Ако нямате "скрупули" към китайското производство погледнете в алиекспрес. Има всички дребни части за въздуховодите
Мерцедес МЛ 320 224 к.с. - хубав автомобил - скъпа поддръжка - за мен ли е?
Started by dodger, 24 Feb 2020 - 10:05:44
55 replies to this topic
#31
Posted 12 March 2020 - 10:21
#32
Posted 06 May 2020 - 00:41
Разликата в поддръжката на W164 Airmatic и S211 4matic+Airmatic (Мл500 и Е500) голяма ли е? Нещо ми писна от скапаните нафти и да се чудя каква добавка да слагам и т.н....та ако ще надграждам 2.2CDI-то, нека да е като хората. Търся универсалната семейна кола, която да има голям багажник, да става за балкани и сняг без проблем и да е значително по динамична в ускорение. МЛ-а отговаря на всичко, но единстветно поддръжката ме притеснява. За W211-ките фейсовите са си доста надежни коли с не чак толкова скъпа поддръжка. При МЛ-а как е?
#33
Posted 06 May 2020 - 10:11
Един приятел скоро го игра с един висящ лагер афтърмаркет, уж оригинален, на една марка, на друга марка и с всичките имаше вибрации (оригиналният го смени защото се беше процепил, но нямаше вибрации!).
Докато не отиде да си го вземе от където трябва и да даде 300лв. не се оправиха нещата.
PS: Хубавото при него бе че не пращаше 3-те смени, защото "оригиналните части" бяха от сервиза.
Edited by grosmaster, 06 May 2020 - 10:17 .
#34
Posted 06 May 2020 - 12:31
Разликата в поддръжката на W164 Airmatic и S211 4matic+Airmatic (Мл500 и Е500) голяма ли е? Нещо ми писна от скапаните нафти и да се чудя каква добавка да слагам и т.н....та ако ще надграждам 2.2CDI-то, нека да е като хората. Търся универсалната семейна кола, която да има голям багажник, да става за балкани и сняг без проблем и да е значително по динамична в ускорение. МЛ-а отговаря на всичко, но единстветно поддръжката ме притеснява. За W211-ките фейсовите са си доста надежни коли с не чак толкова скъпа поддръжка. При МЛ-а как е?
Проблема е, че не знам от къде ще намериш 320цди на сравнително малко километри(разбирай под 450).
Ако е подържан не прави ядове, моя досега да чукна на дърво е чук. Сега лятото вече ще сменям верига, ама колата е на 320к вече...
Edited by vonko1988, 06 May 2020 - 12:31 .
#36
Posted 06 May 2020 - 22:34
За да има сравнение,трябва някой да има и Е клас форматик и Мл...
Малко се обезсмисля притежанието и на двете
СУВ-овете са модерни.Безспорно.Правят малките хора големи и пр...
До фейса на 164 са се променили доста,но все пак са си измислени да се продават на U.S.пазара.
Ако обезателно се нуждаеш от клиренса им,имат смисъл.
Обичат да киснат по сервизите.
Е-класата си е Е-класа...Не че защото винаги съм карал основно този сегмент,но си е висш еталон.Форматика се сглобява там където и Г-вагена...
Говорим за V8 нали!?
Сумарно МЛ-а е по-скъп за поддръжка от всякъде.
Дефакто всяко 500/550 е също така скъпо и няма нищо общо с 220 цди.
Малко се обезсмисля притежанието и на двете
СУВ-овете са модерни.Безспорно.Правят малките хора големи и пр...
До фейса на 164 са се променили доста,но все пак са си измислени да се продават на U.S.пазара.
Ако обезателно се нуждаеш от клиренса им,имат смисъл.
Обичат да киснат по сервизите.
Е-класата си е Е-класа...Не че защото винаги съм карал основно този сегмент,но си е висш еталон.Форматика се сглобява там където и Г-вагена...
Говорим за V8 нали!?
Сумарно МЛ-а е по-скъп за поддръжка от всякъде.
Дефакто всяко 500/550 е също така скъпо и няма нищо общо с 220 цди.
#37
Posted 07 May 2020 - 00:07
@daimler1 чесно казано за толкова години не ми се е налагало да прекосявам реки и т.н. За зимни гуми винаги купувам най-доброто така че едно W211 4matic едва ли ще има проблем на 15см сняг примерно. Другия вариант който обмислям е по нататък да заменя и втората кола с евтина за поддръжка и по-голям клиренс (ако нещо се наложи някъде да се ходи в дивото и в града да се качват лесно тротоарите) и за основен автомобил в пътуванията Е500 (на газ разбира се )daimler1
#38
Posted 07 May 2020 - 00:30
Данъци, застраховки, подръжка, ремонти - всичко като му теглиш чертата излиза х3 спрямо 220cdi.
#39
Posted 07 May 2020 - 08:33
@vonko1988 Следя пазара само за 5.5 моторите и на Е-класара и на МЛ-а. На дизели се накарах 15г. Поддръжката на Е-класата ми е ясна (ест на 5.5 ще е малко повече от моето 2.2ЦДИ), но никъде няма тема сравнено МЛ и Е-Клас комби имали фрапираща разлика по разходите.
Аз също мисля да минавам от ЦЛС на МЛ 500 и не мисля, че има съществена разлика в подръжката. МЛ-а ще хаби малко повече спирачка и някои части по окачването и заради 4 матика и еър матика ще има малко допълнителни разходи и до там. Иначе вече мисля само за джип, имат много предимств - катериш бордюри, одиш по черни пътища и като гледаш от високо изпреварнията са доста по-удобни. МЛ 164 е най-евтния за подръжка джип спрямо конкурентите му
#40
Posted 07 May 2020 - 08:57
Ванка ,твоят CLS не е ли с airmatic?
NO PAIN - NO GAIN!
#41
Posted 07 May 2020 - 10:11
Ванка ,твоят CLS не е ли с airmatic?
Не е
#42
Posted 07 May 2020 - 13:19
Пресен случей от днес сутринта. Отново счупи дюза/дюзи само 15000км след рециклиране на 4те. От днес на 100% се отказвам от дизела. Знаех че Делфито са калпави ама то по зле от Денсото на Д4Д.
Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
#43
Posted 07 May 2020 - 14:18
Кой е счупил дюза? ОМ 646 не е с горивна с-ма от Бош?
#44
Posted 07 May 2020 - 23:38
Кой е счупил дюза? ОМ 646 не е с горивна с-ма от Бош?
Моята кола за 2-ри път в рамките на 15хил. Делфи е горивната с-ма. СБЦ или Делфито в Мерцедес...кое е по-голямата грешка на Мерцедес?
#45
Posted 07 May 2020 - 23:49
Пресен случей от днес сутринта. Отново счупи дюза/дюзи само 15000км след рециклиране на 4те. От днес на 100% се отказвам от дизела. Знаех че Делфито са калпави ама то по зле от Денсото на Д4Д.
Изпратено от моят BLA-L29 с помощта на Tapatalk
Какво значи "счупи дюза"?
3 user(s) are reading this topic
0 members, 3 guests, 0 anonymous users