Историята на Мерцедес S-клас W140
Започната от W140, 22 апр 2007 - 00:37:37
38 мнения по тази тема
#31
Публикувано 03 май 2009 - 22:39
#32
Публикувано 03 юни 2010 - 15:57
Здравейте! Изчетох с интерес темата и много ми хареса! Не ми е ясно само за какво служат тези "прътове" излизащи от 2-та края на багажника: http://images22.snim...4641362-big.jpg
#33
Публикувано 05 юни 2010 - 18:03
Ориентир при паркиране
#34
Публикувано 05 юни 2010 - 18:04
мисля ,че бяха нещо заради габаритите,на колата,защото е голема и да може да си я следиш или нещо такова,имат ги само по стаирте преди-94 след това вече неЗдравейте! Изчетох с интерес темата и много ми хареса! Не ми е ясно само за какво служат тези "прътове" излизащи от 2-та края на багажника: http://images22.snim...4641362-big.jpg
Автоморга-Мерцедес-0876/438-583
www.mercedes.mobile.bg
www.mercedes.mobile.bg
#35
Публикувано 07 юни 2010 - 22:19
Ок Мерси вече знам
#36
Публикувано 22 януари 2012 - 00:08
Колега по горе пише че преди 06.1993г. 300SL-320 харчи 17 и кусор бензин ..... ?????
#37
Публикувано 24 януари 2014 - 23:37
не ги слушай. Аз имам сл300 и гори много по малко. На магистралата с 120 и на 10 го свалям. А градско 14Колега по горе пише че преди 06.1993г. 300SL-320 харчи 17 и кусор бензин ..... http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png http://static.mbclub..._DIR#/blink.png ?????
#38
Публикувано 03 февруари 2016 - 23:54
Браво , като за първо влизане , супер яка информация. Благодаря
#39
Публикувано 08 юни 2016 - 16:10
Знаете ли, че има автономна S-Klasse W140?
Малцина се онези, които знаят, че Mercedes експериментира с безпилотни автомобили още от 80-те години на миналия век. Всичко започва през далечната 1986-а с една програма, наречена Eureka PROMETHEUS (Program for European Traffic with Highest Efficiency and Unprecedented Safety). Идеята е да бъде направен автомобил, който сам да ускорява, да спира и да завива.
Програмата Eureka PROMETHEUS e стартирана от Daimler-Benz и се изпълнява в сътрудничество с други европейски автомобилни концерни, производители на електроника и с помощта на различни институти и университети. За онова време Eureka PROMETHEUS е най-голямата изследователска програма, касаеща автономни транспортни средства. Стойността и днес се изчислява на $750 млн.Mercedes създава цяла гама безпилотни прототипи, а кулминацията в нея е модифицираната S-Klasse (W140), която успява самостоятелно да преодолее разстоянието от 1 678 км. от Мюнхен до Копенхаген. Автомобилът разполага с няколко микропроцесора, които събират компютърното зрение на колата и и помагат да реагира адекватно в реални пътни условия.Воланът, педалът за газта и спирачките се управляват с помощта на компютърни команди, базирани на актуалната оценка от последователни изображения. Последните се получават от четири камери с различно фокусно разстояние. Иновационната за онова време микропроцесорна апаратура, която днес може да се побере в смартфон, тогава е събрана в 60 отделни модула.
Трябва да се има предвид, че тогава въпросната технология в S-klasse е била максимално компактна, защото преди това от компанията експериментират с Mercedes Vario и модулите заемат цялото товарно пространство на буса. Вече усъвършенстваната S-Klasse успява да развие максимална скорост от 185 км/ч, като изпреварва другите автомобили от пътното движение почти самостоятелно (рядко се налага намесата на човек).Системите на борда на автономната W140 безпроблемно следят останалите автомобили в движението, четат пътните знаци и предприемат напълно адекватни действия. Автомобилът е наречен VITA, което означава автомобил с автопилот. Идеята е била не да се премахне водачът от уравнението, а да бъде създаден автомобил, който да се движи без аварии и катастрофи.
Автоматичното предотвратяване на катастрофите е била ключова задача за проекта PROMETHEUS, като от Mercedes са искали да докажат, че нещастните случаи на пътя могат да бъдат предотвратени с помощта на т.нар. "компютърно зрение". Експериментите продължават цели осем години, а първите реални резултати са показани пред широката общественост през октомври 1994 година.Впоследствие, незнайно защо, Mercedes продължава да развива технологията изцяло самостоятелно, като не огласява никакви данни за нея. Към днешна дата се знае, че специалистите от Mercedes се трудят над безпилотната S 500 Intelligent Drive, която е на базата на W222. Технологията е толкова напреднала в развитието си, че според специалистите ще я видим в сериен Mercedes след две или три години.
Scientists have finally discovered what's wrong with the female brain : On the left side, there is nothing right, and on the right side, there is nothing left...
1 потребител(и) четат тази тема
0 потребители, 1 гости, 0 анонимни