въпрос C3 или C4 за w220
Започната от slavimaster, 26 фев 2020 - 17:43:18
60 мнения по тази тема
#31
Публикувано 07 юни 2020 - 09:00
Много полезна тема.
За часът да се свери (поне на таблото да показва точно) се кодира таблото като му се задава, че колата е без Нави. Тогава се отключва функцията за ръчна въвеждане на часа. Минуса е, че ако ползваш навигацията няма да ти се показват стрелките на таблото къде да завиваш.
За часът да се свери (поне на таблото да показва точно) се кодира таблото като му се задава, че колата е без Нави. Тогава се отключва функцията за ръчна въвеждане на часа. Минуса е, че ако ползваш навигацията няма да ти се показват стрелките на таблото къде да завиваш.
#32
Публикувано 07 юни 2020 - 20:25
То хубаво се кодира стрелките не ми трябват ама не ми позволява да го промена и кодирам ако се кодира през ICM-а както по горе бях писал и постнал и снимка.Много полезна тема.
За часът да се свери (поне на таблото да показва точно) се кодира таблото като му се задава, че колата е без Нави. Тогава се отключва функцията за ръчна въвеждане на часа. Минуса е, че ако ползваш навигацията няма да ти се показват стрелките на таблото къде да завиваш.
Днес бях свалил така или иначе акумулатора и гледах да го закача на кръгъл час тръгна от 12. 00 и след около 20 мин се свери на 5.36 много крив час та засега ми е около 6 мин назад това беше най доброто.
Най сетне днес вече имам пискане за колана почнах да изреждам всички възможни опции
Germany - не
Denmark, Finland, Sweden... - не
Gulf states - ДА и го оставих така.
Друго питане когато PSE модула записва грешки в всички врати и багажника възможно ли е помпата да е проблема или в всяка врата има теч. Колата отключва и заключва винаги без проблем но вакума след рестарт на модула или триенето на грешките работи различно време на всички врати и една по една започват да спират да работи soft close.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
#33
Публикувано 08 юни 2020 - 06:13
Да, в помпата е проблема и вратите започват да отказват една по една. Първо отказваше задна дясна, след това задна лява,след триене на грешка работеха около ден и пак отначало.
#34
Публикувано 13 юни 2020 - 21:43
Да, в помпата е проблема и вратите започват да отказват една по една. Първо отказваше задна дясна, след това задна лява,след триене на грешка работеха около ден и пак отначало.
След като изгледах тези
https://www.youtube....v=Fb7eRa63Z0I
https://www.youtube....h?v=UpMtQkakOyI
клипчета в тубата за помпата която трябва да прави около 3 бара налягане, днес реших да разглобя мойта и да видя за какво иде реч, след като стигнах до помпата на всяка тръбичка имаше хартиено тиксо с надпис за къде е и самата помпа имаше около 4-5 като гаранционни стикера да не се отваря явно са я ремонтирали в Австрия.
Записването на грешки беше ясно защото след тест с манометър се оказа че прави само 1.8 бара налягане. Опитах с натягане леко на болчетата на помпата но нямаше никакъв ефект да се покачи налягането.
Викам отварям я вътре ротора си беше здрав но 8 бр лопатки си бяха доста поизносени и имаха ъгъл на износване като на четки на електромотор естествено нямах под ръка нови (единствено в Ebay ми излезна ремонтен комплект ротор с лопатките на скромната цена от 110 Euro) след като ги огледах реших да ги обърна на 180 градуса и така вътрешния край дойде отвън затворих натегнах ги супер леко колкото да приберат детайлите тествах и резултата беше 2.2 бара донатегнах още малко равномерно и достигнах 2.8 което мисля, че е достатъчно.
Монтирах обратно всичко изтрих грешките от PSE модула и след няколко отваряне и затваряне нямаше записани грешки да видим дали ще го бъде и до кога.
Прикачени файлове
#35
Публикувано 14 юни 2020 - 06:56
Спомням си, че в един сервиз направиха същата процедура навремето, но не беше сполучлива,да изкарваше повече време,но все пак смениха помпата,която тогава струваше 1200 лв. и нямаше части втора ръка.
#36
Публикувано 14 юни 2020 - 10:02
Да помпата нова е скъпа но реално основния проблем е като почне да гори бушона и да не отключва значи е счупен ротора както се вижда на клипа.
Ако знам от какъв материал е ротора и лопатките ще питам за изработка тук в БГ каква цена би дошло лопатките ми приличат като от графит ама ротора незнам.
https://www.ebay.co....tm/323845424197 това е ремонтния комплект.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Ако знам от какъв материал е ротора и лопатките ще питам за изработка тук в БГ каква цена би дошло лопатките ми приличат като от графит ама ротора незнам.
https://www.ebay.co....tm/323845424197 това е ремонтния комплект.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
#37
Публикувано 14 юни 2020 - 10:36
На мен на 210 ми смениха помпата от Голф.
Според майстора първо в Голфа помпата работи в пъти по-малко,второ е много по-евтина,защото знаем какво се случва когато кажеш че търсиш част за Мерцедес.
Вярно че беше преди десет години,но я сложиха и забравих.
