностика.Нямало нужда от живи данни, защото грешките ги записвало. Остана утре да търся трето мнение...от трети пак доказан и уж проверен човек с диагностика, че вече тотално откачих.


  • 0

#22 sami

sami

    Администратор

  • Администратори
  • 2,840 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Дармщат
  • Автомобил:
    W215 CL500

User's Awards

19
3
2
Garage View Garage

Posted 11 March 2020 - 09:38

То ЕГР може да се тества на място със Стар. Има опцията да се затвори и отвори. Звука на мотора се променя драстично при затворен и отворен ЕГР.

Реално казваш, че дава грешка ЕГР обаче не казваш каква грешка. Там си има номер на грешката и текст към тази грешка.


  • 0

#23 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 11 March 2020 - 19:42

А бе,чух че не ти трябва Стар,а ти трябва сешоар,ама голям!:)
Нещо като калорифер!:)
Пак като не е изгорял компа е добре!
На ония олигофрени "доказаните майстори" ходи им запали гаражите,че да им е топло..:)
  • 0

#24 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Posted 12 March 2020 - 13:52

Да добре си чул  :yeah Със съдействието на Асенов_М и един негов човек. Проблема се оказа в компютъра. Пиновете са яко клеясали и при опит да се позачистят с тънка отврверка сигурно ще се строшат, едвам се държат ръждата ги е ударила. След чистене с контактен спрей падна много гняс, колата тръгна,не заби като преди веднага, а чак днес след навъртяни 10-15км. Вторият ЕГР дето купих поне го ползвахме за тестер(120лв тестер  :flag )- само му закачихме буксата и го гледахме дали мърда изваден отвън - движи без проблем.  Сега сигурно ако пак се зачистят пиновете отново ще се оправи, но няма смисъл. Ще търся "нов" 15 годишен компютър, който да не е така клеясал. Другия вариант е софтуерно да се изключи егр-а и колата тръгне, но с тоя мокър компютър с клеясали пинове ще е въпрос на време друго нещо да дефектира. 
Сега въпросът е като търся компютър със същия номер ли трябва да е и трябва ли обучение? 


  • 0

#25 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 12 March 2020 - 18:58

Да добре си чул  :yeah Със съдействието на Асенов_М и един негов човек. Проблема се оказа в компютъра. Пиновете са яко клеясали и при опит да се позачистят с тънка отврверка сигурно ще се строшат, едвам се държат ръждата ги е ударила. След чистене с контактен спрей падна много гняс, колата тръгна,не заби като преди веднага, а чак днес след навъртяни 10-15км. Вторият ЕГР дето купих поне го ползвахме за тестер(120лв тестер  :flag )- само му закачихме буксата и го гледахме дали мърда изваден отвън - движи без проблем.  Сега сигурно ако пак се зачистят пиновете отново ще се оправи, но няма смисъл. Ще търся "нов" 15 годишен компютър, който да не е така клеясал. Другия вариант е софтуерно да се изключи егр-а и колата тръгне, но с тоя мокър компютър с клеясали пинове ще е въпрос на време друго нещо да дефектира. 
Сега въпросът е като търся компютър със същия номер ли трябва да е и трябва ли обучение?

Същия номер,няма обучение.
  • 0

#26 kristiyan92

kristiyan92

    Прохождащ

  • Потребители на форума
  • 23 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:София
  • Автомобил:
    Мерцедес Е270ЦДИ

Posted 12 March 2020 - 19:28

Същия номер,няма обучение.

Демек като намеря същия номер(което явно е трудно защото днес звънях на 20 места), само го забождам и колата тръгва? Имоблайзера не е ли вътре точно в тоя компютър?


  • 0

#27 daimler1

daimler1

    Член на МБКБ

  • Замразено членство
  • 5,183 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Варна
  • Автомобил:
    в миналото W111 280E 62г.
    W123 230E 83г.
    W 124 220Е,
    W202Т 250 TD 97г.
    W210 E220CDI
    Сега:
    E500T 4-matik AMG
    SL500 R 230

User's Awards

43
2
2

Posted 12 March 2020 - 19:52

Демек като намеря същия номер(което явно е трудно защото днес звънях на 20 места), само го забождам и колата тръгва? Имоблайзера не е ли вътре точно в тоя компютър?

Не съм абсолютно сигурен,но преди време търсих за познат комп за В202 цди и беше така.
Може би трябва да се допиташ до профи за по-сигурно.
Извинявам се ако съм те подвел!
  • 0

#28 niknd

niknd

    Майстор

  • Потребители на форума
  • 1,699 Posts:
  • Пол:Мъж
  • Град:Стара Загора
  • Интереси:Интернет Мерцедес и всичко останало
  • Автомобил:
    S400 CDI / 2001г.

Posted 13 March 2020 - 16:42

иска обучение или по точно

да се прехвърли имобилайзера


  • 0




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users