Здравейте колеги тъй като обмислям да си купя star diag. за мойта кола w220 - 04 от тези в али експрес еднаква работа ли ще ми върши C3 i C4 или С4 има повече възможности като изключим тази, че подържа по новите модели. разликата в цените им е около 150 лв.
въпрос C3 или C4 за w220
Започната от slavimaster, 26 фев 2020 - 17:43:18
60 мнения по тази тема
#2
Публикувано 26 февруари 2020 - 18:23
с3 закача коли до 2014
но е по проста и здрава и не се вълнуваш от заключване
ако не ти трябва за нови коли взимай нея
#3
Публикувано 26 февруари 2020 - 19:23
Дай линкове да видим какво гледаш. Понякога в алито продават С3 в по-нова опаковка и пишат че е С4. Обаче вътре имаш С3 с много лошо качество.
С3 е напълно достатъчно за по-стари автомобили като W220.
#4
Публикувано 27 февруари 2020 - 17:05
ето тези наблюдавам над 100 ордера имат все добри коментари има предлагат ти дори вариант с хдд или ссд с софтуера ама искат още 100 чка за него.
https://www.aliexpre....35342e0ebf72AP
https://www.aliexpre....35342e0ebf72AP
C4
https://www.aliexpre....54a33e23pplCfU
#5
Публикувано 28 февруари 2020 - 10:20
Този с белите релета ми изглежда най-близо до оригиналния дизайн на C3-ката.
#6
Публикувано 14 март 2020 - 12:51
Колега ако я поръчваш пиши после всичко ли е ОК
#7
Публикувано 06 април 2020 - 19:19
Имай предвид, че масово китайците слагат релета втора употреба и ако някой протокол не тръгне или не закачи колага - погледни първо софтуера и след това релетата.
С мойта C3 вече се наложи да обелвам 3 бр. докато я накарам да работи безупречно (беше преди много време).
#8
Публикувано 12 май 2020 - 19:16
Днес поръчах тази C3 от тук.
https://a.aliexpress.com/_dZde6x5
Беше с най висок рейтинг магазина продавача ме увери, че снимките били реални с Nec релета спрямо другите на тази елементите изглеждат по подредени и прави да видим като дойде ще пиша пак.
Какво още ще плащам ще видим до тук ми дръпна 185$ диагностика и кабелите. Софтуера от братушките
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
https://a.aliexpress.com/_dZde6x5
Беше с най висок рейтинг магазина продавача ме увери, че снимките били реални с Nec релета спрямо другите на тази елементите изглеждат по подредени и прави да видим като дойде ще пиша пак.
Какво още ще плащам ще видим до тук ми дръпна 185$ диагностика и кабелите. Софтуера от братушките
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
#9
Публикувано 02 юни 2020 - 18:36
Така днес DHL ми почука на врата и кашончето от 3.5кг пристигна
Още на 18-ти ми се обадиха от DHL, че имало пратка която се очаква да пристигне за да имам време да набавя необходимите документи (пълномощно за dhl да ме представляват пред митницата, скрийншот от ордера на поръчката и EORI номер който се издава от митницата срещу лична карта безплатно аз нямах такъв защото ми е първия път когато се налага освобождаване на стока от митница).
Следваше около 8 дена застой и никакво движение по тракинг номера подробности се виждат на снимката. на 27 получих митническата декларация и вносна бележка да преведа ддс-то за стоката. на 28 пратих отговор с платежното към dhl и вчера беше освободена от митница.
Наистина китаеца не ме излъга и каквито бяха снимките в Алито точно същото пристигна разглобих е да видя дали и вътре е същата 1:1 е изглежда качествено направена няма криви елементи или релета.
На снимките се виждат и 2-та етикета бяха пъхнати отстрани като логото и надписа на мерцедес беше задраскан с черен маркер но със спирт падна бързо кабелите са много дебели и изглеждат качествени.
Колегата Sami да каже дали е като оригиналния дизайн или се различава.
Сега следва тест ще пиша допълнително да ли всичко е наред отивам да я пробвам на 124-ката.
Прикачени файлове
#10
Публикувано 03 юни 2020 - 09:02
Всичко тръгна м/у лаптопа и мултиплексора разпознава я светва зелено, self diagsnostic преминава успешно до колко виждам.
Опитах да се закача към 124-та но стига до switch ignition on и нищо повече като махна контакта почва да търси връзка с мултиплексора давам контакт и застава на горе споменатия статус и нищо не се случва.
Ако някой има на идея къде може да е проблема нека да сподели.
Тези дни ще я пробвам и на W220 ката да видим там как ще е.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Опитах да се закача към 124-та но стига до switch ignition on и нищо повече като махна контакта почва да търси връзка с мултиплексора давам контакт и застава на горе споменатия статус и нищо не се случва.
Ако някой има на идея къде може да е проблема нека да сподели.
Тези дни ще я пробвам и на W220 ката да видим там как ще е.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
#11
Публикувано 03 юни 2020 - 10:14
Как върза 124ката. Като ползва кръглата букса или кабела с бананите накрая?
Иначе по-горе ти бях казал, че С3-ката с белите релета изглежда най-близко до оригиналния дизайн.
part_d-original.jpg 72,08K 17 Брой сваляния - Ето така изглежда оригинална С3-ка вътре. Забележи разположението на релетата. Стикерите по платката. И кабелите свързващи директно различните пинове между двете букси.
ScreenShot606.jpg 70,82K 16 Брой сваляния
Това което ми харесва при твоя мултиплексор е, че поне транзисторите са закрепени към охладителя. Виждал съм такива които не са.
Ето това е моята С3-ка. Навремето беше една от най-близките копия на оригинала. Вече не продават такива С3-ки. То няма и много смисъл да се купува С3.
20171228_203052.jpg 205,98K 17 Брой сваляния
20171228_203027.jpg 224,3K 16 Брой сваляния
20171228_203007.jpg 126,58K 15 Брой сваляния
#12
Публикувано 03 юни 2020 - 11:50
Благодаря за инфото да беше писал, но четох в коментарите в различните обяви че тези с Nec релетата били за предпочитане и малко криви ми се виждаха елементите при някой за това се спрях на тази също гледах и рейтинга на магазина за да избегна евентуална измама с качеството.
В нито една обява не видях такава с кабели м/у двете букси каква роля имат явно вече не ги правят така
Да 124 с бананите я вързах червен-16 черен-1 и за pms жълтия на 8. Имам и един бял банан на него пише kl15 но явно е за някой други модели. нямам кръгла букса.
Помна преди години я бях закачал с един kts bosh и си я четеше през бананите.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
В нито една обява не видях такава с кабели м/у двете букси каква роля имат явно вече не ги правят така
Да 124 с бананите я вързах червен-16 черен-1 и за pms жълтия на 8. Имам и един бял банан на него пише kl15 но явно е за някой други модели. нямам кръгла букса.
Помна преди години я бях закачал с един kts bosh и си я четеше през бананите.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Този пост е редактиран от slavimaster: 03 юни 2020 - 12:00
#13
Публикувано 03 юни 2020 - 14:34
Имах малко време и я вързах към 220-та доста бавно се случват нещата четенето на самите модули засега се рових в ICM и comand-a
Успях да си оправя стрелката на бензина да не пада на нула като работи на газ.
В една тема тези дни видях опция да покава литрите в резервоара докато рових за бензиномера я видях и при мен и я включих.
В comand направих dvd-to да не спира картината като тръгнеш.
От някъде но не е в ICM модула защото там е включено е спряно пискането когато не си сложил колана, но незнам откъде нямах време да ровя повече ако има на идея някой да сподели довечера ще се ровя и аз.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
Успях да си оправя стрелката на бензина да не пада на нула като работи на газ.
В една тема тези дни видях опция да покава литрите в резервоара докато рових за бензиномера я видях и при мен и я включих.
В comand направих dvd-to да не спира картината като тръгнеш.
От някъде но не е в ICM модула защото там е включено е спряно пискането когато не си сложил колана, но незнам откъде нямах време да ровя повече ако има на идея някой да сподели довечера ще се ровя и аз.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
#14
Публикувано 03 юни 2020 - 14:58
Можеш ли да споделиш стъпките за резервоара да не пада на 0 като е на газ ? Че се борим с тоя проблем с един приятел?
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
#15
Публикувано 03 юни 2020 - 15:13
Благодаря за инфото да беше писал, но четох в коментарите в различните обяви че тези с Nec релетата били за предпочитане и малко криви ми се виждаха елементите при някой за това се спрях на тази също гледах и рейтинга на магазина за да избегна евентуална измама с качеството.
В нито една обява не видях такава с кабели м/у двете букси каква роля имат явно вече не ги правят така
Да 124 с бананите я вързах червен-16 черен-1 и за pms жълтия на 8. Имам и един бял банан на него пише kl15 но явно е за някой други модели. нямам кръгла букса.
Помна преди години я бях закачал с един kts bosh и си я четеше през бананите.
Sent from my Mi A2 Lite using Tapatalk
KL15 e - Клема 15 (контакт на втората степен на ключа).
След това следва КL50 - което е трета степен на ключа (запалване/стартер)
Има и KL30 - постоянен плюс от акумулатора.
KL31 - Минус от акумулатора.
Ако не ползваш белия банан Xentry няма да знае дали колата е на контакт или не и затова ще ти седи на това меню защото на белия банан не е подаден 12V при контакт. Връзваш го на 16.
Реално червения банан трябва да е постоянно 12V директно вързано за акумулатора и да не зависи дали колата е на контакт или не.
Тези кабели между буксите са директна връзка между пиновете. Да може да се направи и чрез писти на платките директна връзка между пиновете. Не е задължително да е с кабели. Аз предпочитам китайското копие да е възможно най-близко до оригинала на Мерцедес.
2 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 2 гости, 0 анонимни