въпрос C3 или C4 за w220
Започната от slavimaster, 26 фев 2020 - 17:43:18
60 мнения по тази тема
#46
Публикувано 14 ноември 2020 - 14:10
Колкото и да ти е пише, спрат ли е митничарите искат банково извлечение + снимка на поръчката и payment частта. Спрат ли ти е, ще си платиш всичко като поп.
Освен ако владиката не ти е чичо и ти подминат пратката.
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
Освен ако владиката не ти е чичо и ти подминат пратката.
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
#47
Публикувано 14 ноември 2020 - 15:42
А сигурен ли си че е съвсем различна буксата.
Може ли да опиташ да вкараш други край, който е за лаптопа в мултиплексора, това допълнителното ми се струва, че е нещо като закопчалка?
А за митото/ддсто знам, от 10 години не съм купувал почти нищо от тук. Ще опитаме, като телефоните, ако мине с 10-12$, ако не с някоя друга врътка ще се доплащат после 40-50лв допълнително.
И да попитам има ли някъде на български упътване за софтуера, както по чуждите сайтове, че само срещу заплащане намирам?
Може ли да опиташ да вкараш други край, който е за лаптопа в мултиплексора, това допълнителното ми се струва, че е нещо като закопчалка?
А за митото/ддсто знам, от 10 години не съм купувал почти нищо от тук. Ще опитаме, като телефоните, ако мине с 10-12$, ако не с някоя друга врътка ще се доплащат после 40-50лв допълнително.
И да попитам има ли някъде на български упътване за софтуера, както по чуждите сайтове, че само срещу заплащане намирам?
Прикачени файлове
#48
Публикувано 14 ноември 2020 - 18:54
Колкото и да ти е пише, спрат ли е митничарите искат банково извлечение + снимка на поръчката и payment частта. Спрат ли ти е, ще си платиш всичко като поп.
Освен ако владиката не ти е чичо и ти подминат пратката.
Sent from my EML-L29 using Tapatalk
Такъв тип пратки задължително минават на митница доставиха ми е с DHL. Начини има да платиш по малко винаги.
#49
Публикувано 18 ноември 2020 - 09:18
Такъв тип пратки задължително минават на митница доставиха ми е с DHL. Начини има да платиш по малко винаги.
Здравей колега, вчера опитах на моята в220 фейслифт 320цди да изключа индикацията на srs, обаче без успех. Във вариантното кодиране при мен имам 20 менюта и те всички ги пише на немски, не откривам такова Special Settings или Special Functions. Прерових всичките менюта и вътре няма нищо общо... Къде да търся проблема ако някой има идея?
#50
Публикувано 18 ноември 2020 - 09:44
Да всичко става на немски като влезеш в инженерното меню.Здравей колега, вчера опитах на моята в220 фейслифт 320цди да изключа индикацията на srs, обаче без успех. Във вариантното кодиране при мен имам 20 менюта и те всички ги пише на немски, не откривам такова Special Settings или Special Functions. Прерових всичките менюта и вътре няма нищо общо... Къде да търся проблема ако някой има идея?
Първо трябва да махнеш буксата на кантара да не е включен долу под седалката отзадния край жълта букса.
После влизаш:
AB->DEVELOPMENT DATA->CONTROL UNIT ADAPTATION-> CONTROL UNIT ADAPTATION (VARIANT CODING) (от тук става на немски има го на снимките но нещо последователността се губи в един момент.) - > FAHRZEUGAUSSTATTUNG KODIEREN-> в това меню търсиш:
1. Akce/oc beifahrer = nein
2. Oc/akce, sbe wss mit gurtwarnfunction = nein - не съм сигурен това имаше ли го при w220 но ще видиш.
3. Sitzmatten-komponente beifahrer= keine matte
И кодираш s F3
Мисля че Special settings това е пътя
AB->CONTROL UNIT ADAPTATIONS->SPECIAL SETTINGS
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
#51
Публикувано 18 ноември 2020 - 09:50
Благодаря колега, ще проверя после, иначе кантара го изключих, едната настройка я намерих "Sitzmatten-komponente beifahrer" и я оставих на keina matte. ще опитам да намеря и останалите. Много ти благодаря, влизам в AB През Control Units > Body нали така ?
#52
Публикувано 18 ноември 2020 - 11:28
Да от там.Благодаря колега, ще проверя после, иначе кантара го изключих, едната настройка я намерих "Sitzmatten-komponente beifahrer" и я оставих на keina matte. ще опитам да намеря и останалите. Много ти благодаря, влизам в AB През Control Units > Body нали така ?
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
#53
Публикувано 08 януари 2021 - 20:09
Здравейте, колеги и за много години. Да изтупам прахта от темата малко. Имам следния проблем който ме съмнява малко, че се дължи заради акумулатора АГМ 95 ца е тестера който имам ми показва 45% живот, но приемам всякакви мнения от къде да почна.
От месец и нещо насам колата не я карам всеки ден сега по празниците попътувахме малко ~ 700км преди два дена излизам сутринта паля никакви грижи придвижвам се 2-3 км и паркирах след 2 часа се качвам паля включвам на D и ми направи впечетление че, изрита тръгвам и гледам на таблото PRE-SAFE Inactive...... и не сменя повече от 1 или 2 - ра както и до часовника ги няма буквите и режима на кутията. спрях на една спирка немога да върна лоста на P при запалена кола до N и неще загасих я върнах го запалих пак и така 2-3 пъти и се оправи след последното палене карах из града още 15-20 км никакви проблеми.
Одеве като се върнах от работа викам ще и вържа "стареца" да видя какво е записала от онзи ден, отключиих запалих я да подгрее малко че е седяла 2 дена докато навържа кабелажа и веднага след паленето хоп пак PRE-SAFE Inactive...... включих за проба на D и пак изрита. загасих я и почнах да я чета в определени модули записва EVENTS само без грешки прикачам снимки.
137077188_223870235878137_1257661643974804562_n.jpg 84,41K 8 Брой сваляния 136411513_4510278998988647_1255290851138022720_n.jpg 75,09K 7 Брой сваляния 136634307_405861413805898_6290466268542705590_n.jpg 65,85K 7 Брой сваляния 137220039_1286496408374115_4070580430677009334_n.jpg 97,23K 6 Брой сваляния 137093976_855131728395231_829583884484545020_n.jpg 72,94K 7 Брой сваляния 137270280_2389754334501832_6640812584357257991_n.jpg 64,85K 6 Брой сваляния 137238012_724049884898878_4274012681746690783_n.jpg 71K 6 Брой сваляния 136667074_3763739123717133_7693231820572686169_n.jpg 76,36K 6 Брой сваляния
По шифтъра септември месец го свалях и сменях вътре пластмасовия палец който се чупи с алуминиев такъв.
Снимката от моторната електроника обръщам внимание САМО на последната грешка мисфайрите са от изпарителя на газта знам за тях и са стари грешки. Има ли вероятност да става нещо с рибката която не е оригинална и ми е само 1 така купих колата изгубени са за жалост оригиналните ключове и немога за момента да се наслaдя на keyless-a че от СС ми искат 750 лв за ключ.
#54
Публикувано 09 януари 2021 - 15:55
избирача на скоростите си заминава
лошото при теб е ,че е вързан с имобилайзера
и ако вземеш от друга кола иска обучение
ама и твой има вариянт да се оправи
#55
Публикувано 09 януари 2021 - 16:23
Да имах и такова предположение че е от него днеска хептен са прецака даже не законтря на P, пак ще го свалям като имам време да го видя какво е станало вътре лошото е че там е и бутона за палене на Keyless са и шанса да намеря такъв от друга е още по малък. Ще пиша допълнително.избирача на скоростите си заминава
лошото при теб е ,че е вързан с имобилайзера
и ако вземеш от друга кола иска обучение
ама и твой има вариянт да се оправи
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
#56
Публикувано 11 януари 2021 - 01:38
Здравейте, колеги и за много години. Да изтупам прахта от темата малко. Имам следния проблем който ме съмнява малко, че се дължи заради акумулатора АГМ 95 ца е тестера който имам ми показва 45% живот, но приемам всякакви мнения от къде да почна.