Между другото след като ми я сложи провери системата и се оказа че на единия фар парче от конектора е счупено и от там е изпускало.Помпата е била извънредно натоварена.
Според майстора първо в Голфа помпата работи в пъти по-малко,второ е много по-евтина,защото знаем какво се случва когато кажеш че търсиш част за Мерцедес.
Вярно че беше преди десет години,но я сложиха и забравих.
Между другото след като ми я сложи провери системата и се оказа че на единия фар парче от конектора е счупено и от там е изпускало.Помпата е била извънредно натоварена.
#38
Публикувано 27 юли 2020 - 21:04
добър вечер, да повдигна малко темата, че отдвана не съм писал.
Днес установих, че телефона в колата не работи по скоро колата не разпознава, че има сложен телефон.
Не говоря всеки ден през него минала седмица си работеше, последно в петък го взех с мен защото го ползвах извън колата на следващия ден си го закачих обратно без да съм говорил повече от него, до днес когато решавам да проведа разговор след като се качвам в колата и хоп на comand-a ми излиза Telephone unavailable.... gsm е вързан зарежда се и на екрана седи иконката с количката. Oдеве решавам да върза Стар-а да видя дали ще даде някаква грешка интересно на quick test не даде грешка в AGW нищо почнах да се ровя по модулите в comand-a няма грешка влизам в AGW (audio gateway) и на грешка ми излиза D117 на снимките се вижда като щракна на грешката и ми казва че няма връзка с control module Cellular telephone. намерих някакъв wake up test в AGW и всичко даде че работи без нещо за teleaid който така или иначе нямам.
Tа колеги питам аз къде може да се крие проблема успях да рестартирам оптичния ринг но няма промяна видно за да дига тая грешка е станало нещо, но да ли в самия телефон има нещо или някой от модулите не се вижда от системата бушони нещо има ли за него?
IMG_20200727_201735.jpg 124,4K 10 Брой сваляния IMG_20200727_201819.jpg 125,41K 10 Брой сваляния IMG_20200727_202638.jpg 156,76K 10 Брой сваляния
Ще ровя още сега да видя имали писано за проблема някъде някакви насоки. Не съм пробвал да махам акумулатора да видя ще се оправи ли че тъкмо съм си нагласил часовника да е г/д точен +5 мин ама последно ще пробвам и това ако се наложи.
#39
Публикувано 28 юли 2020 - 01:39
Зачисти контактните клеми на телефона.
Ако не тръгне,пробвай дали работи извън колата.
Ако не тръгне,пробвай дали работи извън колата.
#40
Публикувано 28 юли 2020 - 12:57
Телефона извън колата си работи няма проблеми контактите въпреки, че бяха чисти ги зачистих, но не беше от това пробвах и с друга Nokia по същия начин се държеше.
Накрая дигнах задната седалка дръпнах буксата на модула на Nokia изчаках малко включих буксата и всичко тръгна.
#41
Публикувано 28 юли 2020 - 13:54
Супер!Телефона извън колата си работи няма проблеми контактите въпреки, че бяха чисти ги зачистих, но не беше от това пробвах и с друга Nokia по същия начин се държеше.
Накрая дигнах задната седалка дръпнах буксата на модула на Nokia изчаках малко включих буксата и всичко тръгна.
При тия работата е “проба-грешка”
#42
Публикувано 01 август 2020 - 14:22
C3 става и за w221 нали? Софтуера от къде го взе?
#44
Публикувано 13 ноември 2020 - 16:59
Здравейте,
с няколко приятели с W211 и W221 сме решили да си взимем star диагностика. До колкото разбрах C4 ще ни върши по-добра работа от C3-ката, а и няма да е нужен "специален" лаптоп. Май само OBD2 кабел ще ни е нужен?
От aliexpress ще се поръчва, 450лв без кабели и 590лв с кабели.
Чудя е дали да не я поръчаме без кабелите защото, е неразумно да дадем 140лв за 5 кабела, та и мито в/у тях, като лан кабела може да се направи за левче, другия го има в aliexpress за 30-40лв?
#45
Публикувано 14 ноември 2020 - 09:12
Здравейте,
с няколко приятели с W211 и W221 сме решили да си взимем star диагностика. До колкото разбрах C4 ще ни върши по-добра работа от C3-ката, а и няма да е нужен "специален" лаптоп. Май само OBD2 кабел ще ни е нужен?
От aliexpress ще се поръчва, 450лв без кабели и 590лв с кабели.
Чудя е дали да не я поръчаме без кабелите защото, е неразумно да дадем 140лв за 5 кабела, та и мито в/у тях, като лан кабела може да се направи за левче, другия го има в aliexpress за 30-40лв?
Не мисля че този лан кабел можеш да си го направиш. Ако забелязваш от единия край е лан RJ-45 но от страна на юнита е съвсем различна букса която незнам ще я намериш ли.
така или иначе ще плащате аз бих викнал задължително с кабели да е сигурна работата , може да пишете на китаеца да я пише на по ниска стойност да може да платите по малко принципно те пита на каква сума да я впише до 200$ се плаща само ддс след тази сума и мито.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни