Колеги да използвам темата за да не спамин излишно с едни и същи въпроси и информация. Днес се рових в сайта на Arnott и ми излезна в пари над 6000лв за 4бр амортисьори и 2бр задни възглавници. Предполагам по скъпия вариант на възглавниците и амортисьорите се отнася за 4матик моделите (които гледам и аз в обявите). Доста хвалби за тази марка Arnott едва ли не, че 1 път ако се наложи смяна после забравяш. Темите относно Airmatic са доста стари и там четох доста оплваквания от рециклиране на възглавници и особено на компресорите и амортисьорите.
1-во Към днешна дата има ли подобрения в рециклажите или си карат по 1-2 години и пак проблеми?
2-ро Кои или кой сервиз предлагат най-качествено рециклиране по отношение на нашата марка?
3-то Чета че след рециклаж не работят спортните режими на окачването и возията не е същата?
4-то Заслужава ли си конверт кита на Arnott за преминаване на пружини и возията по-лоша ли ще е от на Е-класа без Airmatic?
5-то Наистина ли с подмяна на компоненти с марките Arnott или оригинални Bilstein се забравя за повторни проблеми?
6-то В сайта на Arnott не ми дава цена за предни възглавници. Цената на предните амортисьори да не е за възглавница+амортисьор?
Интереса ми е към Е500Т 5.5 388к.с. и не ми се прави компромис с по-малкия мотор 3.5 без въздух. Вероятно Airmatica спира доста хора да си купят Е500...все пак 1-вите модели са на 17-18г и с тези цени за окачване...
Този пост е редактиран от Pr0xY: 15 май 2020 - 19:56