От месец и нещо насам колата не я карам всеки ден сега по празниците попътувахме малко ~ 700км преди два дена излизам сутринта паля никакви грижи придвижвам се 2-3 км и паркирах след 2 часа се качвам паля включвам на D и ми направи впечетление че, изрита тръгвам и гледам на таблото PRE-SAFE Inactive...... и не сменя повече от 1 или 2 - ра както и до часовника ги няма буквите и режима на кутията. спрях на една спирка немога да върна лоста на P при запалена кола до N и неще загасих я върнах го запалих пак и така 2-3 пъти и се оправи след последното палене карах из града още 15-20 км никакви проблеми.
Одеве като се върнах от работа викам ще и вържа "стареца" да видя какво е записала от онзи ден, отключиих запалих я да подгрее малко че е седяла 2 дена докато навържа кабелажа и веднага след паленето хоп пак PRE-SAFE Inactive...... включих за проба на D и пак изрита. загасих я и почнах да я чета в определени модули записва EVENTS само без грешки прикачам снимки.
137077188_223870235878137_1257661643974804562_n.jpg136411513_4510278998988647_1255290851138022720_n.jpg136634307_405861413805898_6290466268542705590_n.jpg137220039_1286496408374115_4070580430677009334_n.jpg137093976_855131728395231_829583884484545020_n.jpg137270280_2389754334501832_6640812584357257991_n.jpg137238012_724049884898878_4274012681746690783_n.jpg136667074_3763739123717133_7693231820572686169_n.jpg
По шифтъра септември месец го свалях и сменях вътре пластмасовия палец който се чупи с алуминиев такъв.
Снимката от моторната електроника обръщам внимание САМО на последната грешка мисфайрите са от изпарителя на газта знам за тях и са стари грешки. Има ли вероятност да става нещо с рибката която не е оригинална и ми е само 1 така купих колата изгубени са за жалост оригиналните ключове и немога за момента да се наслaдя на keyless-a че от СС ми искат 750 лв за ключ.
Попринцип Pre-safe излиза за много неща. Самата система мисля, че я има само при фейса, не съм много сигурен, говоря на изуст в момента. Едва ли проблема ти идва ор ключа в случая защото според мен би трябвало да имаш и други проблеми свързани с това. Проблема ти тук идва или от селектора или от слабия акумулатор. Но щом става след време, тоест не веднага на студено, след като акумулатора не се е възбудил, би трябвало да е от селектора... Не знам колега какво да ти кажа честно казано, единствено успех и ако имаш някакви развития по темата драсни! Живи и здрави!
Sent from my AC2003 using Tapatalk
#57
Публикувано 12 януари 2021 - 00:51
Да знам че излиза за доста неща в този форум е описано много добре за какво излиза https://www.benzworl...0/#post-2217418Попринцип Pre-safe излиза за много неща. Самата система мисля, че я има само при фейса, не съм много сигурен, говоря на изуст в момента. Едва ли проблема ти идва ор ключа в случая защото според мен би трябвало да имаш и други проблеми свързани с това. Проблема ти тук идва или от селектора или от слабия акумулатор. Но щом става след време, тоест не веднага на студено, след като акумулатора не се е възбудил, би трябвало да е от селектора... Не знам колега какво да ти кажа честно казано, единствено успех и ако имаш някакви развития по темата драсни! Живи и здрави!
Sent from my AC2003 using Tapatalk
При мен определено е редача показа си всички магарии както и колегата "niknd" каза и ме насочи защото в началото не беше толкова зле и се чудих м/у описаните горе варианти.
Идния уикенд ако позволява времето ще го свалям и разглобявам.
Попаднах на някой интересни варианти за ремонт ще видим до колко е умряла мойта платка.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
#58
Публикувано 23 януари 2021 - 18:32
Здравейте, миналия уикенд свалих лоста.
През седмицата го разглобих платката изглеждаше като нова почистих оптичните датчици с въздух презапоих всички елементи от двата края без големите чипове за да намаля риска от още едно отваряне.
Днеска го монтирах карах я около 15 км из града с около 5-6 паления не се прояви проблема ще видим следващите дни как ще е дано да е било това и да не го прави повече.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
През седмицата го разглобих платката изглеждаше като нова почистих оптичните датчици с въздух презапоих всички елементи от двата края без големите чипове за да намаля риска от още едно отваряне.
Днеска го монтирах карах я около 15 км из града с около 5-6 паления не се прояви проблема ще видим следващите дни как ще е дано да е било това и да не го прави повече.
Sent from my Redmi Note 9 Pro using Tapatalk
#59
Публикувано 02 април 2021 - 21:03
Ще се опитам да бъда максимално кратък.
След грандиозен проблем с ключа и гълтача и 2 месеца стоене кат паметник на паркинга с 3 тия гълтач вече пали и се движи.
Първия майстор като ми върна моя и другия гълтач който бях купил и то от Полша защото ми беше казано че трябва да е същия номер а тук такъв неможах да намеря, за работещи и двата и че ключа бил убил гълтача ми.
Уж бил копирал моя на втория и да сложа първо моя слагам същата работа не дава да завърти сложих другия и можеби тогава таблото по няква причина смени километрите на 380к+ и езика както и да е накрая закарах колата и гълтачите при известния в града като Кольо Рокера за 2 дена колата беше на първо четене готова палеше гълтача който беше сложил той 3-тия защото предните 2 уж работещи според първия майстор били изгорени и неможело да се обучат, далеч не бе същия номер и беше от дизелова вероятно преди фейса кола.
Питането ми е майната му на километрите няма да ги връщам успях да посоча може би всички неща в гълтача през диагностиката които е обурудвана колата защото иначе доста от ситемите гърмяха и не тръгваха (Пе
#60
Публикувано 02 април 2021 - 21:13
Ще се опитам да бъда максимално кратък.
След грандиозен проблем с ключа и гълтача и 2 месеца стоене кат паметник на паркинга с 3 тия гълтач вече пали и се движи.
Първия майстор като ми върна моя и другия гълтач който бях купил и то от Полша защото ми беше казано че трябва да е същия номер а тук такъв неможах да намеря, за работещи и двата и че ключа бил убил гълтача ми.
Уж бил копирал моя на втория и да сложа първо моя слагам същата работа не дава да завърти сложих другия и можеби тогава таблото по няква причина смени километрите на 380к+ и езика както и да е накрая закарах колата и гълтачите при известния в града като Кольо Рокера за 2 дена колата беше на първо четене готова палеше гълтача който беше сложил той 3-тия защото предните 2 уж работещи според първия майстор били изгорени и неможело да се обучат, далеч не бе същия номер и беше от дизелова вероятно преди фейса кола.
Майната му на километрите няма да ги връщам успях да посоча може би всички неща в гълтача през диагностиката които е обурудвана мойта кола защото иначе доста от системите гърмяха и не тръгваха (Печка, окачване,дистроника, вакума, и т.н.)
Питането ми е по някакъв начин в момента Trip компютъра за разхода ми мери като за дизелова като запаля тръгва от 2/100 и стига максимум до 12-13/100 докато работи на място или се движи.
Преди тези проблеми Трипа тръгваше от 10/100 и няколко минути ако седи на място стигаше 40/100 и вече като тръгна из града падаше в диапазона 19-25/100
Никъде в ICS (таблото) през диагностиката немога да намеря някаква кодировка да се оправи това имаше на 1 място посочил съм м113Е50 мотора в EZS (гълтача) също съм посочил че мотора е този защото беше ом613 но трипа не се повлиява в ICS има някакви компенсации да задам на трипа но и от това не се повлиява при всяко палене тръгва от 2.0/100 и стига до описаното горе.
Някакви идей някой дали има къде трябва да се бръкне за да си дойде на мястото. Че ми писна да давам пари и да дооправям след майсторите.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни